Real Madrid forhandler om Neymar

13 år 2 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Rogoshin skrev:

Dios skrev:

NDR skrev: Dios....flueknepperi...forkert formuleret herfra, og man ved hvad jeg mener.....Casillas har nogle holdninger som ingen kender...ja, hvordan fanden kan i så være på hans hold???, men du fik da 5 tak for din skarphed.

Nu skriver jeg ikke indlæg, for at modtage et tak hehe.

Jeg ved udmærket godt hvad din holdning er, så formuleringen er ikke problemet. Problemet er, at du vil af med Casillas, fordi du føler hans holdninger sætter ham selv foran holdet, men du har dannet en konklusion uden og kende hans holdning.

Jeg er med Casillas, fordi jeg altid har været imod Mourinho. Jeg vidste hvordan Mourinho var, og desværre har han på ingen måder ændret sig. Han er den største kujon og hykler, og bruger oftest feje tricks for og fremme sig selv.
Han er den største taktikker i fodboldhistorien. Det er dog bare ikke på fodboldbanen, men hans psykologiske pladder udenfor banen, som folk gentagende gange hopper med på.
Og vigtigst af alt, så er jeg på Casillas side, fordi han er Madridista, holdets anfører, klubbens ambassadør og en rigtig klubmand. Jeg tror ikke det er for sjov skyld, at størstedelen i truppen bakker Casillas op

Ja Iker Cassillas skal på mål fordi du ikke kan lide Mourinho. Nej hov du vendte argumentet fuldstændigt rundt til sidst. :-p

Hvor mange dage har debatten nu kørt herinde? Der er blevet lagt tonsvis af argumenter på bordet, og alligevel mange dage efter, har du ikke fattet en meter af modargumenterne.
Det handler ikke om Casillas skal på mål eller ej, men om måden Mourinho har håndteret problemet på.

Jeg var sammen med M_Linding den største kritikker af Casillas i starten af denne sæson. Den eneste grund til problemerne er eskaleret denne sæson, og ikke første sæson er, at Mourinho så chancen, da Casillas var i et formdyk, og derfor ikke fik alle fans efter sig.
Mourinho har håndteret det hele af helvedes til udadtil, og derfor er der mange fans som nu stejler.

Selvfølgelig skal Casillas have chancen igen, og ja jeg mener rent faktisk, at vores førstemålmand igennem 12 år skal have sin startplads tilbage, ligeså snart hans skade var kvit.
Vi har intet og spille for, og uge efter uge stiller vi op med reserver. Mourinho er bange for Casillas finder sit gamle niveau, så hans hovedargument ikke går på hans formdyk.

Vi er alle enige om, at Casillas har haft et formdyk, og jeg var inde på i starten af November, at Adan skulle have chancen.
Det er nu bare blevet en personlig hetz fra Mourinho's side af.

Mine fordomme om Mourinho før han kom til klubben har på ingen måder ændret sig. Tværtimod!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #38 af NDR
Besvaret af NDR på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Dios??? Uge efter uge stiller vi med reserver skriver du, og du skriver du er med Casillas pga. han er klubmand og anføre??....Men du kender ikke en skid til hvordan han ter sig bag facaderne og i omklædningen over for trænere og holdkammerater, måske ville det være bedre hvis både Mourinho og Casillas smutter til sommerferien, fordi så er tavlen visket ren og man kan forhåbenligt finde en træner som så kan overtage med det der er tilbage. Diego Lopez er fremtiden. Giv mig et godt argument for at han ikke skal stå mål mere for Real Madrid, de har vundet næsten alle kampe siden han skiftede plads med Casillas....ærlig talt, så har de fleste spillere spillet bedre siden Diego kom på holdet i den her sæson.
Casillas dage er talt, han skal videre, og hvis i mener at alt skal køre efter ham og det uden at kende manden, så kan fansene jo følge med ham. Verdens bedste målmand kan vel sagdens finde en anden klub, så må vi andre nøjes med Diego Lopez, det kan jeg godt stille mig tilfreds med

• haijkens
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #39 af haijkens
Besvaret af haijkens på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Siempre Madrid skrev: Real Madrid er først på dybt vand, hvis man begynder at foretage sine indkøb for at drille modstanderen.

