Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp

3 år 1 måned siden #133 af Raul7-2880

9eren post=162319 skrev: Vi er i en semifinale i CL

​Ja, efter at have besejret mægtige Chelsea og Liverpool i “topform”. 
… 
Selvom vi taber klart, synes jeg faktisk Courtios er man of the match 

Edit: Fik desværre ret: 4-0
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #134 af Bismo
Fuck hvor er McMannaman bare en idiot at høre på over på BT Sport
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 1 måned siden #135 af Ramos4
Sådaaaaan

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #136 af mohbar
​Piiiiinligt! Ancelotti skal simpelthen sparkes ud. 

3 år 1 måned siden #137 af Kiwes
​Yup..det her må koste en fyring. Det kan ikke være anderledes og så skal der også investeres.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 1 måned siden #138 af Lukita
Jeg skal ikke se ét sekund mere i den her sæson med de her spillere, de fortjener ikke at blive brugt tid på. Jeg håber ikke der er en eneste fra aftenens kamp (undtagen Courtois), som kan se sig selv i spejlet uden at væmmes i afsky, det er i hvertfald hvad jeg gør ved tanken om dem

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

3 år 1 måned siden #139 af longwind
I det mindste lidt sjovt at høre hvordan de engelske kommentatorer omtaler dette som det største øjeblik i Citys historie, mens det for Real vel er onsdag inden kristi himmelfart.

Vi kan jo for fanden ikke vinde CL hvert år, selvom det var en elendig indsats i aften. Håber dog Inter vinder finalen så de arrogante engelske kommentatorer kan få lidt nemesis til deres hubris, de taler jo allerede som om City har vundet titlen.

Benzema og Modric er færdige på topniveau, tak for alt til dem
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, schreiber77, Thomaskjensen, Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #140 af 9eren
Stol på klubben. Hala Madrid siempre

3 år 1 måned siden #141 af Raul7-2880

9eren post=162337 skrev: Stol på klubben. Hala Madrid siempre

​Ja ja, det er de skide korrupte dommers skyld igen igen ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 1 måned siden #142 af Cristiano7
Tak for nu, Kroos - Modric - Benzema - Carvajal - Ancelotti.

Bænken kalder eller vælg tidlig pension udlandsophold.

Trist at se disse spillere falmer og en træner med spidskompetence i fantastisk mandskabsbehandling.

3 år 1 måned siden #143 af Lars1991
​Jeg kan mærke jeg ikke har ligeså reaktionære holdninger som mange herinde. Jeg synes stadig vi skal forlænge med Kroos, Modric og Benzema. 

I dag var det dog ikke kønt for de to sidstnævnte. Benzema skal bare på sommerferie så hurtigt som muligt, og jeg har en stærk tro på at Modric slet ikke er klar til de her kampe. Han blev meldt ude i 4 uger og var klar like 10 dage efter til cup-finalen.

Vores spillere fandt bare ikke løsningerne i første halvleg. Synes vi havde 15 fine minutter imellem 1-0 og 2-0, men det var skrækkeligt hvor mange tekniske fejl og dårlige beslutninger vi lavede resten af tiden. Men City ville altid komme ud med 110%, imens vi kommer ud på lidt mindre. Sådan gør vi altid. Så er det overlevelse indtil luft går lidt af ballonen fra modstanderen, og så kører vi på. Men selv når vi skal overleve plejer vi at have små perioder, hvor vi får lidt spil. Det skete ikke i dag. 

I anden halvleg ser vi at City spillerne er mere trætte, de begynder også at lave en del fejl. Men vi bagud med 2 allerede, Benzema og Modric spiller forfærdeligt og vores super-subs er allerede (fortjent) på banen. Ingen magiske øjeblikke fra Vini. Hvis han havde lavet et mål ud af ingenting ligesom imod Liverpool da vi var bagud 2-0, så havde det måske blevet mere spændende. Men det var det vi skulle håbe på, noget magi. Vi kom aldrig rigtig tæt på.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 måned siden #144 af DeLaRed

mohbar post=162327 skrev: ​Banens mest elendige spiller: Bemzema

​Skarpt forfulgt af Rodrygo og dernæst Vini. Serie 6 angreb med tømmermænd !

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum