Real Madrid forhandler om Neymar

13 år 2 måneder siden #25 af Hugol

Jaken skrev: Jeg frygter lidt for hans fremtid i klubben, såfremt Mourinho skulle fortsætte (hvor usandsynligt det end ser ud). Han har ikke virket helt så lun på, at benytte sig af hans talent.

Jesé har meldt klart ud, ingen fodbold på første holdet, ingen fremtid i Real Madrid. Og jeg er helt enig med ham, Jesé kan ikke lade sig gå på af, at Real Madrid har kørt en fatal transfer politik igennem de seneste år, der har kostet flere talenter chancen pga udenlandske spillere, som er ude af klubben inden man får set sig om.

Jeg kan ikke se hvor Neymar skulle spille, men Jesé spiller på højre på Castilla, hvor han gør det ganske glimrende sammen med Juanfran på back pladsen. Han kan også spille offensivt midt og angrebs plads, så Neymar skulle næppe kunne nuppe en plads den vej.

Jeg frygter ikke kun for Jesé men hele truppen og klubben skulle Mourinho fortsætte.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #26 af Real Madrid 7
Lad os skifte til et nyt emne se den har video med Ronaldo og Kaka
*CRISTIANO RONALDO FUNNY INTERVIEWS AND LAUGHS

13 år 2 måneder siden #27 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Uanset om Mourinho stopper eller ej, så glæder jeg mig til en afgørelse omkring emnet, da det er utroligt svært at komme med ideer til hvad der så skal ske.
Hvilke spillere vil stoppe hvis Mourinho bliver, og hvilke spillere vil stoppe hvis Mourinho ikke bliver!!!!
Hvilke spillere får at vide at de skal søge nye græsgange......håbløst at vide hvad der skal ske. Men ihvertfald, så kan jeg tælle på en hånd hvor mange spillere jeg ønsker skal sælges, og det er Kaka, Pepe, Carvalho, Adan, Callejon, Casillas, og Higuain...undskyld, det bliver 7. Jeg hader at skrive Casillas på listen, og især da vi så er nød til at finde en målmand mere, men desværre,så, har han ødelagt det for sig selv og så tror jeg det vil være nødvendigt da Casillas fylder for meget i omklædningsrummet, og over for hans holdkammerater, men på den gode måde, men det dur bare ikke, og med ny træner, der går det heller ikke. Iøvrigt ville det måske også være godt til Casillas at komme til noget andet mens han stadigvæk er brugbar som målmand. Det er gået skævt for Casillas uanset om man er for eller imod de holdninger han har som ingen iøvrigt kender 100% da ingen her i forummet har snakket med ham personligt, eller med Mourinho da der altid vil være 2 sider af en sag.
Jeg håber ikke for mange af nuværende spillere vil stoppe, da de på en god dag spiller skide godt, og vinder næsten alle kampe, og det er hvad vi vil ha.... 6 mål igår var kræs, og det var mod et hold som også nåede langt i CH inden det fik ende mod Dortmund.
Neymar er en topspiller, men passer han ind på holdet.....det kommer jo så an på hvem han skal spille sammen med, og det ved ingen inu!!

13 år 2 måneder siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar
NDR skrev:

Det er gået skævt for Casillas uanset om man er for eller imod de holdninger han har som ingen iøvrigt kender 100% da ingen her i forummet har snakket med ham personligt, eller med Mourinho da der altid vil være 2 sider af en sag.

Slog du lige rekorden, for og modsige dig selv på færrest ord? :D

Hvilke holdninger er det Casillas har? Han har aldrig ytret noget, så hvorfor dømmer du ham så ude?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, rezamadridista, Jaken, Hugol, MMM

13 år 2 måneder siden #29 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Dios....flueknepperi...forkert formuleret herfra, og man ved hvad jeg mener.....Casillas har nogle holdninger som ingen kender...ja, hvordan fanden kan i så være på hans hold???, men du fik da 5 tak for din skarphed.

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #30 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Jeg er en anelse træt af at nogle af jer bliver ved med at argumentere for at der ikke er nok ungdoms spillere der får "chancen" - hvilket jeg syndes er et ret misvisende ord, ud fra den betragtning at det med at være ungdoms spiller i Real ikke er nogen fribillet til at man bare kan få lov til at øve sig på første holdet.
Hvis vi tager en spiller som Morata, så ved jeg ikke hvor mange gange han har fået fra start i denne sæson, og jeg har hver gang kunne konstatere at Higuain og Benzema er bedre end ham, hvis Morata skal til spille sig en fast plads skal han jo hver gang og jeg mener hver gang har får den famøse "chance" være langt bedre en Pipita og Benz. Så inden i pladere næste gang for at en ungdomsspiller skal have en plads på førsteholdet, så argumenter venligst lige med hvilken første holds spiller vedkommende skal slå af og hvorfor?

TAK!

• Fawadnz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #31 af Fawadnz
Besvaret af Fawadnz på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Det en anelse trættende høre på real madrid fans være på mourinhos side fremfor real madrids side... rygte angående neymar og real madrid er og har været en selvfølge idet real madrids største rival menes at have en forhåndsaftale med spilleren derfor er det naturligt real også bliver smidt på banen! det jeg ikke kan forstå er folk vil smide casillas ud af truppen udfra nogle rygter om han er muldvarp og vil heller have en træner som mourinho til blive siddende. Mourinho som vi alle ved er en mand der tænker på sig selv og kun på sig selv han skider ligeud sagt på alt og alle andre. en træner i real madrid der bliver pigesur og skal prikke i øjet(kan ikke holde til presset) for bagefter kalde personen for en pi* og få det til lyde som en fejl? eller at han lige giver ramos bænkeplads fordi han vælger hylde ozil! det er at være pigesur umoden og fortabt ikke real madrid værdigt. når det så er sagt så bestemmer ledelsen og ledelsen ansatte mourinho for at få 10. cl trofæ som efter 3 år ikke er kommet i hus, det må være farvel og tak for denne omgang til mourinho og må du aldrig vende tilbage. De af jer der vil ha casillas ude, så håber jeg han skifter til barcelona. For mit vedkommende vælger jeg casillas fremfor 100 mourinhoer og mourinho typer da de ikke er andet end hyklere! mourinho vælger offentlig kritisere den ene efter den anden fordi de ikke har svinske holdninger som ham selv. i mine øjne er casillas omdrejningspunktet i real, han er fansene tro og ved hver kamp hepper han som en fanatiker for bagefter minde hele holdet om klappe ad de tro fans medens de andre vandrer til omklædning. mourinho er en klovn uden lige, en likehunter i fb verdenen, og en kujon hos den normale fodbold elsker.

så om neymar kommer eller ikke betyder intet for mig da hans pris skilt for en uprøvet EU spiller er meget højt sat iforhold til oddsene for hvad han kan udrette i EU!! Det vigtigste for mig er mourinho skrider så langt langt væk som overhovedet muligt.

Kære Gud og Skaber se mourinhos røv gaber, sort som ravn, stort som havn, giv ham REAL sparket i Jesu' navn!

Amen!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Fawadnz.

13 år 2 måneder siden #32 af Realmadrid94

Madrid12 skrev: Jeg er en anelse træt af at nogle af jer bliver ved med at argumentere for at der ikke er nok ungdoms spillere der får "chancen" - hvilket jeg syndes er et ret misvisende ord, ud fra den betragtning at det med at være ungdoms spiller i Real ikke er nogen fribillet til at man bare kan få lov til at øve sig på første holdet.
Hvis vi tager en spiller som Morata, så ved jeg ikke hvor mange gange han har fået fra start i denne sæson, og jeg har hver gang kunne konstatere at Higuain og Benzema er bedre end ham, hvis Morata skal til spille sig en fast plads skal han jo hver gang og jeg mener hver gang har får den famøse "chance" være langt bedre en Pipita og Benz. Så inden i pladere næste gang for at en ungdomsspiller skal have en plads på førsteholdet, så argumenter venligst lige med hvilken første holds spiller vedkommende skal slå af og hvorfor?

TAK!

Morata er kommet ind på et halvt reservehold, og alligevel spillet OK. Synes da han har gjort det bedre end forventet.
De skal jo ikke slå en spiller af, de skal køres ind på holdet som 18-19 årige. Det jo ikke alle som får chancen, kun de bedste. Så længe dette ikke sker, så vil vi aldrig få spillere som Jese til at slå igennem. Han er allerede 20 år. Stakkels fyr :)
Og det er ret sjældent folk spiller som en verdensstjerne, allerede efter første kamp. Det er kun Varane jeg har set i nyere tid :)

13 år 2 måneder siden #33 af Lars1991
Nej tak til Neymar, nej tak til Bale, men ja tak til Jese på førsteholdet. Og det betyder ikke at jeg mener Jese er bedre end de to andre, for det er han helt sikkert ikke - endnu. Men vi behøver ingen stor stjerne til at redde holdet, vi behøver noget konkurrence til at gøre vores spillere mere motiveret og der kan Jese helt sikkert hjælpe. Og på sigt, over en sæson eller to, ville det da være ideelt hvis han slog en anden spiller af.
Og selvfølgelig er det et plus at han er madridsta og at han er "gratis", hvor vi nok skal af med et enormt beløb for en af de to andre.

Og til ham der sagde vi skal være bedre til at spotte talenter. Higuain? Marcelo? Varane? Synes nu ikke vi mangler noget der.

• Bugge
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #34 af Bugge
Besvaret af Bugge på emne Real Madrid forhandler om Neymar
For mig at se handler det om mere end en diskussion mellem Neymar, Bale og Jese. Det handler om, at Real Madrid igen ser ud til at tvinge et (eller måske flere) kæmpetalent ud af klubben, fordi de ikke tør satse på ham. Det handler om modet og viljen til at arbejde med egne talenter, fremfor den her 'vi-kan-jo-altid-bare-købe-dem-tilbage' mentalitet der synes at dominere klubbens transferpolitik. En klub som Real skal uden tvivl have verdensklassenavne i truppen, ellers vinder vi ikke ret meget, men det skal (i min optik) ikke være på bekostning af en skødesløs omgang med egne talenter, der i sidste ende kan blive ligeså gode som fx Mata. Ellers kan vi sgu ligeså godt lade være med at have en ungdomsafdeling!
Der er kun én ting jeg har misundet Barcelona for over de sidste år, og det er deres mod til at satse på unge spillere i førsteholdstruppen såsom Tello, Thiago, Bartra, Cuenca men i nyere tid endda også spillere som Pedro og Messi. Det giver en større bredde i truppen og er praktisk talt omkostningsfrit sammenlignet med køb af superstjerner.
Jeg savner godt nok en Hierro, Sanchis, Guti, Raul og måske snart en Casillas?! Alt kærlighed til Ramos, Marcelo, Higuain og hvem der nu ellers har været i klubben i en længere periode, men det er altså ikke det samme, som at have en spiller, der er opvokset i klubben (måske med undtagelse af Ramos, han må være steget på en forkert bus som 7-årig og endt i Sevilla by accident, det er jeg overbevist om^^). Men det ender med, at den mest indfødte Real Madrid spiller er en person, der blev indkøbt som 19-årig og ikke har været igennem ungdomssystemet, og det vil ærge mig i en vis grad.

13 år 2 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar

NDR skrev: Dios....flueknepperi...forkert formuleret herfra, og man ved hvad jeg mener.....Casillas har nogle holdninger som ingen kender...ja, hvordan fanden kan i så være på hans hold???, men du fik da 5 tak for din skarphed.

Nu skriver jeg ikke indlæg, for at modtage et tak hehe.

Jeg ved udmærket godt hvad din holdning er, så formuleringen er ikke problemet. Problemet er, at du vil af med Casillas, fordi du føler hans holdninger sætter ham selv foran holdet, men du har dannet en konklusion uden og kende hans holdning.

Jeg er med Casillas, fordi jeg altid har været imod Mourinho. Jeg vidste hvordan Mourinho var, og desværre har han på ingen måder ændret sig. Han er den største kujon og hykler, og bruger oftest feje tricks for og fremme sig selv.
Han er den største taktikker i fodboldhistorien. Det er dog bare ikke på fodboldbanen, men hans psykologiske pladder udenfor banen, som folk gentagende gange hopper med på.
Og vigtigst af alt, så er jeg på Casillas side, fordi han er Madridista, holdets anfører, klubbens ambassadør og en rigtig klubmand. Jeg tror ikke det er for sjov skyld, at størstedelen i truppen bakker Casillas op

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #36 af Siempre Madrid
Det ved du ret beset heller ikke om de gør. Men du håber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum