Optakt: Liverpool - Real Madrid, Champions League, 4. runde

6 måneder 3 uger siden #97 af Lars1991
​Slap nu af allesammen :D Det var en dårlig kamp, vi skal lære at spille de her kampe bedre, men vi skal altså ikke til at sælge halvdelen af holdet fordi vi tabte 1-0 i den sværste af 8 CL-kampe. Xabi har stadig arbejde foran sig, men jeg er slet ikke bekymret.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #98 af Hamid8210
Og er det på tide at vi får noget vildskab med Asencio på banen igen?

6 måneder 3 uger siden #99 af Bismo

Madridista02 post=189350 skrev: Mænd i mod mus. Fantastisk HOLDindsats af Liverpool, det kunne Real lære lidt af. Skrækkelig kamp af de fleste, men især Alonso tænker jeg står tilbage som den helt store taber. Taktisk blev han kørt midt over, spillerne vidste ikke hvad de skulle gøre. Huijsen viser igen igen, hvor skræmmende usikker han kan være. Jeg var meget begejstret for ham i starten, men kamp efter kamp, har han godt nok været ringe. Meget bekymrende. God kamp af Pool. Bekymrende sæson vi har foran os, kigger vi isoleret set på denne og ATM kampen. Alonso bliver udstillet på det groveste

​selvfølgelig skal man ikke kigge isoleret set på to kampe ffs.. 

6 måneder 3 uger siden #100 af Ramos4
Vi skabte ikke en eneste chance. Liverpool stod vanvittigt defensivt og vi kunne ikke skabe noget.

Og vi ser igen-igen at så ender vi jo bare med at smide den ud til Vini.

De fleste hold ville jo nok slå en masse indlæg mod en lav blok, men den mulighed har vi ikke da vi 0 mand har i feltet det meste af tiden. Håbløst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 måneder 3 uger siden #101 af Bogelund
Puha en kamp.

Håber det er en del af processen mod at blive et bedre spillende hold.

Men det virker godt nok som en lang proces vi er i gang med.
Vini som tror han skal sætte 3-4 mand alene hver gang.

Vi har ingen angriber i feltet, hvilket er ret afgørende for at score mål. Eller der er ihvertfald lettere med en angriber i feltet.

Masser af personlige fejl. Gider ikke bruge energi på dem.

Puha, jeg kan ikke helt finde ud af om vi/ jeg har alt for høje forventninger men synes virkelig at et Madrid hold skal gøre det bedre.
Hvis man ikke rammer dagen, så må viljen altså skinne igennem og gejsten. Det kan ikke passe at man bliver presset at modstanderens fans. De er professionelle og har prøvet det før.
Det er jo ikke nyt.

Men ja. Vi må lære af der og komme stærkere igen.

Mit ønske til opstillingen er

GG
Mbappe - Gular - Valverde
Bellingham - Tc

Forsvar som i dag.

Kom igen drenge.

6 måneder 3 uger siden #102 af -#7-

Lars1991 post=189352 skrev: ​Slap nu af allesammen :D Det var en dårlig kamp, vi skal lære at spille de her kampe bedre, men vi skal altså ikke til at sælge halvdelen af holdet fordi vi tabte 1-0 i den sværste af 8 CL-kampe. Xabi har stadig arbejde foran sig, men jeg er slet ikke bekymret.

​Det er jo netop ikke kun på baggrund af den her kamp, det er jo hver gang vi møder et hold af en okay kaliber at de nøjagtig samme problemer går igen og igen. Så er det vel fair nok at påpege dem. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 måneder 3 uger siden #103 af nono
Jeg er ikke enig i at Vini var dårlig - hvis noget var han for uselvisk i aften. Men generelt var han - især i første halvleg - en af de få der faktisk prøvede at skabe noget.

De store syndere i aften er Huijsen, Camavinga, Valverde og Bellingham (i færste halvleg). Simpelthen så rystende dårlige indsatser.

Værst var dog Camavinga. Helt utroligt at det er den samme spiller som mod Barca. Manden havde iaften intet pasningsspil og selv hans boldkontrol, tæmninger var klodsede. Ikke god nok til RM.

I angrebet var Real ramt nærmest ramt af paralyse. De spillede den jo bare rundt i Barcelona-buen dog uden hverken at slå indlæg eller finde pasninger mellem kæderne. Var de farlige en eneste gang på et reelt opspil?

Sikke noget hø - her troede man at vi måske var ved at have fat i noget og så møder spillerne så uinspirerede og uengagerede op.

6 måneder 3 uger siden #104 af Ramos4

Lars1991 post=189352 skrev: ​Slap nu af allesammen :D Det var en dårlig kamp, vi skal lære at spille de her kampe bedre, men vi skal altså ikke til at sælge halvdelen af holdet fordi vi tabte 1-0 i den sværste af 8 CL-kampe. Xabi har stadig arbejde foran sig, men jeg er slet ikke bekymret.

Enig. ​Xabis projekt skal først bedømmes efter 2. sæson. Ingen træner er gået direkte ind og har skabt et fantastisk hold. Det tager tid og formentlig et sommer-transfervindue mere. Men der er nogle bekymrende ting. Som f.eks. Mbappé og Vini er urørlige i denne kamp. Rodrygo blev sat ind til højre. Xabi virker mærkeligt handlingslammet.

Imod Atleti tog han Güler ud efter en stor time - efter en kasse og assist. I dag ændrede han intet. Ingen formationsændringer. Rodrygo ind til højre?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 3 uger siden #105 af Madridista02

Bismo post=189351 skrev: virkelig dårlig kamp af Real. Courtois MOTM ellers havde der stået 3-0.

Cama var virkelig ringe, men Rodrygo var endnu værre. Vini skulle objektivt set have været skiftet ud i pausen, men det havde affødt en masse unødvendigt drama fordi han er en primadonna, så derfor må han blive på banen. Huijsen laver ukarakteristisk mange fejl, selv når han ikke er under pres.

Xabi bør tab opgøret med Vini, hvis vi skal tage det næste skridt. Han er bundet på arme og ben som det ser ud nu.

​Iforhold til Huijsen, så har han gjort det mange kampe i streg. Mærkelige afleveringer op i banen som havner lige ind i en modstander. Og så er han ekstremt langsomt i acceleration hvilket også er noget der koster dyrt når det går hurtigt omkring ham.

Desværre har Vini vist at han er større end klubben, selvom vi altid har svoret at det var der ingen der var i Real Madrid. 

Jeg savner Pepe :(

6 måneder 3 uger siden #106 af Bismo

Ramos4 post=189345 skrev: Det var da helt vildt. Ja de pressede højt, men selv når vi ikke var under pres, så afleverede vi direkte til en rød.

Som så mange gange før, så falder vi tilbage til enkeltmands-præstationer når vi er bagud. Det skal hvert fald ændres!

Xabi fatter jeg ikke en skid af. Den eneste reelle ændring var at sætte Rodrygo ind på højrekanten. Ellers sad han bare og ventede på at vi tabte. Helt handlingslammet.

Det må stå klart nu, at Camavinga havde én god kamp, men at han er elendig. Rodrygo det samme.

Presspillet var da også nærmest ikke-eksisterende.

​Jeg sad og overvejede under kampen om det er på tide at indse , at Cama er endnu et evigheds talent og aldrig bliver bedre end det her. Vini skal sælges til sommer, ingen tvivl. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 måneder 3 uger siden #107 af Dragam

Bismo post=189351 skrev: virkelig dårlig kamp af Real. Courtois MOTM ellers havde der stået 3-0.

Cama var virkelig ringe, men Rodrygo var endnu værre. Vini skulle objektivt set have været skiftet ud i pausen, men det havde affødt en masse unødvendigt drama fordi han er en primadonna, så derfor må han blive på banen. Huijsen laver ukarakteristisk mange fejl, selv når han ikke er under pres.

Xabi bør tab opgøret med Vini, hvis vi skal tage det næste skridt. Han er bundet på arme og ben som det ser ud nu.

​Vi er mange som påtalte, at vinicious skulle sælges, hvis mbappe blev købt, så man kunne spille med et velbalanceret hold... men istedet for har vi forsat Vinicius nu 2 år senere, til trods for at at det åbenlyst ikke fungerer at spille med 2 venstrekanter, og ingen 9er, så snart det er rigtig gode modstandere. Det fungerer kun mod hold der bliver ved med at lade os spille dybe bolde til mbappe at løbe på, for han er ikke en 9er der fylder noget som helst i feltet... og Vinicius spil... ja det kan man jo næsten ikke orke at tale om... han har zero spil intelligens, og det skinner tydligere og tydligere igennem...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 måneder 3 uger siden #108 af Madridista02

Bismo post=189354 skrev:

Madridista02 post=189350 skrev: Mænd i mod mus. Fantastisk HOLDindsats af Liverpool, det kunne Real lære lidt af. Skrækkelig kamp af de fleste, men især Alonso tænker jeg står tilbage som den helt store taber. Taktisk blev han kørt midt over, spillerne vidste ikke hvad de skulle gøre. Huijsen viser igen igen, hvor skræmmende usikker han kan være. Jeg var meget begejstret for ham i starten, men kamp efter kamp, har han godt nok været ringe. Meget bekymrende. God kamp af Pool. Bekymrende sæson vi har foran os, kigger vi isoleret set på denne og ATM kampen. Alonso bliver udstillet på det groveste

​selvfølgelig skal man ikke kigge isoleret set på to kampe ffs.. 

​Bekymrende at vi bliver udklasseret i mod modstandere som Liverpool og ATM, som jeg i min optik mener, vi er bedre end.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum