Real Madrid forhandler om Neymar

13 år 2 måneder siden #61 af Hugol
Det bliver istedet for Higuain, det tror jeg også, men Neymar skal jo lægge længere nede i banen. Han er jo ikke dicideret angriber.
Endvidere, køber vi så en angriber så har vi et luksus problem medmindre der ændres system ?
Morata-Benzema og Neymar til en plads, hvor Neymar også kan rykkes rundt med lyder nu ikke så skidt.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #62 af asp3200
Hvis neymar købes, så er det som fløj. Han er ikke angriber som benzema/higuain. Han er heller ikke offensiv midt som ozil.

Han er fløj og vil med høj sandsynlighed slå di maria af, men han koster også kassen.

Han har mega talent og hans teknik er nummer 1 i verden tror jeg. Han laver dejligt med plads til en back som overlapper som feks carvajal evt. Han trækker også tit 2 forsvarsspillere til sig a la Ronaldo og Messi. Det vil give de andre Madrid spillere meget plads. Han har også X factor, han laver tit det uventede og geniale ting.

Mit problem med ham er hans defensive/taktiske evner + De ekstremt mange millioner vi skal af med (ligesom med bale)

13 år 2 måneder siden #63 af Jaken
Jeg ved bare ikke hvad Neymar kan bidrage med.. Kan en af jer, der har set en del Neymar kampe, ikke skrive hvordan han forhåbentlig kunne styrke vores offensiv? Det indtryk jeg har, er at han holder på bolden og er glad for at drible. Umiddelbart kan jeg ikke se hvordan han vil hjælpe os med vores største problem: at åbne for kompakte forsvar.

Ydermere, har jeg svært ved at se det forsvarlige i, at spendere er sted mellem 300 og 400 millioner for en ung uprøvet brasilianer. Det stinker langt væk af overpris...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #64 af Hugol
Neymar udtaler i følge AS at han ik vil forlade Santos før VM 2014.

13 år 2 måneder siden #65 af M_linding
Man kan da håbe, at alle disse forhandlinger (hvis vi antager at nogle af historierne af sande) betyder, at ledelsen kender træneren næste sæson - også hvis det er Mourinho.

For det ville jo være helt tåbeligt, at tænke i trup før træneren har haft noget at sige... Omvendt kan det tyde på, at man kender træneren.... Ancelotti?:)

13 år 2 måneder siden #66 af asp3200
Men vild opstilling/trup vil det dog være:

Casillas/Lopez

Carvajal/arbeloa - Varane/nacho - Ramos/albiol - Marcelo/coentrao

Khedira/Alonso - Modric/gundogan/verratti

Neymar/di maria - Ozil/kaka - Ronaldo/Jese

Cavani/Benzema

Ved godt det er urealistisk opstilling, men satme spændende og MEGET dyrt ;)

13 år 2 måneder siden #67 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Jaken skrev:

Jeg ved bare ikke hvad Neymar kan bidrage med.. Kan en af jer, der har set en del Neymar kampe, ikke skrive hvordan han forhåbentlig kunne styrke vores offensiv? Det indtryk jeg har, er at han holder på bolden og er glad for at drible. Umiddelbart kan jeg ikke se hvordan han vil hjælpe os med vores største problem: at åbne for kompakte forsvar.

Ydermere, har jeg svært ved at se det forsvarlige i, at spendere er sted mellem 300 og 400 millioner for en ung uprøvet brasilianer. Det stinker langt væk af overpris...

Neymar er ikke ham som lægger den afgørende aflevering som Özil, men han er ham som selv kan lukke et kompakt forsvar op. Han er sindssyg dygtig til og drible, og han er ligeglad med hvor lidt plads der er. Han har utrolig meget fantasi, og mange gange tænker man, skete det virkelig.
Ser han hullet, så angriber han, og mange gange lykkedes det. Han er Santos omdrejningspunkt i offensiven, og det helt store spørgsmål ville være, om Ronaldo og Neymar ville kunne fungere sammen.

Og det tror jeg faktisk godt de ville kunne. De er 2 vidt forskellige typer, og søger ikke helt de samme rum på banen. Kan man få Ronaldo, Özil og Neymar til og samarbejde, og måske Modric ind i stedet for Alonso, så vil det ikke være kreativitet der ville mangle.
Problemet har jo mange gange også været Alonso. Han er for nem og lukke af, men med Modric som er meget mere mobil, så behøver Özil ikke og søge bolden så dybt.

