Real Madrid forhandler om Neymar

13 år 2 måneder siden #49 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Hugol skrev:

sodhi skrev:

Siempre Madrid skrev: Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Netop her rammes hovedet på sømmet. Hvis Casillas har været muldvarp, hvis Casillas har været frontløber for en spansk klike hvorved udenlandske spillere har skulle føle sig som outsidere og hvis Casillas har stillet ultimatum om "det er mig eller Mourinho", så er problemet Casillas, ikke Mourinho. Trods Casillas' status som klubikon han ikke være urørlig, og hvis disse ting er sande, så skal han bøde for hans adfærd.

Og Mourinho skal vel også bøde for ikke at skaffe de nødvendige resultater, stikke fingre i øjet på Tito, svine UEFA, spillere, trænere, dommere og andet holdets træner til i pressen.

Det er noget andet, vi har jo dokumentation for Mourinhos handlinger, så han kan selvfølgelig ikke dømmes på den baggrund. Det er lang mere sagligt at dømme Casillas ude på baggrund af vage rygter. Ligesome det naturligvis ikke er Mourinhos pressekonferencer, der holder gang i diskussionen, men derimod Casillas tavshed. /Sarkasme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, Jaken, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #50 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Troede emnet var Neymar? I stedet kan jeg snart tælle 4-5 emner hvor samme debat kører...

13 år 2 måneder siden #51 af Real Madrid 7

Siempre Madrid skrev:

Real Madrid 7 skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg er stadig pro-Raúl og jeg er stadig pro-Guti og jeg er stadig hvid helt ind i sjælen.

I min verden kan det sagtens gå hånd-i-hånd med også at være Pro-Mourinho mere end Pro-Iker Casillas. Og det er ikke fordi, at jeg sad og nød øje-prikket, for det var bestemt beskæmmende. Jeg synes også ind i mellem, at Mourinho skal holde sin kæft og bruge sine kræfter andre steder.

Men Iker Casillas skal ikke fredes som klub-ikon med særlige rettigheder, blot fordi han har haft det privilegium at være i klubben siden han var 9 år gammel. Og han skal heller ikke fredes, fordi han er anfører, eftersom han kun har fået den titel, fordi han har størst anciennitet.

Ud fra mit synspunkt, så har jeg undret mig over den spanske klike, som han siges at have stået i spidsen for og som flere af de udenlandske spillere har brokket sig over. Jeg har også undret mig over de læk, der er kommet til pressen, hvor jeg (måske farvet) synes at have kunnet læse mellem linierne, at der var en ret stor sandsynlighed for, at det var netop fra Iker Casillas (heriblandt Sara Carboneros historie om Cristiano Ronaldos egoisme, hvor der blev gengivet ting, som godt kan betegnes som insider-viden). Jeg har også undret mig over, at man bruger et møde mellem anførerne og Florentino Pérez/José Ángel Sánchez, hvor man skal forhandle bonus til spillerne, og i stedet kommer med et ultimatum om, at José Mourinho skal fyres. Jeg har også undret mig over, at Iker Casillas står i målet og spiller sur mand, når Cristiano Ronaldo i banens anden ende laver et vitalt mål.

Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Er du på Mourinho side eller Casillas ? For jeg er ikke enige med dig Casillas er en klub ikon hvad nu er det Iker der skal smides ud af porten for du støtter ikke Casillas Mourinho er en god træner men hvis han ikke kan hånder omklængsrumet eller spillerne så syntes jeg han skal fyres

Jeg er på Real Madrids side. I går, i dag og i morgen.

Men det kan jeg ikke høre jeg kan se du er på Mourinho side og ikke Iker Casillas

13 år 2 måneder siden #52 af Siempre Madrid

Brylle skrev: Troede emnet var Neymar? I stedet kan jeg snart tælle 4-5 emner hvor samme debat kører...

Tak, Brylle, også selv om du sparker til mig også.

Angående Neymar: Hvis den kommende træner, hvad han så end hedder, synes at der skal arbejdes på at hente Neymar, så skal der arbejdes på at hente Neymar. Hvis det er for alene at udstråle magt over for Barcelona, så er det plat. Behold i stedet pengene og lad Barcelona få brasilianeren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #53 af Real Madrid 7

Siempre Madrid skrev:

Brylle skrev: Troede emnet var Neymar? I stedet kan jeg snart tælle 4-5 emner hvor samme debat kører...

Tak, Brylle, også selv om du sparker til mig også.

Angående Neymar: Hvis den kommende træner, hvad han så end hedder, synes at der skal arbejdes på at hente Neymar, så skal der arbejdes på at hente Neymar. Hvis det er for alene at udstråle magt over for Barcelona, så er det plat. Behold i stedet pengene og lad Barcelona få brasilianeren.

Hvad skal vi bruge neymar til han er overvurderet heller bale han spiller i Europa og han er meget bedre end neymar og sidste jeg så neymar spillede var Brasilien mod England det lukkede ham helt ned så det er bare spild af penge Real Madrid skal droppe at købe neymar vi kan købe bale han er meget bedre han spiller verdens bedste liga så kunne bale være makkerpar med Ronaldo özil så er det svært for modstanderne at lukke begge sider

13 år 2 måneder siden #54 af Hugol
Hvor skal Neymar spille ?
Hvor skal Cristiano spille ?

Hvis et Neymar køb bliver aktuelt !

Har valgt at takke af på forum!

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #55 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Hugol skrev:

sodhi skrev:

Siempre Madrid skrev: Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Netop her rammes hovedet på sømmet. Hvis Casillas har været muldvarp, hvis Casillas har været frontløber for en spansk klike hvorved udenlandske spillere har skulle føle sig som outsidere og hvis Casillas har stillet ultimatum om "det er mig eller Mourinho", så er problemet Casillas, ikke Mourinho. Trods Casillas' status som klubikon han ikke være urørlig, og hvis disse ting er sande, så skal han bøde for hans adfærd.

Og Mourinho skal vel også bøde for ikke at skaffe de nødvendige resultater, stikke fingre i øjet på Tito, svine UEFA, spillere, trænere, dommere og andet holdets træner til i pressen.

Ja hvis Perez finder det nødvendigt? Gu' skal han så. Men det er IKKE op til Casillas eller Pepe at bedømme om Mourinho har gjort et godt stykke arbejde. Casillas er en spiller, intet andet. Han kan ytre sin utilfredshed hos Perez som kan tage det til indtægt eller lade være. Hvis vi anerkender spilleres ret til at gøre oprør mod træneren, fordi de er uenige i hans dispositioner, så ender vi jo ud med klubanarki. Der er 11 spillere på banen, og ~20 spillere mere omkring 1. holdstruppen, hvis de alle skulle have lov at agere selvbestaltede herskere, så ville vi se et Real Madrid mere dysfunktionelt end man kan forestille sig.

EDIT: Brylle har naturligvis ret, lad os lade debatten stå i en af de tråde den hører hjemme.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved sodhi.

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #56 af sodhi

Hugol skrev: Hvor skal Neymar spille ?

Han kan vel arve HW efter Di Maria såfremt han rejser i sommeren? Forhåbentligt overtager han dog ikke Özils offensive midt, for så kan vi lige så godt sælge Özil.

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #57 af sodhi

Rogoshin skrev:

sodhi skrev:

Han kan vel arve HW efter Di Maria såfremt han rejser i sommeren? Forhåbentligt overtager han dog ikke Özils offensive midt, for så kan vi lige så godt sælge Özil.

Kan Øzil ikke rykkes ud på højrekanten?

Det kunne han såmænd godt, vi har jo set ham spille der før. Men jeg synes ærligt talt det er spild af Özils kreative kræfter og spiloverblik at smide ham ud som HW. Han fungerer så meget bedre centralt. Det har faktisk undret mig, at man ikke har valgt at bruge Benzema noget mere på LW (og rykke CR7 ud på HW) i indeværende sæson. Di Maria har manglet noget af det flair han viste os sidste år, og Benzema virker til at være en spiller der har brug for selvtillid til at fungere; Det kunne han sagtens have tanket lidt af på LW.

13 år 2 måneder siden #58 af Hugol
Cristiano-Neymar-Ozil
hmm.
Det lyder meget interessant, men min bekymringer går jo mest på om holdet kan spille bedre angrebs fodbold end vi gør nu. Det burde jo være muligt med de spillere vi allerede har i forvejen.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #59 af Real Madrid 7

sodhi skrev:

Hvorfor sælge özil? Neymar har vi ikke brug for Barca kan købe neymar og ødelæge ham som alexis og neymar er overvurderet vi har ikke brug for ham hvis skal forstærke os i den defensivt midtbane det kunne være gundogan eller verreti men xabi han forlænger han er blivet gamel så kan han vile sig og skal købe en eller to ny Højerback feks ham for Leverkusen kan ikke huske hans navn men så skal vi også bruge en ny angriber men vi skal ikk sælge benzema higuen men vi kan købe aguro

13 år 2 måneder siden #60 af Siempre Madrid
Benzema, anyone?

Jeg tror, at hvis Neymar købes, så bliver det som erstatning for Higuaín og herefter skal man så til at finde ud af at få fordelt pladserne mellem de offensive kræfter og det kan blive meget interessant, hvis ikke det er den kommende træner, som har valgt Neymar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum