Optakt: Liverpool - Real Madrid, Champions League, 4. runde

8 måneder 1 uge siden #85 af elle44
Jeg tror sgu atmosfæren på Anfield har haft en stor effekt på mange spillere i dag. Virkelige mange underlige fejl. Det fair nok at tabe på Anfield, men er godt nok ærgelig over at vi slet ikke fik spillet vores spil.

jeg tror på holdet, det er en proces vi er i gang med og Xabi og de unge har stadig meget at lære. 
Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #86 af Raul7-2880

Hamid8210 post=189337 skrev: Horrible indsats af begge brasilianer. Kæft man

​Har råbt og skreget i flere år nærmest, at smide dem begge væk mens man kan få en god sjat fra dem. Mbappe på venstre kanten er klasser bedre og har højere bundniveau. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, Dragam

8 måneder 1 uge siden #87 af mohbar

Bismo post=189332 skrev: Nogen der kan nævne hvad Vini har bidraget med?? Nul og niks. Gonzalo havde givet så meget mere, men han bliver jo aldrig brugt.

​han virker til at have vundet kampen mod Alonso ihvertfald
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 1 uge siden #88 af DeLaRed

Hamid8210 post=189333 skrev: 3 kamp mod et storhold vi er blevet taktisk overspillrt. Og alonso ændrer på intrt. Skuffende

​Jeg håber ikke at du i de 3 kampe har Barca med, for de var på ingen måde taktisk bedre end Real…men måske du tænker på 3 andre kampe.

Donde está la biblioteca?

8 måneder 1 uge siden #89 af -#7-
​Der skal slagtes nogle hellige køer til sommer. Vinicius og Rodrygo skal væk før klubben og Alonso kan udvikle sig yderligere. Ingen tvivl om at Vinicius på sine gode dage er fuldstændig fabelagtig og umulig at stoppe, men der er efterhånden længere og længere imellem de kampe. Rodrygo er nok en af de mest overvurderede spillere jeg nogensinde har set, uanset om han spiller til højre eller venstre. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

8 måneder 1 uge siden #90 af Ramos4
Det var da helt vildt. Ja de pressede højt, men selv når vi ikke var under pres, så afleverede vi direkte til en rød.

Som så mange gange før, så falder vi tilbage til enkeltmands-præstationer når vi er bagud. Det skal hvert fald ændres!

Xabi fatter jeg ikke en skid af. Den eneste reelle ændring var at sætte Rodrygo ind på højrekanten. Ellers sad han bare og ventede på at vi tabte. Helt handlingslammet.

Det må stå klart nu, at Camavinga havde én god kamp, men at han er elendig. Rodrygo det samme.

Presspillet var da også nærmest ikke-eksisterende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 1 uge siden #91 af Cristiano7
Fucking idioti at Vini blev på banen hele kampen… hvad sker der? Han var hele igennem den værste spiller på banen.
Venstrekanten var låst, men der blev ikke gjort noget ved det…wtf Alonso?

2 katastrofale taktisk gameplan mod Atletico og Liverpool. Vi har det svært mod holde med ekstra energi. Guler havde også svært ved at følge med i tempoet - ligesom en aldrende Modric, dog er Guler yngre hvilket er problematisk…
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

8 måneder 1 uge siden #92 af Hamid8210
Det her Liverpool hold har tabt de sidste 6 ud af 8 kampe. Og Real kunne ikke engang true dem i dag.

8 måneder 1 uge siden #93 af Lars1991

elle44 post=189340 skrev: Jeg tror sgu atmosfæren på Anfield har haft en stor effekt på mange spillere i dag. Virkelige mange underlige fejl. Det fair nok at tabe på Anfield, men er godt nok ærgelig over at vi slet ikke fik spillet vores spil.

Ja, vi mister vores identitet i de kampe. Spillerne bliver for stresset dernede, og de ligner ikke dem selv. Heldigvis er det en pænt ligegyldig kamp, selvom man ikke skulle tro det med den reaktion Liverpool fansene har. Har heller aldrig set en fangruppe bliver så mobset fordi en spiller ikke forlænger hans kontrakt, det jo helt vildt.

Men det da ikke kun vores spillere der blev påvirket, dommeren var da også helt væk til sidst. Godt nok mange små fejldomme. Jeg forstår heller ikke at man må gå så meget på manden, som der blev gjort på Vini, uden bolden er i nærheden. Så hedder det altså frispark...
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

8 måneder 1 uge siden #94 af Ramos4
Det er 21 spil-timer siden Rodrygo har scoret for Real Madrid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, DeLaRed

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
8 måneder 1 uge siden #95 af Madridista02
Mænd i mod mus. Fantastisk HOLDindsats af Liverpool, det kunne Real lære lidt af. Skrækkelig kamp af de fleste, men især Alonso tænker jeg står tilbage som den helt store taber. Taktisk blev han kørt midt over, spillerne vidste ikke hvad de skulle gøre. Huijsen viser igen igen, hvor skræmmende usikker han kan være. Jeg var meget begejstret for ham i starten, men kamp efter kamp, har han godt nok været ringe. Meget bekymrende. God kamp af Pool. Bekymrende sæson vi har foran os, kigger vi isoleret set på denne og ATM kampen. Alonso bliver udstillet på det groveste

Jeg savner Pepe :(

8 måneder 1 uge siden #96 af Bismo
virkelig dårlig kamp af Real. Courtois MOTM ellers havde der stået 3-0.

Cama var virkelig ringe, men Rodrygo var endnu værre. Vini skulle objektivt set have været skiftet ud i pausen, men det havde affødt en masse unødvendigt drama fordi han er en primadonna, så derfor må han blive på banen. Huijsen laver ukarakteristisk mange fejl, selv når han ikke er under pres.

Xabi bør tab opgøret med Vini, hvis vi skal tage det næste skridt. Han er bundet på arme og ben som det ser ud nu.

Leveret af Kunena Forum