Optakt: Real Madrid – Rayo Vallecano, LaLiga, 12. spillerunde

2 år 8 måneder siden #97 af Ramos4

Kiwes post=169476 skrev:

Ramos4 post=169475 skrev:

Kiwes post=169473 skrev:

mohbar post=169469 skrev:

Kiwes post=169461 skrev: ​Simpelthen bare ikke godt nok i offensiven. Hverken Joselu eller Rodrygo kan gøre en forskel. Vini rammer heller ikke niveau. Men ja det må jo falde tilbage på ledelsen. Lige i dag giver jeg ikke Ancelotti skylden.

​Han skifter forkert ud og laver kun 3 udskiftninger så han bærer en stor del af ansvaret.

​Det må du lige forklare for jeg kan ikke se hvad han kan gøre anderledes.

​Vi har Brahim på bænken?!
Carvajal slog 100 dårlige indlæg. Vi har vel Lucas på bænken.

​Så er Brahim og Lucas hvis heller ikke bedre...cmon,

​Du har ret. Lad Carvajal blive på banen og slå flere absurde indlæg ind i første mand.
Hvorfor bruge mere end 3 udskiftninger når man har 5? :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #98 af Kiwes

Ramos4 post=169478 skrev:

Kiwes post=169476 skrev:

Ramos4 post=169475 skrev:

Kiwes post=169473 skrev:

Kiwes post=169461 skrev: ​Simpelthen bare ikke godt nok i offensiven. Hverken Joselu eller Rodrygo kan gøre en forskel. Vini rammer heller ikke niveau. Men ja det må jo falde tilbage på ledelsen. Lige i dag giver jeg ikke Ancelotti skylden.

​Han skifter forkert ud og laver kun 3 udskiftninger så han bærer en stor del af ansvaret.

​Vi har Brahim på bænken?!
Carvajal slog 100 dårlige indlæg. Vi har vel Lucas på bænken.

​Så er Brahim og Lucas hvis heller ikke bedre...cmon,

​Du har ret. Lad Carvajal blive på banen og slå flere absurde indlæg ind i første mand.
Hvorfor bruge mere end 3 udskiftninger når man har 5? :D

​Fordi det ikke forstærker holdet. Vores offensiv er bare ikke bedre og bænken slet ikke.

2 år 8 måneder siden #99 af Lars1991
Altså lader i jeg påvirke af alt Vini-balladen? Han spiller sgu da en god kamp i dag. Han kommer så tit igennem i hans side. TI! (10) vellykket driblinger. 

Jeg synes også Ancelotti laver de rigtige indskiftninger for en gangs skyld. Ved ikke hvad i ellers ville have gjort? Spille uden venstre back? Nacho skal ind, fordi Camavinga tydeligvist er påvirket af hans skade.. han lavede mange dumme ting de sidste 5 minutter før han bliver skiftet ud. Før det skifter han jo netop offensivt ind, ved at tage en midtbane ud og sætte en angriber ind (Rodrygo).

I dag er vi bare uskarpe af helvedes tid. Og vi mangler virkelig den 9'er, der bare sætter dem ind. Joselu var det heller ikke i dag, havde ellers mulighederne.

2 år 8 måneder siden #100 af Ramos4
@Kiwes

Agh hold op. Brahim har været glimrende de få minutter han aller nådigst har måttet få af Bedstefar.

Lucas ind til at slå indlæg ville give mening.

Vini bør ikke være urørlig heller. Han mister fokus og tempoet i kampen bliver ødelagt med alt hans pis.

Carlo formår ikke indøve en skid offensive mønstre. Det er helt vildt jo.

Men er enig i, at ledelsen har sammensat en helt amatøragtig trup igen i år.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *

2 år 8 måneder siden #101 af mohbar

Kiwes post=169473 skrev:

​han skifter Nacho ind en kamp vi skal vinde. Han har 2 offensive spiller som han lader forblive på bænken selvom vi sagtens kan sætte dem ind

Ancelotti har tydeligvis ingen taktiske evner tilbage og virker rådvild. Og en af de sidste ting han som træner skal gøre er at skifte ud på et hold der tydeligvis underpræsterer. Forhåbentlig er han snart historie i klubben. Han er simpelthen for nem at gennemskue og man kender hans taktisk oplæg før han selv fremlægger dem

Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 8 måneder siden #102 af Kiwes
​Og vi kommer til at møde i lige så kompakt hold i valencia næste runde. Dejligt. 

2 år 8 måneder siden #103 af Real HWL
Man har lige skabt et flot point forspring til Barca på 4 point, og så smider man det allerede ud i lokummet runden efter. Hold kæft hvor er det dumt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 år 8 måneder siden #104 af Kiwes

mohbar post=169482 skrev:

Kiwes post=169473 skrev:

​han skifter Nacho ind en kamp vi skal vinde. Han har 2 offensive spiller som han lader forblive på bænken selvom vi sagtens kan sætte dem ind

Ancelotti har tydeligvis ingen taktiske evner tilbage og virker rådvild. Og en af de sidste ting han som træner skal gøre er at skifte ud på et hold der tydeligvis underpræsterer. Forhåbentlig er han snart historie i klubben. Han er simpelthen for nem at gennemskue og man kender hans taktisk oplæg før han selv fremlægger dem

​Han skifter jo Nacho ind fordi Camavinga er skadet - eller det går jeg i hvert fald ud fra med det øje. 

2 år 8 måneder siden #105 af Cristiano7

Kiwes post=169485 skrev:

mohbar post=169482 skrev:

Kiwes post=169473 skrev:

​Han skifter jo Nacho ind fordi Camavinga er skadet - eller det går jeg i hvert fald ud fra med det øje. 

​Han kunne også i det øjeblik sætte en angriber mere ind på banen. Men nej, så var der ingen flere udskiftninger tilbage fordi han brugte 3x1 indskifter.

Krydser fingre for at Brasilien ikke ændrer mening med Carlo. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 8 måneder siden #106 af Fondo_Sur

9eren post=169477 skrev:

Fondo_Sur post=169474 skrev:

9eren post=169472 skrev: Vi har alt for meget attitude over os at målene nok skal komme. Hvorfor er det så svært at være på i første halvleg

​Fordi det er en startopstilling, der ikke giver mening ligesom til El Clasico. 

​der har ikke været flow i vores spil hvert fald 2 kampe i streg. For meget der løber ud i ingen ting

​Ja, enig. 

Diamantmidtbanen er utrolig svær at spille med. Den giver dårlige betingelser for at spille bolden rundt og skabe et flow. Noget af det eneste positive er, at den giver Bellingham en fri rolle.

2 år 8 måneder siden #107 af Lars1991
Real Madrid (2.30) 0-0 (0.18) Vallecano

Uskarphed og mangel på spillere, der er i målform. 

2 år 8 måneder siden #108 af Dybbøl
Enig i at Vini nok burde få lidt tid på bænken. Lige nu er han ikke en gevinst for hans holdkammerater. Tværtimod. 

Ærgerligt at Nico Paz ikke fik muligheden. Xavi turde give debut til Marco Guiu sidste weekend, da Barca jagtede et mål. Det gav porte. 

Kampen på onsdag hjemme mod Braga må meget gerne være Rodrygo til venstre, Bellingham i midten og Brahim Diaz til højre. Prøv at lad de tre lege lidt sammen. 

Don Carlo, formentlig din sidste sæson. Tag nogle chancer. Udfordre dig selv. Ligemeget hvad kan du altid blive brasiliansk landstræner. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum