Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ps.
Mourinho har lige mere end antydet, at han er fortid i Madrid i et interview med britiske ITV. Jeg går og håber på Jupp Heynckes som afløser, eller måske Ancellotti. Vi har brug for en træner med profil, karaktér og, sidst men ikke mindst, erfaring!
Der er rygter om, at Jorge Mendes skal til møde med PSG's præsident for at diskutere et muligt køb af Ronaldo. Håber ikke Madrid vil sælge ham. Sikke et tab det ville være.
- Raúl 7
- Gæst
-
Steen skrev: YES!. Mourinho: next season with Real? "Maybe not. I want to be where I'm loved, where people want me to be"
Jeg har forsvaret ham længe, men det er tydeligt at han ingen idéer har i det offensive spil. Og hele truppen er i mod ham efterhånden. Ud med ham.
Steen skrev: YES!. Mourinho: next season with Real? "Maybe not. I want to be where I'm loved, where people want me to be"
Whhhhhhy oh why oh why lod journalisten ham ikke tale færdig?
Dejligt
Men hold da op, hvor er det dog en tøset kommentar at komme med nu... Jeg mister endnu mere respekt for ham efter det. Det er utrolig pigefornærmet og ret respektløst overfor klubben, tilhængerne og hele kampen at sige det nu, vent dog til i morgen eller bare senere på ugen. Pinligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Raul7777 skrev: Lad ham brænde i helvede.!!!! Spillerne fra bænken var de bedste idag. Hvorfor kunne BEnzema og kaka ikke starte inde? Det er så trist at være så tæt på!!!!
med al respekt så var vi heldige med ikke at tabe i aften, de havde jo kæmpe chancer. Vi var ikke tæt på overhovedet.
- PMO
- Gæst
-
Når det er sagt, så synes jeg ikke det ser så sort ud. Byg holdet op om Ramos, Varane, Marcelo, Özil, Ronaldo og narturligvis Casillas. Det er altså en stærk stamme.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Derudover må Mourinho gerne pakke sin taske og skride. Lopez Caro, eller Garcia Remon ville have disket op med en bedre offensiv plan end den Mourinho havde i dag.
Pepe er færdig! Alonso har været god men er blevet for tung, og ikke særlig god mere.
Modric beviste i dag, at han er klar til at overtage Alonso's rolle. Hvor spillede han bare en god kamp!
Med Benzema fra start havde vi vundet i dag. Den mand var sulten, som hverken Higuain eller Ronaldo var.