Optakt Real Madrid - Ddrtmund

13 år 2 måneder siden #25 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
2 gode perioder har vi i kampen. De første par minutter med en hel del chancer samt de sidste 10-15 minutter med de 2 mål.

Allerede fra start af skulle vi have udnyttet de chancer som Higuain, Özil og Ronaldo havde. Allerede der kunne der have stået 3-0..

Ærgerligt..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #26 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt Real Madrid - Dortmund
Man får ikke en større chance end det her. Men vi har jo ikke nogen idéer i offensiven. Slå den langt i dybden eller giv den til Ronaldo. Mou har ikke meget forstand på offensiv fodbold. Hvordan hulen scorede vi så mange mål sidste år?

13 år 2 måneder siden #27 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Sidder tilbage med en bitter smag i munden. Hvis vi bare havde scoret på bare ÉT af de hundrede chancer vi havde i starten af første halvleg!

Hvis de bare havde spillet med samme intensitet i den første kamp. Igen har Mourinhos kujon fodbold kostet os. Trist, trist, TRIST!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #28 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Øv, ærgeligt, men fortjent og så videre til næste sæson!

13 år 2 måneder siden #29 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Vi ses Higuaín, nu har jeg efterhånden bandet ham af helvedes til i CL mod Lyon, Bayern og Dortmund..

Benzema på toppen fra starten tror jeg havde gjort det.. Men vammelt at Özil ikke scorer, den er jo helt identisk med den han iskoldt udnyttede mod Betis, tydeligt han prøver at gøre det samme, men det var en helt forrykt afslutning.

Remontada levede, men jeg må indrømme jeg aldrig for alvor troede på det, efter 0-0 ved pausen.

13 år 2 måneder siden #30 af Realmadrid94
Som man siger. Højt at flyve, dybt at falde.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #31 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund

Realmadrid94 skrev: Jeg tuder snart... :'( det her var året..

Der kommer mange år :) Og Barca tager den heller ikke. De har heller ikke vundet den i et par år nu. Nu får vi en ny træner til sommer og alt er godt ;)

13 år 2 måneder siden #32 af Raul7-2880
LORT!!!

Den gør sgu mere ondt, når man var så tæt på!

13 år 2 måneder siden #33 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Bare ikke gode nok, længere er den ikke. Forskellen i min optik over de to kampe hedder Pepe.

Fortjent Dortmund går videre, vi kender ikke vores besøgstid og er skræmmende ineffektive når chancerne skabes.

Ser frem til næste sæson med ny træner og friskt blod.

• CarlzieDk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #34 af CarlzieDk
Besvaret af CarlzieDk på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
ÆV! - Så tæt på, men alligevel SÅ langt fra... Sidder virkelig med en bitter smag i munden nu...
Hvorfor satan kunne vi dog ikke presse dem mere i løbet af kampen, som vi gjorde de sidste 10 minutter og de første 20?

Og fy for satan hvor deres målmand trak tiden meget - Han burde fan'me ha haft hans 2. gule kort ved det første mål...
Men - set over begge kampe, eller alle 4 kampe, må jeg sgu erkende at Dortmund spillede sgu bedre end os... IMO..

Er godt nok spændt på hvad der kommer til at ske i klubben nu...

Men æv bæv...

13 år 2 måneder siden #35 af Lars1991
Synes ikke Higuain var så dårlig. Jo han brændte en giga chance, men det gjorde Ozil også og han spillede glimrende i store dele af kampen.

Men hvor det synd Ronaldo var så dårlig! Han var jo ikke indblandet i nogen af målene, som han jo ellers har for vane. Hvis han havde været som han plejer, mon ikke vi kunne have scoret et enkelt mere så? Tror jeg nok.

Nåh, men jeg synes ikke vi kan bruge Alonso mere. Han har sine kvaliteter og er meget sympatisk men.. jeg har på fornemmelsen at han er en hæmsko for holdet. Han er for let at drible og løber ikke hurtigt. Og de lange afleveringer han laver har vi faktisk også andre folk der kan. Måske ikke helt ligesom ham, men synes nu godt vi kan overleve det.

Så skal vi bare have pokalen, så har vi alligevel vundet 2 pokaler.

13 år 2 måneder siden #36 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Men hold da kæft, hvor var det en god redning af Diego Lopez!! - man må sige at han holdt os inde i kampen med den redning.

Han bliver jo ved (desværre for Casillas) med at imponere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum