Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Jeg forstår nu bedre, at Real Madrid ikke har vundet flere mesterskaber i de sidste 20 års tid. Det er ikke en liga for Real Madrid, ligesom Copa Del Rey ikke er et trofæ for Real Madrid. Klubben hører ikke hjemme i det selskab, og klubben har ikke samme motivation til at vinde som alle de andre mindre klubber i Spanien har.
At spille mod spillere som Hugo Duro, Ocampos… mod trænere som Xavi… mod præsidenter som Laporta… i stadions som Mestalla… med dommere som Manzano…. med en præsident som Tebas…
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det sidste du skriver der er nok det jeg hader mest ved at være fan af RMD...at skulle spille i en liga af så lav format. Man ser jo næsten aldrig sådan noget i premier league, hvor man i den spanske jo nærmest er vant til det i hver kamp. Generelt, for mig, ligner det at den spanske liga bevæger sig længere og længere væk for det smukke spil den engang var kendt for. Uden RMD og vores evne til stadig at konkurrere med de bedste i verdenen var ligaen helt fortabt.Fondo_Sur post=173199 skrev: I aftes var så langt ude, at man ikke har nogen ord for det.
Jeg forstår nu bedre, at Real Madrid ikke har vundet flere mesterskaber i de sidste 20 års tid. Det er ikke en liga for Real Madrid, ligesom Copa Del Rey ikke er et trofæ for Real Madrid. Klubben hører ikke hjemme i det selskab, og klubben har ikke samme motivation til at vinde som andre alle de andre mindre klubber i Spanien har.
At spille mod spillere som Hugo Duro, Ocampos… mod trænere som Xavi… mod præsidenter som Laporta… i stadions som Mestalla… med dommere som Manzano…. med en præsident som Tebas…
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kæft der er meget klynkeri her inde. Vi har simpelthen ikke vundet ligaen hyppigere de sidste 20 år, fordi vi er for "gode" til La Liga, eller hvordan skal det forstås, at vi ikke hører hjemme i La Liga og Copa Del Rey? Det er da bare fordi vi ikke er gode til at spille stabilt kontinuerligt. Vi er bedre til CHL fordi det er knald eller fald kampe. Men som du også er inde på, så mangler vi tit motivation, koncentration og seriøsitet , i ALLE Laligas runder. Kampen igår var vi helt væk, og så kommer der en kontroversiel kendelse til sidst, som dækker over den rædderlige præstation.Fondo_Sur post=173199 skrev: I aftes var så langt ude, at man ikke har nogen ord for det.
Jeg forstår nu bedre, at Real Madrid ikke har vundet flere mesterskaber i de sidste 20 års tid. Det er ikke en liga for Real Madrid, ligesom Copa Del Rey ikke er et trofæ for Real Madrid. Klubben hører ikke hjemme i det selskab, og klubben har ikke samme motivation til at vinde som andre alle de andre mindre klubber i Spanien har.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Det er ikke for at lyde arrogant, men der er altså rigtig meget du ikke har oplevet med din alder, hvorfor du slet ikke har haft en forståelse af hvad Villarato er og hvorfor Barcelona siden start 90erne begyndte at få overdrevet meget dommerhjælp til deres fordel.
Og når det så er sagt, så har allehold i la liga uanset hvilken epoke vi snakker om og hold, kampe og perioder i ligaen hvor man ikke spiller godt. Også tilbage i 90erne smed Real Madrid mange points mod hold som Racing, Salamanca og Extremadura. Men det husker du jo ikke. Barcelona tabte til Oviedo med Peter Møller og vi kan finde ligeså mange kampe hvor Barcelona har spillet som en pose kartoffler
det er også en umulig opgave for mig at skrive hvordan Di Stefano spillede for Real Madrid, ligesom jeg heller ikke har set kampe med Del Bosque
- 9eren
- Gæst
-
Cop del Rey er til info også knald eller fald kampe. Kontinuitet afhænger af hvor motiveret man er.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg er født i 95 og har fulgt real siden jeg var fem år da Figo kom til klubben. Min storebror er Barca fan og svinede Figo til og kaldte ham Judas. Jeg blev Real fan for at irritere ham og opdagede så Roberto Carlos og begyndte at se alle deres kampe, som blev vist på tv. De kampe der ikke blev vist, fulgte jeg med.på Text TV. Du behøver ikke bekymre dig om min viden eller tilhørsforhold.9eren post=173203 skrev: Madridista02. Hvis du er født i 08 som dit brugernavn fortæller, så har du ikke gennemlevet ret meget som Madridista. Dvs du har ikke den fjerneste anelse om hvordan Wesley Sneijder og Robben spillede for Real Madrid. I 2014 var du 6 år hvor Real Madrid vandt sin 10 CL titel og du har ikke set Danmark vinde Em i 92.
