Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde
Real HWL post=173154 skrev: Vi kan måske godt kalde en Negreira på den slutning der.
Hvis man vil kalde Negreira på enhver dom, der går imod os, så ja.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det er en klasisk Negreira handling og er sket utallige gange mod Real Madrid at dommeren fløjter ift hvordan aktionen ender
9eren post=173160 skrev: Det er jo ikke bare at han fløjter af men også måden han gør det på for han tager hånden op og derefter ned og derefter op igen og fløjte hvor han ser at Brahim har en mulighed.
Det er en klasisk Negreira handling og er sket utallige gange mod Real Madrid at dommeren fløjter ift hvordan aktionen ender
Du ser spøgelser alle vegne.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kasillas post=173158 skrev: Ifølge eks-dommeren Alfonso Perez Burrull var det korrekt at fløjte af og lade det stå uafgjort, da det foregående angreb var afsluttet, og Brahims løb mod kanten var et NYT angreb, og dermed var det slut:
www.marca.com/radio/2024/03/02/65e3a5fd268e3eef3b8b4582.html
Ærligt, men vi ligger fortsat i Pole Position til La Liga, og lad os nu se hvordan det går med Girona og Putalona.
Men det jo bare forkert. Hvilket forgående angreb? Hjørnesparket? Det er jo sluttet 5-6 sekunder før. Han skal jo bare fløjte af der. Men han venter og tøver, som man også kan se, han tager fløjten op til munden flere gange. Man kan simpelthen ikke komme uden om at det er en stor fejl.
Problemet er at VAR tjekket, som han selv var skyld i ved at dømme et tåbeligt straffespark gjorde, at den fulde tillægstid ikke blev spillet.Kasillas post=173158 skrev: Ifølge eks-dommeren Alfonso Perez Burrull var det korrekt at fløjte af og lade det stå uafgjort, da det foregående angreb var afsluttet, og Brahims løb mod kanten var et NYT angreb, og dermed var det slut:
www.marca.com/radio/2024/03/02/65e3a5fd268e3eef3b8b4582.html
Ærligt, men vi ligger fortsat i Pole Position til La Liga, og lad os nu se hvordan det går med Girona og Putalona.
Vinícius post=173159 skrev:
Real HWL post=173154 skrev: Vi kan måske godt kalde en Negreira på den slutning der.
Dommeren må jo fløjte af når han vil. Men som andre påpeger, så passer tillægstiden ikke efter gennemgangen af straffet der blev trukket tilbage. Det gik der mindst 3 minutter med. Der hvor det bliver et problem for mig, det er at Barca havde fået lov til at spille angrebet færdigt. Det ved alle.
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=173165 skrev: Hell no, at nogen kan tro at han handler korrekt her
Han fløjter af i det sekund bolden slipper Brahims fødder.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Real HWL post=173164 skrev:
Vinícius post=173159 skrev:
Dommeren må jo fløjte af når han vil. Men som andre påpeger, så passer tillægstiden ikke efter gennemgangen af straffet der blev trukket tilbage. Det gik der mindst 3 minutter med. Der hvor det bliver et problem for mig, det er at Barca havde fået lov til at spille angrebet færdigt. Det ved alle.
Fuldstændig enig i, at tillægstiden er hen i vejret. Det er noget, man ser meget ofte, men som vi hurtigt kan blive enige om er skørt.
Men man kan jo se, han vil til at fløjte af, så ombestemmer sig - (måske fordi han tror Brahim vil drible ind i feltet?), men vælger så alligevel at igangsætte en bevægelse med at føre fløjten op mod munden imens Brahim er i en position, hvor jeg i hvert fald tænkte, at han ikke ligner én, der kan komme til at slå et indlæg. Brahim kunne så godt slå indlægget, og det blev jeg da også overrasket over. Og endnu mere, at Bellingham så scorer. Der havde ikke været nogen problemer, hvis han bare havde fløjtet af første gang, han tænkte på det. Det vil han nok også ærgre sig over i lang tid... Men at skulle overføre ovenstående over på en agenda om, at det skulle være Negreira på spil? Så havde han vel fløjtet af før hjørnesparket. Eller første gang han overvejede det? Jeg synes bare, det lugter langt væk af sølvpapirshat, at mene der ligger en agenda bag. Det er bare dårligt dommerarbejde, men der er reelt set fulgt fodboldloven til punkt og prikke.
tldr: Elendigt dommerarbejde, men næppe Negreira.
9eren post=173165 skrev: Hell no, at nogen kan tro at han handler korrekt her
Hold kæft det ser jeg først nu, han tøver med at fløjte. Og så fløjter han når bolden slipper Brahims fødder. Meget mærkeligt...