Real Madrid forhandler om Neymar

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #73 af falle
Besvaret af falle på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Vi har slet og aldeles ikke behov for Neymar. Istedet for at brænde ca. 3 mia. på ham, så synes jeg at man burde give Higuain og Benzema ekstra intensiv træning og støtte fra alle mulige vinkler i klubben, og muligvis noget psykologhjælp*.
For snakker vi om at afhænde den ene frem for den anden, så er det pest eller kolera. Ligenu er de nemlig lige middelmådige, og vi skal kun ét år tilbage for at finde verdens bedste offensive trekløver nogensinde, og med deres alder in mente, så burde det være intet problem at finde den gamle form frem - det er jo ikke ligefrem Kaká, som skal genfinde tidligere tiders styrke.

Og iøvrigt, så erstatter en Neymar ikke Higuain, som er angriber.. Det er Neymar nemlig ikke, og afhænder vi Higauin, så skal vi alligevel investere i en ny angriber. Nægter kun at have Benzema på!

* Jeg mener det. Higuain har ikke været sig selv siden hans rygproblemer, og Benzema har ikke været sig selv siden hans private problemer. Måske en psykolog kan hjælpe dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #74 af falle
Besvaret af falle på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Iøvrigt....... hvad kan endnu en Robinho gøre? Neymar skal mindst bruge et par år at falde til i en storklub i Spanien eller Europa for den sags skyld.

13 år 2 måneder siden #75 af asp3200

Hugol skrev:

asp3200 skrev: Men vild opstilling/trup vil det dog være:

Casillas/Lopez

Carvajal/arbeloa - Varane/nacho - Ramos/albiol - Marcelo/coentrao

Khedira/Alonso - Modric/gundogan/verratti

Neymar/di maria - Ozil/kaka - Ronaldo/Jese

Cavani/Benzema

Ved godt det er urealistisk opstilling, men satme spændende og MEGET dyrt ;)

Ja og så glemmer folk stadig at Jesé spiller højre, centralt samt angriber og ikke venstre. Han kan selvf godt men det er ikke der han bliver brugt.

så byt lidt rundt

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #76 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Real Madrid forhandler om Neymar

Jaken skrev: @Dios

Tak for svaret. Hvad med at holde på bolden? Jeg har en ide om at han er selvisk i sit spil og at vores offensiv derfor i endnu højere grad ville være bygget på enkeltmandspræstationer. De få gange jeg har set ham på det brasilianske landshold, har han heller ikke været så prangende.

Og mht. prisskiltet, hvad er egentlig det realistiske. Selv en mand som Lucas Moura blev solgt for over de 300 millioner kr., så kommer Santos ikke snarere til at forlange i omegnen af de 500? Uanset hvad, er det nogle helt tåbelige beløb…

Vil også lige svare dig :). Han holder self. på bolden, men han skaber altså også mange chancer og score selv mange mål - på 3 år scoret han altså 100 mål i sin prof. karriere og var kun lige fyldt 20 år inden han opnåede dette - det er e bedrift som hverken Messi eller C. Ronaldo havde opnået. Okai - de har ikke spille i samme liga - men det i betragtning så er det stadigvæk imponerende af ham.

Som Dios korrekt fortæller, så kan han åbne et forsvar op - både via driblinger eller en afl. som kun han ser. Han er dygtig - og det kan ingen tage fra ham.

Brasilien forventer altså, at han alene vinder deres kampe - det er et pres som selv Messi ikke kan klare for det Argentinske landshold - klart han ikke spiller optimalt der - han er kun et "barn".

Lucas som du selv nævner kostet godt nok 300 mil. men mon ikke vi køber ham om nogle år for det dobelte - for han er immerværke fantastisk - og man kan i hvert fald ikke se på ham at han før vinter spillet i Brasilien.

Med al dette i mente så ved jeg ikke, om hvordan Neymar vil kun klare sig i Real. Men nogen Robinho er han altså ikke - han er langt mere målsøgende end Robinho nogen sinde bliver og han er langt bedre end Robinho !

Om jeg så andre spiller i truppen - JA, det gøre jeg. En Mata kun være interesant at se på holdet, en Hazard før hans skifte til England var også på tale og der er også flere spiller. Håber det var okai, at jeg kom med mit input det er self. sådan jeg har oplevet ham :)

13 år 2 måneder siden #77 af Hugol

asp3200 skrev:

Hugol skrev:

asp3200 skrev: Men vild opstilling/trup vil det dog være:

Casillas/Lopez

Carvajal/arbeloa - Varane/nacho - Ramos/albiol - Marcelo/coentrao

Khedira/Alonso - Modric/gundogan/verratti

Neymar/di maria - Ozil/kaka - Ronaldo/Jese

Cavani/Benzema

Ved godt det er urealistisk opstilling, men satme spændende og MEGET dyrt ;)

Ja og så glemmer folk stadig at Jesé spiller højre, centralt samt angriber og ikke venstre. Han kan selvf godt men det er ikke der han bliver brugt.

så byt lidt rundt

Jese er bedre paa hoejre saa nej

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #78 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid forhandler om Neymar
Kunne det ikke tænkes Jesé er "omskolet" til højrekant, fordi det er der han har størst chance for og slå igennem på førsteholdet? Det tror jeg. Han er bedst i venstre, men han er uden chance på den plads, og derfor søger andre veje.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #79 af asp3200

13 år 2 måneder siden #80 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid forhandler om Neymar

asp3200 skrev: Super så er han droppet.

www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=19309

Kildekritik. Selvfølgelig skriver Sport det.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista, MMM

13 år 2 måneder siden #81 af M_linding
I morgen skriver Sport, at Ronaldo bliver solgt til tilbudspris, fordi Real Madrids økonomi er 1000 gange dårligere end Barcelonas.

Det er en komisk avis:)

13 år 2 måneder siden #82 af Hugol

Dios skrev: Kunne det ikke tænkes Jesé er "omskolet" til højrekant, fordi det er der han har størst chance for og slå igennem på førsteholdet? Det tror jeg. Han er bedst i venstre, men han er uden chance på den plads, og derfor søger andre veje.

Jesé er ik bedre i venstre og bliver naturlig vis ikke kun brugt på højre, men også som offensiv midt og angriber.
Jesé har kun spillet i venstre i få kampe i denne her sæson. Denis optager venstrekanten, det har intet at gøre med Jesés chancer på første holdet at han nu spiller i højre side/offensivt midt og angriber. .

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #83 af M_linding

Hugol skrev:

Dios skrev: Kunne det ikke tænkes Jesé er "omskolet" til højrekant, fordi det er der han har størst chance for og slå igennem på førsteholdet? Det tror jeg. Han er bedst i venstre, men han er uden chance på den plads, og derfor søger andre veje.

Jesé er ik bedre i venstre og bliver naturlig vis ikke kun brugt på højre, men også som offensiv midt og angriber.
Jesé har kun spillet i venstre i få kampe i denne her sæson. Denis optager venstrekanten, det har intet at gøre med Jesés chancer på første holdet at han nu spiller i højre side/offensivt midt og angriber. .

Her må jeg altså gi' Dios, at han kan have en pointe.

Jeg ser også Jesé som, at være bedst som VW... Og han har spillet der mere, end du får det til at lyde som. Måske ikke på holdkortet, men han søger tit derud...;)

13 år 2 måneder siden #84 af Real Madrid
Neymar (21 år) vs. Robinho (29 år):

Landsholdet

Neymar:

32 landskampe - 20 mål (!) - 0.63 mål pr. kamp

Robinho:

90 landskampe - 26 mål - 0.29 mål pr. kamp

Klubplan

Neymar:

219 kampe - 136 mål - 0.62 mål pr. kamp

Robinho:

461 kampe - 149 mål - = 0.32 mål pr. kamp

Alt i alt

Neymar:

251 kampe - 156 mål - 0.62 mål pr. kamp

Robinho:

551 kampe - 175 mål - = 0.32 mål pr. kamp

Opsummering

Først og fremmest, så er dette indlæg lavet på baggrund af dem, der kalder Neymar den nye Robinho, fordi udover deres fælles nationalitet, baggrund i Santos og tekniske finurligheder, så er der altså en verden til forskel omkring deres position og rolle på banen, hvor Neymar er langt mere match afgørende og direkte i sit spil - matchvinderen. I min optik har Neymar allerede i hans Santos tid præsteret mere, end hvad Robinho har opnået gennem en hel karriere - og om nogen må betragtes, som værende moderne fodbolds største skuffelse, taget hans talent og potentiale i betragtning.

Derudover, så er det nonsens at kalde Neymar dårlig på landsholdet, 20 mål i 32 kampe i en alder af bare 21 år er fantastiske tal - havde Danmarks darling Christian Eriksen bare noget det halve af det niveau Neymar viser på landsholdet, ville det have været fantastisk.

Bare for at sætte tingene lidt i perspektiv, så har Neymar et ligeså godt mål gennemsnit, som selveste Ronaldo Lima (2. mest scorende spiller i Brasiliens historie). Derudover vil Neymar - i min optik - sagtens kunne agere på 9'er positionen, hvilket man ofte har set ham spille både for Santos og på landsholdet. Selvfølgelig skal man være klar på, det bliver en lidt anderledes type man får ind - en såkaldt usynlig 9'er type - men med Cristiano ved hans side samt Özil - jeg har en fidus til vil score endnu flere mål til næste sæson - så vil det sagtens kunne lade sig gøre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum