Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

3 måneder 3 uger siden #25 af Ramos4
Banen ser som altid fedtet/glat ud. Spillerne falder tit.

Det er jo bare super.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #26 af mohbar
​hvorfor skal Arda spille højreback i denne kamp når vi i forvejen har Trent på banen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #27 af Ramos4

mohbar post=193915 skrev: ​hvorfor skal Arda spille højreback i denne kamp når vi i forvejen har Trent på banen?

​Nogen skal jo dække af for Trent defensivt. Og da Valverde har en fri rolle, så må hvem end der står nærmest dække af for Trent.
Valverde var forreste mand flere gange. Han er jo et bæst i boksen - som vi ved.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #28 af DeLaRed

NachoFernández post=193913 skrev: ​7 mand stormer med frem og Vinicius er på bolden. Prøver at drible gennem 2, mister bolden og vender sig så ud mod publikum for at brokke sig til dem, mens de resterende må prøve at komme ned og redde det hele efter han har spildt endnu et angreb. Simpelthen respektløst overfor klubben, holdkammeraterne og trøjen. 

​Det er så ficking ærgeligt at han indtil videre ikke har haft en træner i Real der gav ham konsekvenser, han kan jo være komplet ligeglad med hvordan han selv præstere, for han ved han får +80min og han ved at han starter næste kamp!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, Ramos4, NachoFernández

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #29 af Ramos4
Vi skal passe på, at Arbeloa ikke bliver head-huntet af en af de helt store drenge i Europa.

Sikke en træner. Generational, som de unge siger.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #30 af elle44
Nå jeg tændte i dag pga. Pitarch, men han er jo nærmest ikke på bolden. Så nu er der slukket.

Vi spiller med Guler, Trent, Pitarch og Alaba, men vi kan ikke kontrollere spillet? Nej nej den skal bare ud til Vini og så skal han drible 4 mand, godt set Cojones, giv ham bolden 1000 gange og se ham lave det ene mål.

Ingen vision.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #31 af NickyMad
Vi kan jo sælge hvem vi vil og hente Vitinha, men så længe vi ikke får en træner med noget der minder om et system, så kan det være komplet ligegyldigt. Det er så håbløst uambitiøst af ledelsen/klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #32 af Fondo_Sur

Ramos4 post=193918 skrev: Vi skal passe på, at Arbeloa ikke bliver head-huntet af en af de helt store drenge i Europa.

Sikke en træner. Generational, som de unge siger.

​Hvis vi skal være fair mod manden, så burde han slet ikke være træner for holdet. Det har han slet ikke kompetencerne til. Det der den samme ledelse, der står bag udformningen af holdet, der ikke fungerer. 

Meget negativt kan siges om den første halvleg. Der kommer intet fra vores højre side, og det gør det meget let at dække Vini og Gonzalo op. Det er fodboldens ABC. 

Overordnet spilles der dårligt. Pitarch er et lyspunkt på den bane. Han får nærmest bolden for lidt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #33 af Ramos4
Har sat det her på i stedet for.


1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #34 af -#7-
​Det bliver spændende at se reaktionen når det her “hold” kommer over knæet i en ganske alvorlig grad mod Manchester City. 

Men reaktionen bliver nok bare en 7-årig forlængelse af Vinicius’ kontrakt, så er alt godt igen. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #35 af Fondo_Sur

Ramos4 post=193922 skrev: Har sat det her på i stedet for.

​Bliver overstimuleret af at se det der efter at have set en halvleg med Perez-Arbeloa ball.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #36 af Ramos4
Problemet må være, at spillerne ikke har appelleret nok til fansene i optakten til kampen - og ikke gestikuleret nok ud til dem i løbet af første halvleg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum