Optakt: Betis-Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

3 år 4 måneder siden #13 af JesperThomsen
​har dommeren glemt det gule kort i omklædningen??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #14 af Ramos4

Madridista02 post=159451 skrev:

DeLaRed post=159449 skrev: Synes ikke denne formation fungere indtil videre, der mangler support på midtbanen og med Vazquez på højre er det stort set umuligt ikke at bygge hvert angreb op over Kroos og Venstre siden. Ser hverken naturligt eller flydende ud.

​Tror bare generelt det er svært at få nogen formation til at fungere, når vi ikke besidder to gode offensive backs.

​Det er absurd. Og det er jo ikke første sæson vi spiller uden kompetente backs + uden en reel højrekant.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 år 4 måneder siden #15 af DeLaRed
Ser ud til Cama tackler bolden, og får så alligevel et gult kort, lige i overkanten dommer!!!

Donde está la biblioteca?

3 år 4 måneder siden #16 af Aesir
​det havde han ikke,, godt nok et tyndt gult kort til cama 

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #17 af Madridista02

JesperThomsen post=159452 skrev: ​har dommeren glemt det gule kort i omklædningen??

​Ja, men ikke til Camavinga, åbenbart. Er så træt af ringe dommer præstationer...

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen

3 år 4 måneder siden #18 af mohbar
​Nej Camavinga har lige fået et. Underligt at det er så nemt at give ham gult selv for de mindste forseelser 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #19 af Brylle

DeLaRed post=159449 skrev: Synes ikke denne formation fungere indtil videre, der mangler support på midtbanen og med Vazquez på højre er det stort set umuligt ikke at bygge hvert angreb op over Kroos og Venstre siden. Ser hverken naturligt eller flydende ud.

​Tror bare generelt det er svært at få nogen formation til at fungere, når vi ikke besidder to gode offensive backs.

​Det ved jeg nu ikke. Der findes ikke mange vanvittige backs derude som kan det hele på egen hånd. Hvad er det du gerne vil have fra dem? 

Jeg kan nu godt se ideerne i Camavinga der træder indad når Vinicius alligevel elsker at holde bredden. Lucas er faktisk startet rigtig pænt og kommer med i samtlige angreb samt er kommet ud af de farlige situationer ret godt. Desværre er hans makker Valverde ikke særlig godt med pt og der er ikke andre der kommer ud og hjælper når vi har bolden.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #20 af 9eren
Todo ok Jose luis

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #21 af Madridista02

Ramos4 post=159453 skrev:

​Det er absurd. Og det er jo ikke første sæson vi spiller uden kompetente backs + uden en reel højrekant.

​Fuldstændig absurd og nemlig, det har stået på i mange sæsoner efterhånden. . Vi trænger ny frisk pust på en del positioner faktisk.

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #22 af elle44

mohbar post=159457 skrev: ​Nej Camavinga har lige fået et. Underligt at det er så nemt at give ham gult selv for de mindste forseelser 

​Jeg fatter det ikke… 

3 år 4 måneder siden #23 af DeLaRed
Det absolut mindst overraskende idag er at Fede med Vazquez bag sig slet ikke fungere, det er den nemmeste måde at give Fede en dårlig start på kampen!

Donde está la biblioteca?

3 år 4 måneder siden #24 af Aesir
​rodrygo er så meget bedre bagved Benz  

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, elle44

Leveret af Kunena Forum