Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 26. spillerunde

3 måneder 3 uger siden #37 af Hamid8210
Gonzalo er grænsen til det ligegyldige. Manden kan ikke tæmme eller sætte noget op

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #38 af Hamid8210
Fml Trent er så RING

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #39 af NachoFernández

Hamid8210 post=193926 skrev: Gonzalo er grænsen til det ligegyldige. Manden kan ikke tæmme eller sætte noget op

​Hvad er det som Gonzalo skal sætte op? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #40 af Ramos4
Vi bliver skilt ad mod City.

Kæft det er nemt at spille igennem vores "pres".

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #41 af mohbar
​så kender vi Vini igen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #42 af DeLaRed
Fede som Venstre midt, hvad fanden foregår der???

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #43 af -#7-
​Det værste er næsten at spillerne virker pisseligeglade. Trent smider for gud ved hvilken gang en bold væk totalt ukoncentreret, men der er 0 konsekvenser, ingen skideballer fra holdkammeraterne. Det samme som når Vinicius nægter at aflevere og bare dribler ind i tre modstandere og mister bolden. 

Det kan godt være det er en romantisk nostalgisk tanke, men det var ikke sket med Modric, Kroos, Ramos osv. på banen. Jeg husker faktisk en situation hvor Isco fik decideret voksen-skældud af Modric midt under en kamp fordi han ikke fattede at aflevere bolden. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #44 af Ramos4

DeLaRed post=193931 skrev: Fede som Venstre midt, hvad fanden foregår der???

​De har frie roller, for at gøre dem.....

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #45 af Ramos4

Ramos4 post=193933 skrev:

DeLaRed post=193931 skrev: Fede som Venstre midt, hvad fanden foregår der???

​De har frie roller, for at gøre dem.....

​...komfortable

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #46 af NachoFernández
​Valverde som en slags 10'er er seriøst for underligt... Og så laver Vini to ligegyldige aktioner der giver to boldtab igen igen. Efterfulgt af et frispark i en god pressituation
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #47 af Hamid8210
Hujisen første berøring første fejl. Han er en fraud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #48 af NickyMad
Jeg siger det igen. Endrick skal ikke tilbage til det her rod, lad ham fortsætte sin udvikling. Det er United tendenser, og samtlige spillere ser dårlige ud. Det vil fortsætte sådan indtil vi kommer væk fra skolegården taktik. I virkeligheden burde samtlige unge spillere udlejes indtil ledelsen indser deres fejl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum