Optakt: Albacete - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

6 måneder 2 uger siden #157 af Hamid8210
Hvorfor fanden kastede man også alt frem i de sidste minutter efter scoringen. Gad spillerne ikke tage 30 min ekstra? Simpelthen så dumt - vi havde vundet kampen i det forlænget spilletid. Nu står man ude af turneringen allerede inden det blev sjovt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #158 af Figo-10
Vi har altid grint lidt af Guardiola, at han ikke kunne styre de store egoer og det er nok netop af den her grund, at de har dem selv over holdet.

Jeg så for nylig denne video fra Pep. Det er præcis der vi står. Vini, Rodrygo, Valverde, Mbappe, Tchou, Cama, Guler, Alaba, Carvajal, Rudiger skal trække det her hold. De er etableret stjerner, men tager nul ansvar. Og så må akadamiet til.

www.facebook.com/reel/1201860648116968

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

6 måneder 2 uger siden #159 af NachoFernández

Figo-10 post=192125 skrev: Vi har altid grint lidt af Guardiola, at han ikke kunne styre de store egoer og det er nok netop af den her grund, at de har dem selv over holdet.

Jeg så for nylig denne video fra Pep. Det er præcis der vi står. Vini, Rodrygo, Valverde, Mbappe, Tchou, Cama, Guler, Alaba, Carvajal, Rudiger skal trække det her hold. De er etableret stjerner, men tager nul ansvar. Og så må akadamiet til.

www.facebook.com/reel/1201860648116968

​Pep fik med det samme nøglerne i Barcelona til at smide de første store stjerner ud da han blev forfremmet og så har han på rekordtid bygget et navn der gør, at når man tænker Manchester City, så har jeg den følelse, at jeg i højere grad tænker Pep end Haaland, De Bruyne da han var der osv. 
Men jeg synes også det er en måde at håndtere egoer på, når man siger "du gider ikke indordne dig efter min stil og det er trods alt mit ansvar at vi vinder. Jeg har brug for at alle trækker i samme retning. Kan du ikke det, så har du i det mindste en god udsigt et par rækker oppe på tribunen" 

Så har man ligesom skabt rammerne. Men det kræver fuld opbakning fra ledelsen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

6 måneder 2 uger siden #160 af nono
Der er ekstremt mange udokumenterede påstande for at Perez nærmest sætter holdkortet og bestemmer alt hvad der sker i omklædningsrummet.

Er i ikke søde at bakke al Jeres postulerende mundlort op med lidt evidens?

Når jeg udtaler mig om Xabi baserer det sig i det mindste på fakta.

Sked spillerne på hans ønske om æres-port -Ja.
Vandt Vinicius magtkampen - Ja.
Tilgav Xabi Vinicius med en plads fra start i næste kamp. - Ja.
Spillede vi Xabis system fra Leverkusen? - Nej
Var der noget højt pres-spil - Nej.
Fik Mbappe lov at spille i ligegyldige kampe, selvom det risikerer vores sæson. - Ja.
Var ophør af samarbejde efter Xabis eget udsagn gensidigt. - Ja.

Hvem er det i bund og grund der lever i en Narnia-verden. I køber ind på et fuldstændig udokumenteret narrativ og så kører al argumentation i det Trump-agtige spor. Jeg må dog sætte foden ned, når jeg bliver skudt i skoen at det er mig der spinder min egen virkelighed. I den objektive virkelighed - for os der ikke får lov at være inde i selve omklædningsrummet eller i mødelokalerne med Perez, der peger alt på at Xabi var en ufattelig svag leder. Hvorfor er det så hårdt at erkende? 

Jeg kan sagtens anerkende at den sportslige direktion kunne have givet Xabi større bredde og dermed bedre betingelser, men alt andet end lige har Real Madrid en trup de fleste klubber misunder. Kan I så ikke også erkende at Xabi tabte småkagerne på gulvet eller SKAL skylden uanset hvad være Perez' alene?

Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved nono.

6 måneder 2 uger siden #161 af elle44
Du sidder selv og har sagt at Xabi sviner spillerne til på træningsbanen? Er det dokumenteret?? Så sidder du også at siger vi ikke havde et højt pres, ja så var det da for fanden sjovt vi havde flest vundne bolde på modstanderens banehalvdel på daværende tidspunkt!

