Optakt Real Madrid - Ddrtmund

13 år 2 måneder siden #61 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev:

Raul7777 skrev: Lad ham brænde i helvede.!!!! Spillerne fra bænken var de bedste idag. Hvorfor kunne BEnzema og kaka ikke starte inde? Det er så trist at være så tæt på!!!!

med al respekt så var vi heldige med ikke at tabe i aften, de havde jo kæmpe chancer. Vi var ikke tæt på overhovedet.

Vi kunne have ført 2-0 ved pausen. De fik først deres kæmpe chancer da vi satsede. No?

Ja vi kunne have ført "måske" 2-0 indenfor de første 15 min, men så sandelig også have haft en 4-3 kamp eller tabt 2-4, kommer an på hvordan man ser chancerne. Jeg synes de vadede i chancer, kæmpe chancer og en del størrere end vores.

Fuldt fortjent de går videre. Ser frem til fornuftige indkøb og ny træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #62 af NDR
Besvaret af NDR på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Jeg har 5 spørgsmål
1. Hvad kan ancellotti gøre bedre hvis vi snakker resultater på banen i fremtiden.
2. Hvorfor forlader han måske PSG.
3. Vil han være istand til at føje alle spillerene så der ingen vrøvl bliver i omklædningsrummet
4. Hvad skal der ske med Diego Lopez, skal han så krølles sammen og smides i udmugningskanalen for at kunne føje Casillas og Ramos så den nye træner ikke iløbet af den første måned bliver en forhadt mand af folk som vil have sejr på sejr uanset om Casillas står godt eller ringe??? det er jo en småborgerlig verden vi lever i...man vil ha og ha, men følelserne er alligevel vigtigere....det er satme noget af nogle krav og stille.......
5. Tror i at vi når længere i de forskellige turneringer i fremtiden når Mourinho stopper? dvs. nr. 1 i CL og over Man. U, Bayern M. PSG, Barcelona osv, osv Vinder af La Liga år på år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, sorengandersen

13 år 2 måneder siden #63 af dumdidadum

asp3200 skrev:

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev:

Raul7777 skrev: Lad ham brænde i helvede.!!!! Spillerne fra bænken var de bedste idag. Hvorfor kunne BEnzema og kaka ikke starte inde? Det er så trist at være så tæt på!!!!

med al respekt så var vi heldige med ikke at tabe i aften, de havde jo kæmpe chancer. Vi var ikke tæt på overhovedet.

Vi kunne have ført 2-0 ved pausen. De fik først deres kæmpe chancer da vi satsede. No?

Ja vi kunne have ført "måske" 2-0 indenfor de første 15 min, men så sandelig også have haft en 4-3 kamp eller tabt 2-4, kommer an på hvordan man ser chancerne. Jeg synes de vadede i chancer, kæmpe chancer og en del størrere end vores.

Fuldt fortjent de går videre. Ser frem til fornuftige indkøb og ny træner.

Nu bliver du nød til at se hvordan chancerne opstår og prøve at se på hvordan kampen kunne have udviklet sig. De skaber store chancer da vi spiller med 3 mands forsvar (nogle gange 2 mands). Havde Özil, Ronaldo og/eller Higuain scoret til at starte med, så havde vi ikke haft behov for at satse så vildt - og ville stadigvæk kunne holde vores 4 mands forsvar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 2 måneder siden #64 af sorengandersen
Jeg vil da gerne prøve og give mit svar, som skal ses fuldstændig subjektivt.

1) Jeg tror ikke nødvendigvis han kan levere noget der er bedre. Det jeg husker/ser ham for er ikke en ny banebrydende taktik med flydende offensivt spil. Han er italiener og står også for de italienske dyder med en solid defensiv. Jeg ved godt du snakker på banen, men det er ihvertfald sikkert, at han utvivlsomt leverer end anden form for træner uden for banen uden for store armbevægelser.

2) Fordi et job i Real Madrid er for godt til at sige nej til?

3) Det er svært og vide på forhånd. Han havde en trup i Milan med store navne og personligheder og det lykkedes fornuftigt i længere tid, men at føje alle spillere i en trup som Reals er utroligt svært, for ikke at sige næsten umuligt. Der vil på et eller andet tidspunkt være spillere der bliver utilfredse. For ham gælder det bare om, at det ikke går ud over spillet på banen og ikke mindst Reals ry og rygte.

4) Opfølgningsspørgsel er her, hvad Diego Lopez selv kan sætte sig tilfreds med. For ingen tvivl om, at jeg ser Casillas tilbage i målet i næste sæson. Han er over den lange distance stadig bedre end Lopez, på trods af hans fremragende Real-comeback. Selv på trods af Casillas store navn i Real, så er det vel som alle andre pladser den bedste mand der spiller. Og det sig ikke kun den bedste man personligt, men den bedste mand for holdet. Om det så er fordi Lopez står bedst eller om det er fordi Casillas gør de andre bedre er ligegyldigt. Det er den SAMLEDE bedste der står/spiller. Det vil selvfølge være ekstrem svært for en ny træner (Ancelotti), at sætte Casillas på bænken fra starten af næste sæson, for så har han sat sig selv ind i skudilden, hvis han ikke vinder det hele.

5) Det er ikke noget man bare gør. Det kræver mere end en ny træner og et par nye spillere. Det kræver en trup der alle vil det samme og spiller derefter i alle kampe (som Ramos i går). Det er på forhånd svært og sige om hvem der er den bedst egenede træner til denne monster-opgave og jeg er glad for det ikke er mig der skal udpege ham, selvom jeg også har mine favoritter.

Ligegyldigt hvad der sker, så bliver det spændende at følge og støtte.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Vildfaren

13 år 2 måneder siden #65 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund

NDR skrev: Jeg har 5 spørgsmål
1. Hvad kan ancellotti gøre bedre hvis vi snakker resultater på banen i fremtiden.
2. Hvorfor forlader han måske PSG.
3. Vil han være istand til at føje alle spillerene så der ingen vrøvl bliver i omklædningsrummet
4. Hvad skal der ske med Diego Lopez, skal han så krølles sammen og smides i udmugningskanalen for at kunne føje Casillas og Ramos så den nye træner ikke iløbet af den første måned bliver en forhadt mand af folk som vil have sejr på sejr uanset om Casillas står godt eller ringe??? det er jo en småborgerlig verden vi lever i...man vil ha og ha, men følelserne er alligevel vigtigere....det er satme noget af nogle krav og stille.......
5. Tror i at vi når længere i de forskellige turneringer i fremtiden når Mourinho stopper? dvs. nr. 1 i CL og over Man. U, Bayern M. PSG, Barcelona osv, osv Vinder af La Liga år på år.

Min store utilfredshed med Mourinho begyndte ikke grundet resultaterne, men snarere taktikken, spillet og hans forfærdelige opførsel. Vi er ikke ligeså ekstremt resultatorienteret her, som i eksempelvis Inter Milan. Capello blev nemlig også fyret af 2 omgange, grundet lige netop spillestilen, selv efter 2x ligatriumf.

Slutteligt vil jeg også lige stille dig et spørgsmål: Hvorfor tror du overhovedet, at Mourinho fortsat selv vil være her?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, MMM

13 år 2 måneder siden #66 af NDR
#65 Jaken.....jamen, jeg tror som heller ikke at Mourinho ønsker at forsætte I Real Madrid, jeg kan bare sige at hvis der stadigvæk vil være en muldvarp når den nye træner starter, og han hedder Casillas, så vil der ikke blive bedre resultater end som nu...går ud fra at folk forventer at real Madrid vinder det hele når nu i slipper af med Mourinho, som af nogle har fået skylden for alt hvad der gik galt......Jeg siger ikke at Mourinho har båret sig rigtig af, men jeg kan med 100% sikkerhed sige at resultaterne ikke bliver bedre med ny træner.
Hvis Casillas er muldvarpen..ham som render med sladder til pressen, så vil jeg ønske at han ryger ud med et brag...hvad fanden bilder han sig ind!!. Han har smadret mere end man regner med på holdet og for Real Madrid. Ingen træner vil nogen siden føle sig tilpas og være istand til at kunne få det hele til at fungere under sådan arbejdsforhold.
Diego Lopez er mit førstevalg. Ud med Casillas, så vil jeg skide på hans fortid i Real Madrid. Hvis han stadigvæk er god, så kan han sikker tfinde sig en god stilling andetsted, så vi ikke ryger ind i samme situation igen, hvor de få smadre det for alle. Helt sikkert der er spillere som har følt sig klemt af denne hårde kerne ( Casillas, Ramos) som vil sætte dagsordenen for træneren, og så er det dømt til at blive noget lort.

13 år 2 måneder siden #67 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
NDR skrev:

går ud fra at folk forventer at real Madrid vinder det hele når nu i slipper af med Mourinho, som af nogle har fået skylden for alt hvad der gik galt......Jeg siger ikke at Mourinho har båret sig rigtig af, men jeg kan med 100% sikkerhed sige at resultaterne ikke bliver bedre med ny træner.

Haha :D

Kan du svarer mig på, hvordan helvede vi har kunne vinde 9 Chl titler, og 32 mesterskaber uden Mourinho? Ja, jeg er ligeså paf over det ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 2 måneder siden #68 af NDR
Ja Dios, igennem tiderne mange titler....men nogle er jo fuldstændig ødelagt over at det ikke også kunne blive i år....og vælger så at lade resultaterne for et år siden ryge i glemmebogen.
Men ikke så mange kommentar til de øvrige holdninger i mit indlæg.

13 år 2 måneder siden #69 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund
Ja, vi har alle glemt de pinlige indsatser i tyskland og i pokalen sidste år. Det har vi !

Angående Mou, så bliver han selvf ikke i Madrid. Der er flere spillere som har udtrykt sig offentligt, udtalelser der peger hen mod at de ikke har et godt forhold til Mourinho.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #70 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund

NDR skrev: Ja Dios, igennem tiderne mange titler....men nogle er jo fuldstændig ødelagt over at det ikke også kunne blive i år....og vælger så at lade resultaterne for et år siden ryge i glemmebogen.
Men ikke så mange kommentar til de øvrige holdninger i mit indlæg.

Ambitionerne, økonomien og spillermaterialet taget i betragtning, så er det vel også helt fair. Mourinho er en nu-løsning, og 4 titler på 3 år, hvor kun 1 af dem er stor, så er det bare ikke godkendt. Her og nu løsninger skulle meget gerne give resultater. Der er nogle som lovpriser Mourinho for, og tage skridtet videre i Chl, men for tredje år i træk bliver vi slået ud af semifinalen. Om det er 1/8 dels finalen, eller semifinalen, er for mig total ligegyldigt. Fælles for dem begge, er vi står uden trofæet.
Spillermaterialet er blevet markant bedre, men det er resultaterne ikke!

Resultaterne sidste år? Altså at vi vandt et mesterskab? Om vi slog 116 rekorder, er jo reelt set total ligegyldigt. Vores bedste spillere præstere aldrig når det virkelig gælder, og det er et kæmpe problem. Et problem jeg ikke tror Mourinho er manden til og løse.

Mange vil se Mourinho ude inkl. mig selv, men det skyldes jo ikke kun resultaterne. Hvad taler for en ny sæson med Mourinho vil blive bedre end denne? Absolut intet!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #71 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Optakt Real Madrid - Ddrtmund

NDR skrev: Hvis Casillas er muldvarpen..ham som render med sladder til pressen, så vil jeg ønske at han ryger ud med et brag...hvad fanden bilder han sig ind!!. Han har smadret mere end man regner med på holdet og for Real Madrid. Ingen træner vil nogen siden føle sig tilpas og være istand til at kunne få det hele til at fungere under sådan arbejdsforhold.

Mit indtryk var at netop Casillas kæmper for klubben, mens Mourinho kæmper for Mourinho. Træneren behøver ikke få problemer med en muldvarp, hvis han ikke er på kant med kaptajn og vicekaptajn på grund af sin egen facon.

Leveret af Kunena Forum