Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde

1 år 3 måneder siden #217 af Ramos4
Ift. Ramos og Pepe, så sad jeg ofte med følelsen af at dommerne havde ét sæt regler for Ramos og ét for alle andre. Om det så er korruption, bias eller en blanding er svært at afgøre. Men Ramos fik gult kort for nærmest alle frispark han begik.

20+ røde kort synes jeg er ret vildt. Ja, Ramos var en hård spiller meeeen. Til sammenligning fik Suarez aldrig et eneste rødt kort for Barca. Og han var ikke bleg for en svinestreg eller to.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #218 af 9eren

Ramos4 post=173293 skrev: Ift. Ramos og Pepe, så sad jeg ofte med følelsen af at dommerne havde ét sæt regler for Ramos og ét for alle andre. Om det så er korruption, bias eller en blanding er svært at afgøre. Men Ramos fik gult kort for nærmest alle frispark han begik.

20+ røde kort synes jeg er ret vildt. Ja, Ramos var en hård spiller meeeen. Til sammenligning fik Suarez aldrig et eneste rødt kort for Barca. Og han var ikke bleg for en svinestreg eller to.

​Ramos kunne godt ha fået flere røde kort, men det er ikke om dommeren var for hård mod Ramos i mine øjne, men mere om han var for blød mod modstanderen. Bare se på Cristiano der har endt med røde sokker eller Vinicius der får Nacho tacklinger og modstanderen kan stadig spille kampen færdig på trods af det skulle ha været til rødt. Der foregår nærmest boxing på banen. 

men jo Ramos var nem at vise ud modsat andre. De går efter Vini og Bellingham nu! Det er helt vildt hvor mange kort Bellingham får og hvad Vini bliver udsat for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum