Optakt: Rayo - Real Madrid, LaLiga, 12. spillerunde

8 måneder 2 uger siden #133 af NickyMad
Den del er jeg slet ikke uenig i, man kunne lige så godt have udlejet Gonzalo, og det bør også være tilfældet for ham eller Endrick til januar.

Jeg tror på Xabi, men derfor kan man godt være kritisk stadig. Jeg gætter på Xabi stadig prøver på at få det til at fungere, og det måske kan være med til han ikke afviger fra plan A for meget. Det hjælper selvfølgelig ikke vi mangler noget på midtbanen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 uger siden #134 af Matamoro
Vi taler om Xabi som om han er et stort taktisk geni. Han har i hvert fald ikke vist noget endnu i sin tid i Real Madrid. Jeg kan overhovedet ikke få øje på noget der minder om et koncept. Real Madrid presser bedre højt oppe på banen. Det tror jeg faktisk er nok til at vinde ligaen, eftersom den er billigt til salg i år. Men vi bliver spist levende af de bedste hold i champions league. Jeg tror at Xabis bedste chance for succes i Champions League med den nuværende trup er at glemme alt om et offensivt koncept. I stedet skal vi stå lavt, satse på kontra og fysiske dueller. Ligesom det franske landshold. Det kunne være interessant at se Madrid stille op mod City med følgende opstilling:
................Courtois
Trent Militao Asencio Carreras
.....Guler Tchou Camavinga
Valverde.......... Bellingham 
...............Mbappe

Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Matamoro.

8 måneder 2 uger siden #135 af Madrid777
Jeg er fuldstændig i vildrede om hvad jeg skal synes om det her hold lige pt taktisk og spillemæssigt samt også Xabi. På et emotionelt plan er jeg selvfølgelig fuldkommen investeret og mit hjerte brænder for klubben som altid.

Derfor synes jeg også bare det er pissefedt at åbne Madridista.dk’s forum og så bare se 45+ opslag med folk der kommer med deres bud på hvordan vi skal spille og disponere vores trup. Der er flere habile forslag imellem. Det ville være konge hvis Xabi lige kunne åbne tråden og lade sig inspirere, for han virker da godt nok tynget af kongeklubbens vægt for tiden og tom for ideer!

Leveret af Kunena Forum