Florentino, vis din styrke internt og få ryddet op, så Mourinho kan fortsætte.

Simpre Madrid, manden som altid var den mest velformulerede mand på Madridista.dk fra den dag jeg begyndte at læse på madridista. Manden som var pro-Raul, pro-Guti, ja, pro-Madridismo. Hvad gik der galt, et par år senere, ja måske 7 år senere? Hvor er din stolthed blevet af? Mourinho fortsætte? Det rabler helt for dig!!! Prikke "Pito" Villenova i øjet, bekritisere sine spillere offentligt i pressen og altid søge diskussionen ved at tale lavt om alt og alle. Da Mourinho kom til Madrid efter sin treble i Inter vidste jeg det var lig med titler. Alle hans skarpe pressemøder var i begyndelsen af perioden fantastisk og "nyt" indenfor Real. Men han er for længst gået over stregen, ikke mindst med sin vanvittige opførsel over for spillerne, men også over for alt og alle der har noget med Real Madrid og gøre.
Mourinho var helst blevet ansat i Manchester United, jeg er sikker på klubben finder sig for stor over for sådan et lavt menneske. Det er ikke for sjovt de vælger at ansætte Moyes så tidligt efter at SAF offentligt meldte ud at han ville stoppe, fordi sådan en stor klub ikke vil have noget med Mourinho at gøre.
Jeg er personlig glad for Mou's tid i klubben, men det er på tide vi får ansat en manager der respekterer klubben og dens værdier, helst på tide inden den Portugisiske galning har ekspederet vores egen klubikon Iker ud af klubben.

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #40 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Real Madrid forhandler om Neymar

haijkens skrev:

Siempre Madrid skrev: Simpre Madrid, manden som altid var den mest velformulerede mand på Madridista.dk fra den dag jeg begyndte at læse på madridista. Manden som var pro-Raul, pro-Guti, ja, pro Madridismo. Hvad gik der galt, et par år senere, ja måske 7 år senere? Hvor er din stolthed blevet af? Mourinho fortsætte? Det rabler helt for dig!!!

Hvordan tillader en mand der går til "personligt angreb", at angribe en anden mands stolthed? Fej for egen dør, før du fejer for andres.

haijkens skrev: Mourinho var helst blevet ansat i Manchester United, jeg er sikker på klubben finder sig for stor over for sådan et lavt menneske. Det er ikke for sjovt de vælger at ansætte Moyes så tidligt efter at SAF offentligt meldte ud at han ville stoppe, fordi sådan en stor klub ikke vil have noget med Mourinho at gøre.

Sikke dog en omgang pis. ManU havde allerede Moyes på plads før SAF gik af, ellers var en sådan udmelding aldrig kommet så hurtigt. Hvad ved du, om Mou er blevet tilbudt stillingen og har sagt nej tak?

haijkens skrev: Jeg er personlig glad for Mou's tid i klubben, men det er på tide vi får ansat en manager der respekterer klubben og dens værdier, helst på tide inden den Portugisiske galning har ekspederet vores egen klubikon Iker ud af klubben.

Jamen for helvede. Se nu lige bort fra at "Iker er Real Madrid"; Han har ikke været god - og har ikke været det længe. Det er fanme fantastisk at vi har en træner der tør tage afstand fra det Real Madrid vi så godt kender, og smide folk af der ikke præsterer. Klubben er mere end blot de spillere der på et givent tidspunkt løber rundt på banen.

