Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Enig. Men Carlo ser tingene bare anderledes end vi andre gør. ;-)longwind post=181706 skrev:
Tchouameni skal simpelthen miste den plads nu, ellers giver verden ikke længere meningCristiano7 post=181704 skrev: Kampens badebold 200% er Carlo Ancelotti.
Fucked up startopstilling.
Forfærdelig gameplan.
Alt for sent indskiftning af Asencio.
Men Tchouameni starter sikkert igen i forsvaret på torsdag.
Asencio startet inde -jeg ser kampen.
Asencio startet ude - jeg ser ikke kampen.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Han har været færdig i lang tid, men så længe der kommer titler på bordet, så bliver han. Det er tragisk. Vi bliver ydmyget hver gang af Barca, men hvis vi vinder titler, så er det lige meget. Det er pinligt. Og endnu mere pinligt er det, at Real Madrid og nogle fans, har så travlt med at udskamme Barca grundet det der foregår bag kulisserne, men når El Classico startes igang, så er det os der bliver revet midt over igen.Kiwes post=181708 skrev: Ancelotti skal væk til sommer. Han vælger igen det forkerte hold og det kan jeg ikke acceptere af en træner.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Carlo skal ikke ud nu, men han bliver nødt til at lave om på tingene. Det må ikke sejle på denne her måde. Jeg vil helst have Xabi Alonso til sommer.Real HWL post=181715 skrev: Endnu engang bliver vi ydmyget af Barca. Vi har tabt samlet 9-2 i denne sæson. Det må og skal have konsekvenser. Ancelotti skal ud nu. Zidane må tage over resten af sæsonen, og så skal Alonso ansættes til sommer. Vi er jo til grin.
med frygt forvat Zidane bliver en permanent løsning så håber jeg mere på Solari som en midlertidig løsning. Han tør rydde op i truppen og er ligeglad med navne. Med Zz kan det hurtigt blive alt for indspist ala CarloReal HWL post=181715 skrev: Endnu engang bliver vi ydmyget af Barca. Vi har tabt samlet 9-2 i denne sæson. Det må og skal have konsekvenser. Ancelotti skal ud nu. Zidane må tage over resten af sæsonen, og så skal Alonso ansættes til sommer. Vi er jo til grin.
Mbappé synes jeg egentlig langt hen ad vejen spiller en fornuftig kamp, og som den eneste udfordrer han mand mod mand. Noget som han havde rigtig svært ved i starten af sæsonen. Vinis lille formdyk ved jeg ikke om jeg skal være bekymret for. Han er en humørspiller, mon ikke han snart brænder banen af igen og lader os madridistas turde drømme stort igen. Bellingham så også træt og halvtung ud i sine indgreb. Det kunne være han skulle have et hvil mod Las Palmas, og så kunne Arda Güler eller Brahim få chancen fra start. Tillykke til Barcelona, de vandt i dag fortjent. Vi skal prise os lykkelige over at Szczesny fik en mindre hjerneblødning og valgte at save Mbappé, ellers kunne det meget vel have endt i en endnu større fadæse end det var i forvejen.
- 9eren
- Gæst
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Sådan tænker Carlo jo.
Alaba og Tchou foran Asensico anyday….