Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde
Ja, han kan drive med bolden, men han kan ikke drible. Han mangler den der kreatør-teknik og overblik, der gør at han kan true fra midten. Det bliver for rugby agtigt, og det er ikke godt nok for Real Madrid. Selvfølgelig kan han også udvikle sig endnu mere end han har, men lige pt. synes jeg ikke, at han skal fredes.
Den spiller du efterlyser lyder i øvrigt lidt som Gabri Veiga. Jeg vil bare gerne se den nuværende Ceballos spille, så er jeg tilfreds.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
er det også kun mig som synes den offside er mærkelig sat ift linjerne
Er stadig målløs over hvor ringe en indsats det egentlig var. Har aldrig i mit set en ringere Barca hold, men alligevel tager de sejren . Der var så meget plads at udnytte.
- Brylle
- Gæst
-
Min tanke er bare, at når man har 2-4 midtbanespillere på banen, så kan man få rigtig mange ting fra forskellige spillere. Valverde kan true på rigtig mange måder fra midten. Drive, langskud, løb i feltet og genpres. Modric og Camavinga har begge teknik og overblik, så vi har i min verden mange af de kvaliteter som du eftersøger. Men igen, det afhænger nok af hvordan man synes at midtbanen skal se ud.Fondo_Sur post=160329 skrev: @Brylle
Ja, han kan drive med bolden, men han kan ikke drible. Han mangler den der kreatør-teknik og overblik, der gør at han kan true fra midten. Det bliver for rugby agtigt, og det er ikke godt nok for Real Madrid. Selvfølgelig kan han også udvikle sig endnu mere end han har, men lige pt. synes jeg ikke, at han skal fredes.
Den spiller du efterlyser lyder i øvrigt lidt som Gabri Veiga. Jeg vil bare gerne se den nuværende Ceballos spille, så er jeg tilfreds.
Jeg har ikke set Veiga spille. Det må jeg hellere få gjort kan jeg høre.
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg ved ikke helt om det virker med links, men håber det kan ses. Det er flotte 39 sekunder med Carvajal som brillierer.
Han starter ud med en lang bold til Vini som aldrig har chance for at nå sit mål. Han kan ikke engang få den rigtigt op i luften. Derefter løber han i et halvhjertet genpres over mod den modsatte side hvorefter han bare stopper op og tager sig en pause efter at have mistet bolden. Derefter en kort sprint efterfulgt af at lunte tilbage på sin plads hvor de angriber 2 mod 0/1. Sådan en aktion i 90. minut af et Classico er bare et udtryk for at man er mæt, under niveau og skal videre.
Kæft hvor er det ringe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jesus mand…9eren post=160331 skrev: Er det kun mig som så den med Gavi. Er den ikke til rødt? Er det også kun mig der så Lewandowski begå frispark på Carvajal inden målet til 2-1?
er det også kun mig som synes den offside er mærkelig sat ift linjerne
Men Perez giver ham en kontrakt til 2025 efter at han har været skadet 7 år i træk. Fedt. Jeg mener at Cancelo burde være en prioritet til sommer. Ellers er der måske nogle af de engelske man kunne friste. Jeg fatter ikke hvordan, at vi ikke byder 150 mio for Reece James eller en back i den kaliber. Det er fandme en vigtig position at lade stå hen.Brylle post=160341 skrev: Footballclips på Twitter: "t.co/UenUHfymsn" / Twitter
Jeg ved ikke helt om det virker med links, men håber det kan ses. Det er flotte 39 sekunder med Carvajal som brillierer.
Han starter ud med en lang bold til Vini som aldrig har chance for at nå sit mål. Han kan ikke engang få den rigtigt op i luften. Derefter løber han i et halvhjertet genpres over mod den modsatte side hvorefter han bare stopper op og tager sig en pause efter at have mistet bolden. Derefter en kort sprint efterfulgt af at lunte tilbage på sin plads hvor de angriber 2 mod 0/1. Sådan en aktion i 90. minut af et Classico er bare et udtryk for at man er mæt, under niveau og skal videre.
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Drommemidtbanen havde været Tchou, Camavinga og så en kreativ og teknisk stærk type. En ung Modric i topform, eller måske en ødegaard. Vi skulle aldrig have solgt ham.