Der er mange positive ting og sige om Neymar, men nok ligeså mange dårlige.

Han er utrolig dyr, og specielt taget i betragning af hvor uprøvet han er på højeste niveau. Han spiller langtfra ligeså godt på landsholdet, som han gør i Santos.
Han er en humør-spiller, og meget af hans spil kommer til udtryk efter holdets præstation. Han er ikke typen, som fighter sig tilbage, som vi nogle gange ser med Ronaldo.
Han falder let, og kan sammenlignes med Di María på det punkt. Mit største problem med ham, er klart han intet laver defensivt. Jeg ved ikke hvad hans holdning er til det, og hvordan han ville opføre sig, hvis vores træner bad ham om og deltage.
Og det store spørgsmål er, om han allerede har fået storhedsvanvid? Han er utrolig elsket i Brasilien. Han er rent faktisk kongen i Brasilien, og det kunne også blive et problem.

Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Modric, Khedira, Neymar, Özil, Ronaldo og Benzema kunne efter min mening give mange titler, men kun hvis alle kæmper for holdet, og vi rent faktisk får et presspil á la det i Dortmund eller Barcelona.
Jeg tror dog ikke på det, så derfor ville jeg nok ikke være for et køb af Neymar. Ronaldo, Özil og til dels Benzema er fredet i mine øjne.

Opstillingen ville faktisk være interessant med Ancelotti's 4-2-2-2 system. Ronaldo og Özil på "kanterne", Neymar som en falsk 9'er og Benzema på toppen. Det eneste problem ville nok være, at hans system i Milan var meget låst, og alle mand kendte deres plads, og aldrig rigtig forlod den. Alle vores 6 forreste er alle meget bevægelige spillere, og det ville måske hæmme vores spil en del.
Modric er langtfra nogen Pirlo type, og Khedira langtfra nogen Gattuso type. Det ville nok blive en kende for offensivt, men stadig interessant, og specielt fordi spillerne ville passe i opstillingen, men måske ville fejle på taktikken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Dios.

13 år 2 måneder siden #68 af Hugol

asp3200 skrev: Men vild opstilling/trup vil det dog være:

Casillas/Lopez

Carvajal/arbeloa - Varane/nacho - Ramos/albiol - Marcelo/coentrao

Khedira/Alonso - Modric/gundogan/verratti

Neymar/di maria - Ozil/kaka - Ronaldo/Jese

Cavani/Benzema

Ved godt det er urealistisk opstilling, men satme spændende og MEGET dyrt ;)

Ja og så glemmer folk stadig at Jesé spiller højre, centralt samt angriber og ikke venstre. Han kan selvf godt men det er ikke der han bliver brugt.

13 år 2 måneder siden #69 af Jaken
@Dios

Tak for svaret. Hvad med at holde på bolden? Jeg har en ide om at han er selvisk i sit spil og at vores offensiv derfor i endnu højere grad ville være bygget på enkeltmandspræstationer. De få gange jeg har set ham på det brasilianske landshold, har han heller ikke været så prangende.

Og mht. prisskiltet, hvad er egentlig det realistiske. Selv en mand som Lucas Moura blev solgt for over de 300 millioner kr., så kommer Santos ikke snarere til at forlange i omegnen af de 500? Uanset hvad, er det nogle helt tåbelige beløb…

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 2 måneder siden #70 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Jaken skrev: @Dios

Tak for svaret. Hvad med at holde på bolden? Jeg har en ide om at han er selvisk i sit spil og at vores offensiv derfor i endnu højere grad ville være bygget på enkeltmandspræstationer. De få gange jeg har set ham på det brasilianske landshold, har han heller ikke været så prangende.

Og mht. prisskiltet, hvad er egentlig det realistiske. Selv en mand som Lucas Moura blev solgt for over de 300 millioner kr., så kommer Santos ikke snarere til at forlange i omegnen af de 500? Uanset hvad, er det nogle helt tåbelige beløb…

Var da så lidt :)

Han er langtfra typen som Di María, som modtager bolden og prøver den gyldne aflevering. Hans spil er baseret på enkeltmandspræstationer. Vores hold vil ikke blive mere homogent, men stærkere på de individuelle kanter. Han er en type ligesom Ronaldo og Messi, hvor al spil skal bygges op omkring dem. Eller de skal ihvertfald være hovedpersonerne.

