Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 12. spillerunde

2 år 8 måneder siden #85 af Cristiano7

elle44 post=169465 skrev: Det mister fuldstændigt hovedet i frustration idag. Lorte kamp.

​Vinis brok er farligt og kan påvirke nogle spillere. Ærgerligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #86 af JesperThomsen

2 år 8 måneder siden #87 af Ramos4
Bellinghams redningsaktioner har overskygget at vi har haft en utroligt ringe offensiv hele sæsonen. Ligesom sidste sæson i øvrigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, NadaMás, Cristiano7

2 år 8 måneder siden #88 af mohbar

Kiwes post=169461 skrev: ​Simpelthen bare ikke godt nok i offensiven. Hverken Joselu eller Rodrygo kan gøre en forskel. Vini rammer heller ikke niveau. Men ja det må jo falde tilbage på ledelsen. Lige i dag giver jeg ikke Ancelotti skylden.

​Han skifter forkert ud og laver kun 3 udskiftninger så han bærer en stor del af ansvaret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

2 år 8 måneder siden #89 af Fondo_Sur
Ancelotti for helvede. 8 dages forberedelsestid også det her…
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 8 måneder siden #90 af elle44
Han skal bare slet ikke spilles, få ham ud eller spil bolden over i den anden side. Vores offensiv skuffer igen igen igen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #91 af 9eren
Vi har alt for meget attitude over os at målene nok skal komme. Hvorfor er det så svært at være på i første halvleg

2 år 8 måneder siden #92 af Kiwes

mohbar post=169469 skrev:

Kiwes post=169461 skrev: ​Simpelthen bare ikke godt nok i offensiven. Hverken Joselu eller Rodrygo kan gøre en forskel. Vini rammer heller ikke niveau. Men ja det må jo falde tilbage på ledelsen. Lige i dag giver jeg ikke Ancelotti skylden.

​Han skifter forkert ud og laver kun 3 udskiftninger så han bærer en stor del af ansvaret.

​Det må du lige forklare for jeg kan ikke se hvad han kan gøre anderledes.

2 år 8 måneder siden #93 af Fondo_Sur

9eren post=169472 skrev: Vi har alt for meget attitude over os at målene nok skal komme. Hvorfor er det så svært at være på i første halvleg

​Fordi det er en startopstilling, der ikke giver mening ligesom til El Clasico. 

2 år 8 måneder siden #94 af Ramos4

Kiwes post=169473 skrev:

​Vi har Brahim på bænken?!
Carvajal slog 100 dårlige indlæg. Vi har vel Lucas på bænken.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 8 måneder siden #95 af Kiwes

Ramos4 post=169475 skrev:

Kiwes post=169473 skrev:

​Vi har Brahim på bænken?!
Carvajal slog 100 dårlige indlæg. Vi har vel Lucas på bænken.

​Så er Brahim og Lucas hvis heller ikke bedre...cmon,
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #96 af 9eren

Fondo_Sur post=169474 skrev:

9eren post=169472 skrev: Vi har alt for meget attitude over os at målene nok skal komme. Hvorfor er det så svært at være på i første halvleg

​Fordi det er en startopstilling, der ikke giver mening ligesom til El Clasico. 

​der har ikke været flow i vores spil hvert fald 2 kampe i streg. For meget der løber ud i ingen ting

Leveret af Kunena Forum