Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skulle lige til at spørge om det samme?Lars1991 post=166418 skrev: Er karaktergivning helt udgået? :( Synes jeg ellers var en god og sjov feature!
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er det da også for den neutrale seer?9eren post=166410 skrev: Det er efterhånden hver kamp Morten brunn og hans medkommentator siger at det kunne være sjovt med en reducering. Hold nu K de snakker L… hele tiden
undskyld dobbelt post
dEt er jo ikke Jan Mølby der kommenterer Liverpool, heldigvis.
I forhold til fran Garcia, så bringer han lige præcis det som alle har savnet ved Mendy. Kæft jeg synes han er en fed spiller. Håber han bygger på og udvikler sig mere, fordi han har potentialet til at blive ligesom Carvajal.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Vil sige at han i spiller kvaliteter minder mere om Jordi Alba (selvom jeg godt ved at han er dybt forhadt her). Men er helt enig - han bringer præcis det som Mendy ikke gør !Madridista02 post=166423 skrev:
Det er det da også for den neutrale seer?9eren post=166410 skrev: Det er efterhånden hver kamp Morten brunn og hans medkommentator siger at det kunne være sjovt med en reducering. Hold nu K de snakker L… hele tiden
undskyld dobbelt post
I forhold til fran Garcia, så bringer han lige præcis det som alle har savnet ved Mendy. Kæft jeg synes han er en fed spiller. Håber han bygger på og udvikler sig mere, fordi han har potentialet til at blive ligesom Carvajal.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det er egentlig en god pointe. Også højde mæssigt. Alba var jo en vanvittig dygtig spiller, selvom han virker til at have en helt forfærdelig personlighed.Dragam post=166426 skrev:
Vil sige at han i spiller kvaliteter minder mere om Jordi Alba (selvom jeg godt ved at han er dybt forhadt her). Men er helt enig - han bringer præcis det som Mendy ikke gør !Madridista02 post=166423 skrev:
undskyld dobbelt post
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Hvis han rent faktisk finder det interessant for kampens forløb, så tænker jeg det giver god mening at han kommenterer det.9eren post=166424 skrev: Okay. Men er det sjovt at sige til hver kamp?
For at være ærlig, så synes jeg det er et kompetent studie og kommentatorer, hvilket jeg har savnet, især når jeg ser Premier League. Jeg er selvfølgelig med på at de engang i mellem udtaler noget der er helt væk, men sådan overordnet set, synes jeg egentlig der er nogle gode eksperter til La Liga på tv2.
Godt for Vini at komme på tavlen, omend han var heldig. Og rigtig godt for Lunin, at han tog alt han skulle og var overbevisende både med hænder og fødder.
Generelt en fin kamp, fint niveau med masser at forbedre endnu. Ganske som forventet. Jeg tror trænerstaben er rigtig tilfreds med udviklingen i det nye system og retter til for hver eneste kamp der spilles.
Et par øvrige tanker jeg gør mig efter dagens kamp:
- Rudiger gør at vi først kommer til for alvor at savne Eder, når Alaba går i stykker. Alaba var i øvrigt også rigtig god i dag.
- Kroos ser ud til at få det svært som 8'er i dette system.
- Carvajal har rigtig store lunger. Gid det varer ved.
- Valverde nærmer sig gradvist sit gamle jeg. Flere og flere rigtig gode momenter fra ham.
Helt enig. Det er første gang i årevis jeg kan finde på at tænde for et optaktsstudie. Jonas Hebo er for mig den bedste danske ekspert. Uden sammenligning. Savner ham på Mediano, men han er en fornøjelse i TV også.Madridista02 post=166428 skrev:
Hvis han rent faktisk finder det interessant for kampens forløb, så tænker jeg det giver god mening at han kommenterer det.9eren post=166424 skrev: Okay. Men er det sjovt at sige til hver kamp?
For at være ærlig, så synes jeg det er et kompetent studie og kommentatorer, hvilket jeg har savnet, især når jeg ser Premier League. Jeg er selvfølgelig med på at de engang i mellem udtaler noget der er helt væk, men sådan overordnet set, synes jeg egentlig der er nogle gode eksperter til La Liga på tv2.
Forstår ikke hvorfor så mange hader Morten Bruun. Elsker hans retorik, historier og indsigt.
- 9eren
- Gæst
-