Der er vist ingen tvivl om, at der er brug for en oprydning i Real Madrid. I min verden er det dog ikke trænerposten der skal ryddes op på. Hvis Casillas virkelig har været en muldvarp (hvilket noget tyder på), så er han, i min verden, ikke det klubikon folk påstår han er. Det virker på mig som om, at det er de spanske spillere der har problemet, flere af de spillere der i dag er førsteholds spillere har ligefrem udtalt at Mourinho er den bedste træner de har haft. Hvis der er én ting der skal tale for en fyring af Mourinho, så er det at han ikke bragt den autoritet med sig som jeg havde forventet. Der har været flere udbrud end tidligere, og klubben fremstår efterhånden meget lidt som en klub, men hvis jeg har ret i min antagelse om at det er de spanske spillere der skaber uroen, så er det vist nærmere dér løsningen skal findes.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved sodhi.

13 år 2 måneder siden #41 af Dios

NDR skrev: Dios??? Uge efter uge stiller vi med reserver skriver du, og du skriver du er med Casillas pga. han er klubmand og anføre??....Men du kender ikke en skid til hvordan han ter sig bag facaderne og i omklædningen over for trænere og holdkammerater, måske ville det være bedre hvis både Mourinho og Casillas smutter til sommerferien, fordi så er tavlen visket ren og man kan forhåbenligt finde en træner som så kan overtage med det der er tilbage. Diego Lopez er fremtiden. Giv mig et godt argument for at han ikke skal stå mål mere for Real Madrid, de har vundet næsten alle kampe siden han skiftede plads med Casillas....ærlig talt, så har de fleste spillere spillet bedre siden Diego kom på holdet i den her sæson.
Casillas dage er talt, han skal videre, og hvis i mener at alt skal køre efter ham og det uden at kende manden, så kan fansene jo følge med ham. Verdens bedste målmand kan vel sagdens finde en anden klub, så må vi andre nøjes med Diego Lopez, det kan jeg godt stille mig tilfreds med

Jeg tager Casillas parti, for hans meritter i klubben, og vælger og stole blindt på en klubmand. Du tager Mourinho's parti udfra hvad?
Du ved heller ikke hvordan Casillas opføre sig, men alligevel dømmer du ham ude. Hvad gør dig så sikker i din sag?
Jeg synes ikke Casillas skal smutte. Jeg synes Mourinho skal smutte. Casillas har aldrig været problemet, der har ihvertfald aldrig været tale om, at Casillas skulle være skyld i noget som helst. Ikke engang under de kaotiske tider med alle Galacticos stjernerne.
Der har været tale om, at Casillas ikke trænede optimalt, fordi han følte sig for sikker, men ser vi udelukkende på hans spil på banen, så har der ikke været hold i det. Han er en væsentlig faktor for Spaniens succes, og har været en væsentlig faktor for Real Madrid i de seneste 12 år.

Argumentet for Casillas skal stå til næste sæson, er hans meritter. Spiller han på et lignende niveau, som i første halvsæson, så skal vi overveje hvem fremtiden i målet er. Lopez har stået fantastisk i Casillas fravær, og har virkelig overrasket, men en verdensklasse målmand er han ikke. 1 kamp på det spanske landshold (så vidt jeg husker), og Reina og Valdes har altid været før ham. Han var ikke engang fast mand i Sevilla, så lad ham nu lige få jordkontakt igen, inden i gør ham til historiens bedste målmand!.

Du siger det selv. Nøjes med Lopez!

Misforstå mig endelig ikke. Lopez er også en Madridista, og han er mere end velkommen til og blive i klubben. Det er altid rart og få Canteranos hjem igen. Han er desværre bare havnet i samme situation som Adan. Et taktisk og uværdigt spil fra Mourinho's side af.

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken

13 år 2 måneder siden #42 af Siempre Madrid
Jeg er stadig pro-Raúl og jeg er stadig pro-Guti og jeg er stadig hvid helt ind i sjælen.