Men nej fint, det hele er bare “fake news”, ikke også? Eller hvem var det nu lige der var trump her, ups.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 måneder 2 uger siden #162 af nono
Den her nyhed er i ca. alle medier:

www.bavarianfootballworks.com/bayern-mun...i-alonso-real-madrid

Spændt på at se din dokumentation, kammerat.

6 måneder 2 uger siden #163 af Ramos4

Bismo post=192111 skrev:

-#7- post=192103 skrev: ​Jeg skal være helt ærlig og sige at jeg slet ikke kan se vejen ud af det her. Hvilken træner med respekt for sig selv gider træde ind i det her lort til sommer? Ledelsen har skyklapper på, og arbejder vel lige pt. på at forlænge kontrakten med Vinicius, en beslutning som vil sætte klubben skakmat de næste 5-6 år. 

Mørket er virkelig totalt. Normalt brænder sædet under træneren i Real Madrid, men i de her dage må sædet være glohedt under Perez. Vi stod i den her situation for næsten præcis 20 år siden, skal historien alligevel gentage sig selv? 

​Ledelsen er fredet de næste par måneder desværre. De kan skyde skylden på Xabi og Arbeloa har brug for tid og ro osv. Desuden er Madrid pressen i lommen på dem så ingen kritik fra de kanter. 

Best case scenario: de bliver desperate til sommer og går efter en top træner, som kræver komplet kontrol over salg/køb. Xabi solgte sig selv alt for billigt og havde desværre ingen leverage til at komme med krav. Det var en umulig opgave fra start. En verdensklasse træner ville aldrig acceptere bare at overtage denne trup og forsøge at skabe mirakler. 

Tror de går efter Klopp til sommer. 

​Det passer simpelthen ikke. Masser af kritik i Marca.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 2 uger siden #164 af NickyMad
Er du ikke sød at bakke din Arbeloa cojones/mandsmod/karakter/pisk op med lidt evidens? Hvor er det du har det fra, at han skulle have mere af dette end Xabi? Det er ikke kommet til udtryk endnu, men hvordan tænker du vi får det at se? Og hvis det ikke sker, var det bare en udokumenteret påstand fra dig? Eller mistede Arbeloa de cojones?

Hvad angår Perez's indblanding eller mangel på det, det er useriøst hvis man som fan af klubben skulle prøve at påstå andet. Det er der masser af historier om fra tidligere, inkl. udtalelser fra tidligere spillere, ikke rygter. Men fred være med det, du er et sted hvor det efterhånden handler mere om stædighed. Jeg glæder mig til at se Arbeloas pisk, det vil kun glæde mig hvis du fik ret ift. dette

Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved NickyMad.

6 måneder 2 uger siden #165 af nono
Er det her en seriøs diskussion?

Vi kan jo se at Xabi IKKE havde hvad der skulle til. Han er også arbejdsløs efter 7 måneder i dit univers ikke?

Vi kender jo kun Arbeloa fra hans tid som spiller - men der var han da kendt som en forholdsvis hård hund, hvis karriere jo i høj grad bar præg af selvopofrelse, hårdt arbejde, og en vilje af stål, snarere end teknisk snilde og råt talent. Deraf håbet - læs HÅBET - om at han ville turde mere koblet med argumentationen om, at han nok alligevel med 99% sikkerhed er væk til sommer uanset hvad - så hvad har han at tabe?

Men fedt nok at du forsvarer en position hvor jeg skal bombardere dig med fakta oglinks mens du holder fast i dine udokumenterede luftkasteller. Send mig lige et citat hvor Zidane, Ancelotti eller Mourinho anklager Perez for at sætte holdkortet. Så er du sød og hvis du ikke kan det så forstår du nok hvorfor diskussionen hermed er slut.

Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved nono.

6 måneder 2 uger siden #166 af Ramos4
Arbeloas stil med Castilla (hvor han ikke er nogen stor succes) er åbenbart højt genpres.

Så kan man selv gruble over om han får det gennemført på førsteholdet ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 måneder 2 uger siden #167 af Ramos4

nono post=192137 skrev: Den her nyhed er i ca. alle medier:

​Der er da også masser af "nyheder" fra velinformerede journalister om de ting vi andre bringer på banen?

6 måneder 2 uger siden #168 af nono

Ramos4 post=192145 skrev:

nono post=192137 skrev: Den her nyhed er i ca. alle medier:

​Der er da også masser af "nyheder" fra velinformerede journalister om de ting vi andre bringer på banen?

​Venter i uforløst spænding :) 

Leveret af Kunena Forum