Tror prisen ligger imellem 400-600 millioner kr. hans pris kommer ikke op omkring Ronaldo's, men nok mere Zidane, Figo og Kaká's priser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• haijkens
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #71 af haijkens
Besvaret af haijkens på emne Real Madrid forhandler om Neymar

sodhi skrev:

haijkens skrev:

Siempre Madrid skrev: Simpre Madrid, manden som altid var den mest velformulerede mand på Madridista.dk fra den dag jeg begyndte at læse på madridista. Manden som var pro-Raul, pro-Guti, ja, pro Madridismo. Hvad gik der galt, et par år senere, ja måske 7 år senere? Hvor er din stolthed blevet af? Mourinho fortsætte? Det rabler helt for dig!!!

Hvordan tillader en mand der går til "personligt angreb", at angribe en anden mands stolthed? Fej for egen dør, før du fejer for andres.

haijkens skrev: Mourinho var helst blevet ansat i Manchester United, jeg er sikker på klubben finder sig for stor over for sådan et lavt menneske. Det er ikke for sjovt de vælger at ansætte Moyes så tidligt efter at SAF offentligt meldte ud at han ville stoppe, fordi sådan en stor klub ikke vil have noget med Mourinho at gøre.

Sikke dog en omgang pis. ManU havde allerede Moyes på plads før SAF gik af, ellers var en sådan udmelding aldrig kommet så hurtigt. Hvad ved du, om Mou er blevet tilbudt stillingen og har sagt nej tak?

Jeg ved intet om at Mourinho er blevet tilbudt stillingen i Man United. Jeg er dog 100000% sikker paa, at Manchester har bekraeftet Moyes tilgang til klubben saa hurtigst muligt, fordi at de ikke blandt andet vil have rygtet til Mourinho.
Selfolgelig er Moyes blevet kontaktet tidligere, maaske var formuleringen ikke helt god.

haijkens skrev: Jeg er personlig glad for Mou's tid i klubben, men det er på tide vi får ansat en manager der respekterer klubben og dens værdier, helst på tide inden den Portugisiske galning har ekspederet vores egen klubikon Iker ud af klubben.

Jamen for helvede. Se nu lige bort fra at "Iker er Real Madrid"; Han har ikke været god - og har ikke været det længe. Det er fanme fantastisk at vi har en træner der tør tage afstand fra det Real Madrid vi så godt kender, og smide folk af der ikke præsterer. Klubben er mere end blot de spillere der på et givent tidspunkt løber rundt på banen.

Hvorfor tror du ikke Casillas har vaeret god? Ikke god laenge? Han har vaeret den bedste keeper i de seneste 10 aar. Da jeg var paa Bernabeu sidst (Super Cuppen i august mod Barcelona) stod Iker en fantastisk kamp. Giv ham chancen igen, jeg synes ikke Iker har fortjent denne behandling.

@ SIempre,

Jeg mener dog stadig ikke at din mening holder stik. Mourinho er gaaet alt for vidt. Mine eksempler var bare et par at de mange der er sket. Fik i laest hvad Ramon Mendoza fik sagt (Real Madrid Supporters Club formand)? "Pepe sagde hvad de fleste Madridista's taenkte, det var ikke hans mening at angribe Jose Mourinho. Vi synes alle at Pepe boer behandles bedre og at Mourinho skal omgaas Pepe med mere respekt, Pepe har givet Mourinho meget i sin tid i klubben."

Der er mange eksempler; Cristiano, Pepe, Ramos, Iker, Benzema, Higuain, Khedira, Marcelo og jeg kunne blive ved. Dette var blot vores stamspillere. Jeg synes klart at Mourinho er gaaet for langt over stregen og at manden ikke engang proever at symbolisere brandet Real Madrid.
No soy solo perfecto, soy Madridista tambien, er det ikke din egen saetning? Det er der ikke meget over Mourinho af.

Neymar? For egoistisk. Vi har Ronaldo, han er Neymar og Messi paa 1 gang.

13 år 2 måneder siden #72 af M_linding
Som jeg har skrevet før, så håber jeg at Barcelona køber Neymar! Det vil ende i ren katastrofe for dem:)

Han vil passe noget bedre ind i Real Madrid, men det er stadig et sats... Men Real Madrid kender jo Neymar på alle fronter, så man må vel have lidt tillid, og håbe at de ved hvad de laver...;)

Leveret af Kunena Forum