I min verden kan det sagtens gå hånd-i-hånd med også at være Pro-Mourinho mere end Pro-Iker Casillas. Og det er ikke fordi, at jeg sad og nød øje-prikket, for det var bestemt beskæmmende. Jeg synes også ind i mellem, at Mourinho skal holde sin kæft og bruge sine kræfter andre steder.

Men Iker Casillas skal ikke fredes som klub-ikon med særlige rettigheder, blot fordi han har haft det privilegium at være i klubben siden han var 9 år gammel. Og han skal heller ikke fredes, fordi han er anfører, eftersom han kun har fået den titel, fordi han har størst anciennitet.

Ud fra mit synspunkt, så har jeg undret mig over den spanske klike, som han siges at have stået i spidsen for og som flere af de udenlandske spillere har brokket sig over. Jeg har også undret mig over de læk, der er kommet til pressen, hvor jeg (måske farvet) synes at have kunnet læse mellem linierne, at der var en ret stor sandsynlighed for, at det var netop fra Iker Casillas (heriblandt Sara Carboneros historie om Cristiano Ronaldos egoisme, hvor der blev gengivet ting, som godt kan betegnes som insider-viden). Jeg har også undret mig over, at man bruger et møde mellem anførerne og Florentino Pérez/José Ángel Sánchez, hvor man skal forhandle bonus til spillerne, og i stedet kommer med et ultimatum om, at José Mourinho skal fyres. Jeg har også undret mig over, at Iker Casillas står i målet og spiller sur mand, når Cristiano Ronaldo i banens anden ende laver et vitalt mål.

Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR, sodhi

• sodhi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #43 af sodhi
Besvaret af sodhi på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Siempre Madrid skrev: Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Netop her rammes hovedet på sømmet. Hvis Casillas har været muldvarp, hvis Casillas har været frontløber for en spansk klike hvorved udenlandske spillere har skulle føle sig som outsidere og hvis Casillas har stillet ultimatum om "det er mig eller Mourinho", så er problemet Casillas, ikke Mourinho. Trods Casillas' status som klubikon han ikke være urørlig, og hvis disse ting er sande, så skal han bøde for hans adfærd.

13 år 2 måneder siden #44 af Hugol

sodhi skrev:

Siempre Madrid skrev: Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Netop her rammes hovedet på sømmet. Hvis Casillas har været muldvarp, hvis Casillas har været frontløber for en spansk klike hvorved udenlandske spillere har skulle føle sig som outsidere og hvis Casillas har stillet ultimatum om "det er mig eller Mourinho", så er problemet Casillas, ikke Mourinho. Trods Casillas' status som klubikon han ikke være urørlig, og hvis disse ting er sande, så skal han bøde for hans adfærd.

Og Mourinho skal vel også bøde for ikke at skaffe de nødvendige resultater, stikke fingre i øjet på Tito, svine UEFA, spillere, trænere, dommere og andet holdets træner til i pressen.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #45 af Real Madrid 7

Siempre Madrid skrev: Jeg er stadig pro-Raúl og jeg er stadig pro-Guti og jeg er stadig hvid helt ind i sjælen.

I min verden kan det sagtens gå hånd-i-hånd med også at være Pro-Mourinho mere end Pro-Iker Casillas. Og det er ikke fordi, at jeg sad og nød øje-prikket, for det var bestemt beskæmmende. Jeg synes også ind i mellem, at Mourinho skal holde sin kæft og bruge sine kræfter andre steder.

Men Iker Casillas skal ikke fredes som klub-ikon med særlige rettigheder, blot fordi han har haft det privilegium at være i klubben siden han var 9 år gammel. Og han skal heller ikke fredes, fordi han er anfører, eftersom han kun har fået den titel, fordi han har størst anciennitet.

Ud fra mit synspunkt, så har jeg undret mig over den spanske klike, som han siges at have stået i spidsen for og som flere af de udenlandske spillere har brokket sig over. Jeg har også undret mig over de læk, der er kommet til pressen, hvor jeg (måske farvet) synes at have kunnet læse mellem linierne, at der var en ret stor sandsynlighed for, at det var netop fra Iker Casillas (heriblandt Sara Carboneros historie om Cristiano Ronaldos egoisme, hvor der blev gengivet ting, som godt kan betegnes som insider-viden). Jeg har også undret mig over, at man bruger et møde mellem anførerne og Florentino Pérez/José Ángel Sánchez, hvor man skal forhandle bonus til spillerne, og i stedet kommer med et ultimatum om, at José Mourinho skal fyres. Jeg har også undret mig over, at Iker Casillas står i målet og spiller sur mand, når Cristiano Ronaldo i banens anden ende laver et vitalt mål.

Det er som sådan mange små brikker, der tilsammen giver billedet af Iker Casillas som ulven i fåreklæder. Og en sådan mand kan jeg helt enkelt ikke støtte i Real Madrid, uagtet hvad han ellers har gjort af gode ting for klubben, for det har han helt bestemt.

Er du på Mourinho side eller Casillas ? For jeg er ikke enige med dig Casillas er en klub ikon hvad nu er det Iker der skal smides ud af porten for du støtter ikke Casillas Mourinho er en god træner men hvis han ikke kan hånder omklængsrumet eller spillerne så syntes jeg han skal fyres

13 år 2 måneder siden #46 af Siempre Madrid
Og så glemte jeg lige at tilføje, at det er paradoksalt, at netop Alex Ferguson bringes på bane i en sammenligning, for han har da om noget svunget øksen over de spillere, som havde mere travlt med at pleje dem selv end holdet og det har han høstet stor anerkendelse for.

Men jeg anerkender, at det er lettere at hylde historien end det er at tage fat på morgendagens problemer.

13 år 2 måneder siden #47 af Siempre Madrid

Real Madrid 7 skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg er stadig pro-Raúl og jeg er stadig pro-Guti og jeg er stadig hvid helt ind i sjælen.

Er du på Mourinho side eller Casillas ? For jeg er ikke enige med dig Casillas er en klub ikon hvad nu er det Iker der skal smides ud af porten for du støtter ikke Casillas Mourinho er en god træner men hvis han ikke kan hånder omklængsrumet eller spillerne så syntes jeg han skal fyres

Jeg er på Real Madrids side. I går, i dag og i morgen.

13 år 2 måneder siden #48 af Dios
Rogoshin.

Jeg tager Casillas parti, for hans meritter i klubben, og vælger og stole blindt på en klubmand. Er det svar nok?

Jeg kan ikke lige se hvordan mine 2 sætninger er modsigende. Jeg har aldrig kunne lide Mourinho for hans ufine metoder, og hans utrolig destruktiv måde og spille fodbold på. Sidstnævnte er subjektivt, så der er ingen grund til og køre den længere ud.

Jeg har også været kritisk overfor Casillas. Specielt efter kampen imod City, hvor Casillas ikke jublede efter Ronaldo's mål. Og jeg køber stadig ikke undskyldningen. Det er dog på ingen måde et grundlag, hvor jeg ønsker Casillas ude. Og hvorfor skulle det også det? Når Ronaldo ikke jubler, så skyldes det hans vindermentalitet, men når Casillas ikke jublede, så skyldes det han ikke var klubmand nok. Det gik argumenterne ihvertfald på.

Casillas har ikke været ude på pressemøder, og svine Mourinho til. Han har faktisk bare holdt sig i ro, og måske har han virket pigefornærmet i mange situationer, og det undrede mig også meget, da han ikke gav hånden til Modric forleden da.
Men jeg vendte den om, og tænkte. Når jeg møder ind på arbejde, så er der nogle som jeg giver et kram, nogle jeg giver hånden, og andre jeg blot siger hej til. Fælles er, at der intet ondt er i det, og der bare er nogle personer man har det bedre med end andre.

Det samme kan man ikke lige sige om Mourinho. Tværtimod!

Leveret af Kunena Forum