Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 13. spillerunde
The club is surprised that players whose attitudes were never questioned, are now giving up at the first sign of trouble.
The club want a reaction ASAP. @jfelixdiaz
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sådan har jeg det overhovedet ikke længere. Valverde er det tætteste jeg nok kommer på den følelse, men også hans stjerne er begyndt at falme, og når klubben virkelig har brug for en leder, er han forsvundet en smule.
Kort sagt, for min skyld kunne samtlige spillere sættes til salg, og jeg ville ikke miste noget søvn over det, klubben virker på en eller anden måde syg, og så er det sgu ligegyldigt om manden på sidelinjen hedder Alonso, Ancelotti, Mourinho eller Alex Ferguson.
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Klubben er morsom.Ramos4 post=189747 skrev: NEW: Real Madrid now see that the connection between the staff & players is being lost, and there’s concern.
The club is surprised that players whose attitudes were never questioned, are now giving up at the first sign of trouble.
Kan klubben ikke se at truppen er ikke godt sammensat og at der måske er for mange curlingspillere som har nødt godt af Carlo’s bløde management.
Idioti hvis skylden lægges hos Xabi.
The player informed Florentino Pérez that he will NOT renew with his current relationship with Xabi Alonso.
The meeting happened late last month, and the situation did NOT change. @MarioCortegana
NEW: Tensions between Vini Jr. & Xabi Alonso have only grown in the last months, and it’s become a debate at the club.
The player believes that Xabi is NOT being fair to him.
In his apology after El Clásico, Vini did NOT mention Xabi, and sources close to the player said it was DELIBERATE. This caused widespread surprise inside the club, including the coaching staff. @MarioCortegana
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg læser det slet ikke som, at skylden lægges hos Xabi. Tværtimod er ledelsen forundrede over at visse spillere giver så nemt op.Cristiano7 post=189749 skrev:
Klubben er morsom.Ramos4 post=189747 skrev: NEW: Real Madrid now see that the connection between the staff & players is being lost, and there’s concern.
Kan klubben ikke se at truppen er ikke godt sammensat og at der måske er for mange curlingspillere som har nødt godt af Carlo’s bløde management.
Idioti hvis skylden lægges hos Xabi.
Men derudover så klinger Xabis beslutning om at sætte ham på bænken jo en smule hult, når spillere Mbappé og Jude intet kan gøre forkert og aldrig bliver pillet ud eller "sparet".
Det virker underligt at det lige er Vini der skal bænkes hele tiden, mens Rodrygo, der har været lort i et år, skal have chancen lige pludselig - og Mbappé er urørlig.
Vini skulle skiftes ud og dramaet begyndte. I ugerne derefter kom der flere og flere “leaks” fra truppen om, og mediemøllen kørte derud af og ødelagde et momentum, som Alonso for første havde bygget op.
For tiden spiller Real Madrid dårligt, og der bliver ved med at komme historier fra Vini-lejren. Vini der i øvrigt har samme agent som Endrick (som i særlig grad må føle sig skuffet over ikke at være i trænerens planer).
Og nu er vi på et lavpunkt. Alonso ser handlingslammet ud, og det samme gør spillerne på banen.
Vini kræver eftersigende en løn svarende til den, Cristiano havde i klubben.
Det hele virker til at være en for stor mundfuld for Alonso, og Vini ligner den klovn alle modstander-fans har peget fingre ad.
Selv når Vini sidder på bænken er det hans skyld at de andre spillere ikke gider løbe for hinanden.Fondo_Sur post=189754 skrev: Lad os skrue tiden tilbage til det 60. minut i El Clasico. Real Madrid dominerer fuldkommen kampen taktisk, spillemæssigt, og har chancer til at gøre det til både 3-1 og 4-1. Det var første gang i rigtig mange år, jeg kan huske, at holdet nemt kunne dæmme op for barca, når de havde bolden.
Vini skulle skiftes ud og dramaet begyndte. I ugerne derefter kom der flere og flere “leaks” fra truppen om, og mediemøllen kørte derud af og ødelagde et momentum, som Alonso for første havde bygget op.
For tiden spiller Real Madrid dårligt, og der bliver ved med at komme historier fra Vini-lejren. Vini der i øvrigt har samme agent som Endrick (som i særlig grad må føle sig skuffet over ikke at være i trænerens planer).
Og nu er vi på et lavpunkt. Alonso ser handlingslammet ud, og det samme gør spillerne på banen.
Vini kræver eftersigende en løn svarende til den, Cristiano havde i klubben.
Det hele virker til at være en for stor mundfuld for Alonso, og Vini ligner den klovn alle modstander-fans har peget fingre ad.
Det er også Vinis skyld at træneren halvvejs inde i sæsonen ikke ved hvilken startformation vi skal køre med.
Det er selvfølgelig også Vinis skyld at Guler altid flopper mod de store hold eller at Huijsen har svært ved at holde niveauet han viste i starten.
Det er da også Vinis skyld at hverken Rodrygo, Mastantuono eller Brahim har kvaliteterne til at holdet kan angribe over højrefløjen.
Det er alligevel vildt, at han ikke vil lære fra en klub legende som Xabi, og at han ikke er åben for nye ideer. Sammenlign med Cristiano, som sagtens kunne indordne sig Mou's system, selvom deres forhold ikke ligefrem var gnidningsfrit. De bedste spillere kan se værdien i at tilpasse sig og søge udfordringer. Vini har kun et gear og een måde at spille på. Send ham til Saudi for en ordentlig pose penge, mens vi stadig kan få noget for ham.
Det helt fint at have sine mistanker, meninger, bekymringer og fortolkninger. Ligesom rigtig mange journalister har. Og jeg også selv har, som jeg også har givet udtryk for. Men vi skal også passe på med at gøre det til en objektiv sandhed. Derfor er jeg heller ikke klar eller villig til at dømme nogen endnu, og det synes jeg alle skal passe på med.
Det her er Real Madrid. Vi har ikke vundet 3 kampe i træk, og så går det altså amok i medierne. Det sådan et pres der kun er i Real Madrid og Barcelona. Sådan har det alle dage været.