Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

3 måneder 3 uger siden #13 af Jaetinh
Der er ingen grund til, at Vini konstant skal forsøge at drible. Hvorfor gøre det, når han står midt på banen og har fire andre muligheder at spille på? Hvad får han ud af at forsøge at drible forbi to modspillere i sådanne situationer? Bliver han ved, er han udkørt inden for 60 minutter.

Og sikke en gigantisk chance han havde tidligere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #14 af Ramos4
Jeg skal ikke påstå jeg er den nye Cruyff eller noget, men at give alle spillerne frie roller er altså ikke en taktik.

Call me old-fashioned, men skal Thiago ikke falde ned som 6'er og modtage bolden der? Er det ikke hvad en playmaker gør? Hvorfor ligger han skiftevis som venstre- og højrekant?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #15 af Hamid8210
Der er alt for mange centralspiller pt. Jeg ville tage Arda ud og lade thiago styrer spillet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #16 af mohbar
​godt at se at Getafe får tilbage med samme mønt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #17 af NachoFernández

Ramos4 post=193903 skrev: Jeg skal ikke påstå jeg er den nye Cruyff eller noget, men at give alle spillerne frie roller er altså ikke en taktik.

Call me old-fashioned, men skal Thiago ikke falde ned som 6'er og modtage bolden der? Er det ikke hvad en playmaker gør? Hvorfor ligger han skiftevis som venstre- og højrekant?

​Hvis nu Thiago gik derned, så behøvede Güler ikke stille sig ud som en højre back i opbygningen i hvert fald. Så burde Tchouameni og Thiago være kvalitet nok til at Güler kan komme op i de rum hvor han er farlig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #18 af -#7-
​Jamen man vidste det jo da Vinicius brændte sin chance. Jeg kan vitterligt ikke se hvordan det her hold skal score to gange mod Getafe, som stiller sig ned med 10 mand i det lille felt nu. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #19 af NickyMad
Jeg håber vi til næste sæson får en træner der har større ambitioner end Atlético taktikken, og så forhåbentlig ikke stikkes i ryggen af spillere og ledelsen
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved NickyMad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #20 af Real HWL
​Nu giver det ekstra god mening at Vini brændte sin friløber. Hvor er det dog svagt hele vejen rundt igen i dag. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #21 af DeLaRed
Det bliver svære og svære at se forskel på Trebt og Veballos, Trebt har allerede lavet 2 fatale fejl som har givet Getafe muligheden for at få skud på mål, heldigt for ham at de er så piv ringe i offensiven…og helt hul i hovedet at Guler skal gemme sig på højre kanten for at akkommodere Trents lunteri hvor han nu lige har lyst!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #22 af NachoFernández
Det ligner for mig en dybt arrogant og doven præstation. Som om at der ikke skal noget til at vinde. Vi står jo stille og så smålunter vi lidt rundt. Det er kun Gonzalo som løber lidt dybt og strækker dem her og der. Valverde står nærmest forstenet ved siden af Gonzalo og er klar til at lægge bolden tilbage igen. Trent går rundt på siden og hverken Carreras eller Vinicius truer fra venstre. Der er ingen som gider løbe lidt forgæves. Og så har vi flere gange set Güler og Thiago være presset på en af siderne med en mand i ryggen, men hverken Rudiger eller Alaba gider lave løbet ned og hjælpe dem så de får en mulighed og så banen kan åbnes op. Hvis man ikke gider lave de små løb for hinanden og være villig til at bruge nogle kræfter, så er det decideret dovent og arrogant. Det er tåbeligt og kedeligt at se på. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #23 af Hamid8210
Det her hold er så overvurderet. Kæft det så dårligt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #24 af NachoFernández
​7 mand stormer med frem og Vinicius er på bolden. Prøver at drible gennem 2, mister bolden og vender sig så ud mod publikum for at brokke sig til dem, mens de resterende må prøve at komme ned og redde det hele efter han har spildt endnu et angreb. Simpelthen respektløst overfor klubben, holdkammeraterne og trøjen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum