Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
ja selvfølgelig er kampen slut når han fløjter, det er virkelig argumentet der afgøre hele debatten. Shit mandJesperThomsen post=173138 skrev:
han fløjter og kampen er slut, det er da 100% fodbold forståelse.. tør øjnene9eren post=173132 skrev:
han fløjter når Brahim slår indlægget. Du har vist ikke særlig meget fodbold forståelseJesperThomsen post=173128 skrev: må dommeren ikke fløjte når tiden er gået??
carvajal og co. kan jo bare tage sig sammen i alle 90 minutter
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperThomsen post=173138 skrev:
han fløjter og kampen er slut, det er da 100% fodbold forståelse.. tør øjnene9eren post=173132 skrev:
han fløjter når Brahim slår indlægget. Du har vist ikke særlig meget fodbold forståelseJesperThomsen post=173128 skrev: må dommeren ikke fløjte når tiden er gået??
Nej, man fløjter ikke af midt i et angreb, hvor der bliver spillet direkte. Sådan er reglerne.
Jeg tror dommeren tænker at Brahim er på vej ned imod sidelinjen og er lukket af, og der derfor ikke bliver spillet direkte imod mål.. men det var jo en fejldom, da Brahim slår indlægget med det samme. Han kommer til at fløjte for hurtigt. Og det koster os 2 points.
Dommeren startede med 7 point.
Straffesparket resultere i 5 min stilstop.
Dommeren fløjter af i det 9 min I ET ANGREB.
Kom nu
Hamid8210 post=173149 skrev: Begriber ikke folk synes det er okay. Hør.
Dommeren startede med 7 point.
Straffesparket resultere i 5 min stilstop.
Dommeren fløjter af i det 9 min I ET ANGREB.
Kom nu
Det er jeg faktisk helt enig med dig i. Der er noget med tiden, der ikke stemmer der.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Tror nærmere lillemor ikke kom hjem hvis han ikke fik afsluttet den kamp hurtigt nokVinícius post=173145 skrev:
longwind post=173140 skrev:
Der var også en dommer i AFCON, der fløjtede efter 86 minutter i en kamp mellem Tunesien og Mali.JesperThomsen post=173138 skrev:
Han skulle vel hjem til lillemor?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Der er kun 1 vej. Smid Manzano ned i tercera. Han skal aldrig dømme en liga kamp igenReal HWL post=173154 skrev: Vi kan måske godt kalde en Negreira på den slutning der.
Der står ikke noget i reglerne om at dommeren ikke må fløjte af i et angreb, men de plejer at lade være med det netop for at undgå situationer som denne. Det er mega ærgerligt, men det er bare elendigt dommerarbejde, for han skulle jo bare have fløjtet et eller to sekunder tidligere, så havde der ikke været noget at klage over.Lars1991 post=173148 skrev:
JesperThomsen post=173138 skrev:
Nej, man fløjter ikke af midt i et angreb, hvor der bliver spillet direkte. Sådan er reglerne.
Jeg tror dommeren tænker at Brahim er på vej ned imod sidelinjen og er lukket af, og der derfor ikke bliver spillet direkte imod mål.. men det var jo en fejldom, da Brahim slår indlægget med det samme. Han kommer til at fløjte for hurtigt. Og det koster os 2 points.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Den korrekte tillægstid inkl VAR tjek var naturligvis ikke gået!
Men derfor kan spillere stadig være koncentreret hele kampen og ikke forære 2 mål væk.
www.marca.com/radio/2024/03/02/65e3a5fd268e3eef3b8b4582.html
Ærligt, men vi ligger fortsat i Pole Position til La Liga, og lad os nu se hvordan det går med Girona og Putalona.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