Det er ikke for at lyde arrogant, men der er altså rigtig meget du ikke har oplevet med din alder, hvorfor du slet ikke har haft en forståelse af hvad Villarato er og hvorfor Barcelona siden start 90erne begyndte at få overdrevet meget dommerhjælp til deres fordel.
Og når det så er sagt, så har allehold i la liga uanset hvilken epoke vi snakker om og hold, kampe og perioder i ligaen hvor man ikke spiller godt. Også tilbage i 90erne smed Real Madrid mange points mod hold som Racing, Salamanca og Extremadura. Men det husker du jo ikke. Barcelona tabte til Oviedo med Peter Møller og vi kan finde ligeså mange kampe hvor Barcelona har spillet som en pose kartoffler
det er også en umulig opgave for mig at skrive hvordan Di Stefano spillede for Real Madrid, ligesom jeg heller ikke har set kampe med Del Bosque
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
God pointe, er jeg selvfølgelig også klar over. Det var også det jeg forsøgte at formidle da jeg skrev om kontinuitet, seriøsitet og koncentration.Fondo_Sur post=173205 skrev: @Madridista02
Cop del Rey er til info også knald eller fald kampe. Kontinuitet afhænger af hvor motiveret man er.
- 9eren
- Gæst
-
Modtaget. Så er det en anden sag. Men din fødselsdato siger du er fra 08 på forum og fair nok hvis man ikke vil oplyse personlige detaljer.Madridista02 post=173206 skrev:
Jeg er født i 95 og har fulgt real siden jeg var fem år da Figo kom til klubben. Min storebror er Barca fan og svinede Figo til og kaldte ham Judas. Jeg blev Real fan for at irritere ham og opdagede så Roberto Carlos og begyndte at se alle deres kampe, som blev vist på tv. De kampe der ikke blev vist, fulgte jeg med.på Text TV. Du behøver ikke bekymre dig om min viden eller tilhørsforhold.9eren post=173203 skrev: Madridista02. Hvis du er født i 08 som dit brugernavn fortæller, så har du ikke gennemlevet ret meget som Madridista. Dvs du har ikke den fjerneste anelse om hvordan Wesley Sneijder og Robben spillede for Real Madrid. I 2014 var du 6 år hvor Real Madrid vandt sin 10 CL titel og du har ikke set Danmark vinde Em i 92.
Det giver dig selvfølgelig en anden indgangsvinkel når du er fra 95 det er jeg med på. Jeg vil dog sige at Negreiras indflydelse på spansk fodbold startede i start 90erne. Og siden 04 begyndte de mere mærkværdige dommerkendelser ikke kun i la liga men også i CL til fordel for Barcelona.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
VEd ikke hvorfor den siger jeg er fra 08. Har ikke rigtig kigget på min profil siden jeg oprettede den. Jeg sidder heller ikke og kigger på andre brugeres profiler må jeg indrømme.9eren post=173210 skrev:
Modtaget. Så er det en anden sag. Men din fødselsdato siger du er fra 08 på forum og fair nok hvis man ikke vil oplyse personlige detaljer.Madridista02 post=173206 skrev:
Det giver dig selvfølgelig en anden indgangsvinkel når du er fra 95 det er jeg med på. Jeg vil dog sige at Negreiras indflydelse på spansk fodbold startede i start 90erne. Og siden 04 begyndte de mere mærkværdige dommerkendelser ikke kun i la liga men også i CL til fordel for Barcelona.
Det er.jo egentlig omkring Galacticos perioden, at jeg begynder at følge rigtig meget med, og det jeg husker mest er , at det var meget kaotisk samt at holdet ikke havde spillerne til at vinde ligaen. Alt for mange stjerne spillere der kun ville frem. Efter vi mistede makelele, gik det galt. Sad ikke med fornemmelsen, at vi blev bortdømt men mere at det var en kombination af ringe trænere, dårlige ledelse beslutninger og et ikke homogent hold