Stimen er brudt efter 4.949 dage

13 år 2 måneder siden #13 af Steen
Det har du helt ret i Siempre, jeg har været igennem meget med klubben, men jeg har elsket denne klub uanset hvad, og det gør jeg stadig. Jeg undskylder for mit lille udbrud, men vi må altså også være realistiske. Jeg kritisere klubben og fansene for alt det der sker, vi så det på banen. Vi er ikke Barcelona, man skal indse hvilke fejl man har lavet. Der blev kastet ting rundt på deres spillere, HELE holdet råbte og skreg for hånd på bolden, når den ramte ham mellem benene, det er jo direkte latterligt og pinligt? Hele denne sæson har været fyldt med nedture. Jeg er kritisk over for klubben som bliver drevet dårligt, jeg er realist, men pga det bliver jeg kaldt ´´fan´´ ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #14 af rezamadridista
Fuck, jeg har blandede følelser. Hvor fuck var vores holdånd henne? Vi fokuserer på så meget andet, at vi kommer med den taberindstilling, hvor vi tror vi er kongerne og kan kører Atl Madrid mandskabet over med lethed. Det jo fucking professionel fodbold der bliver spillet på højeste plan, man kan ikke "bare" kører nogen over med lethed....

Perez please vis din fucking nosser og fyr Mourinho, vi mangler vores holdånd, vi mangler Casillas.
Hvis 0 trofæer i en sæson er det der skal til, at Perez vil handle, jamen så er 0 trofæer ingen problem for mig.
Åben din fucking øjne Perez...

PS: Undskyld i skulle høre alle de bandeord, kan slette hvis det var for meget. Jeg skulle bare få det ud.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #15 af Siempre Madrid
Jamen, der var da rigtig mange ting, som man godt kunne have været foruden, men jeg tror også at man skal acceptere, at Di María (og andre) i kampens hede og med den intense afslutning forsøger at få et straffespark, som der ikke var skyggen af.

At kaste med ting efter spillerne er både dumt, idiotisk og dumt! Og idiotisk!

Jeg tror, at alle lige har brug for at sove et par timer, inden man træffer afgørelse om hvad der skal ske. Der er nogle ting, som ikke er godt nok, men der er jo faktisk også rigtig mange positive ting at arbejde videre med og dem skal man ikke rive ned i skuffelse i nat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #16 af Real Madrid 7
atletico madrid træner skulle har rødt kort det er en skandale

13 år 2 måneder siden #17 af rezamadridista

Mourinho: "This year's campaign was a failure but my first two seasons were successful."

Please fortæl mig, at manden ikke er seriøs?

Jeg beder alt og alle at de skal fortælle mig han ikke sagde det i virkeligheden og at citatet er falsk.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Henrik--

13 år 2 måneder siden #18 af samuraidk
Jeg er faktisk en af dem, som mener at Mourinho har gjort det ok, men nu tilfalder jeg koret af dem som mener han bør finde sig en ny klub. Han har desværre lignet en mand, som bare har ventet på at sæsonen bliver færdig længe, så han kan starte i sin nye klub.

Attituden på holdet er slet ikke hvad den bør være i Real Madrid. Referatet siger det faktisk meget godt. Atletico kom mere med i kampen efter at være kommet bagud. Og det er desværre ikke første gang vi ser det. Vi scorer og så overlader vi spillet til modstanderen, om det så er Bayern eller Levante. Man skal fastholde momentum og blive ved. Og ved et attitude problem på et hold, så er det desværre kun træneren man kan pege på. Det er ham, som skal sætte sine spillere op. Vi så det klart i den første slappe kamp mod Dortmund. Anden kamp var det næsten som at det var spillerne selv, som havde noget at bevise. Lidt som idag hvor mange var for overtændte. Mourinho sad jo og slappede det meste af tiden.

Kampen idag viser igen med al tydelighed, at vi skal have en ny højre back. Essien hører ikke til derude og Arbeola kan bare ikke holde op med at lave sine små dumme frispark. Og så skal vi have en ny angriber. Higuain bør prøve noget nyt og Benzema skal få styr på sit privatliv og tage sig sammen næste sæson.

Ja, vi er meget uheldige, men det så bare ud som om, at Simeone havde pumpet en god omgang tro ind i sine spillere.

Kampens flop må siges at være Mourinho, for at sætte Pepe på tribunen og for at starte med Albiol (AKA bambi på glatis). Jeg er ikke en af Pepe's tilhængere men han havde helt sikkert gjort det bedre end det Albiol præsterede idag.

Sorry indlægget blev lidt langt men jeg føler mig meget frustreret lige nu :-(
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #19 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Stimen er brudt efter 4.949 dage
Det er ekstremt uheldigt, at vi har 3 skud på træværket i løbet af kampen, og dertil nogle muligheder som nemt kunne have gået ind. Efter Ronaldos frispark på stolpen, holder tingene så småt op med at fungere, spillerne mister hovedet en efter en, og ja... Det var nærmest amerikansk fodbold til sidst med alle de spilstop.

Ville sejren være i hus, hvis spillerne formåede at holde hovedet koldt igennem hele kampen? Lidt umuligt med spillere som Diego Costa på banen, men altså....

13 år 2 måneder siden #20 af Steen
Men det skal man jo ikke! Man skal ikke prøve at fremtvinge et straffe på den måde, det er ikke en klub af denne størrelse værdig, vi snakker altså om det største hold i verden, det er ikke godkendt!

Det der fik mig til at lukke det møg ud, det var at man bliver betvivlet som fan, bare fordi man er realistisk omkring tingene.

Om et par dage når man er kommet sig kan man tænke klart, lige nu er man bare i et sort hul, nærmest chok tilstand ; hvordan kan det ske.

13 år 2 måneder siden #21 af Steen

rezamadridista skrev:

Mourinho: "This year's campaign was a failure but my first two seasons were successful."

Please fortæl mig, at manden ikke er seriøs?

Jeg beder alt og alle at de skal fortælle mig han ikke sagde det i virkeligheden og at citatet er falsk.

Det jeg ligger mest mærke til udover det, det er hans ord. MIG MIG MIG MIG. Han snakker kun om sig selv, som om han ikke er en del af klubben.

13 år 2 måneder siden #22 af Real Madrid 7
nu må vi bare tænke på næste sæson med den rette træner og jeg ved alle er sure men vi skal nok vinde næste sæson vi skal forstærke os 3-4 nye spiller

13 år 2 måneder siden #23 af mortenj

Steen skrev: At du har en taber indstilling gør mig ligefrem til en falsk fan, okay.

Taber indstilling? Du snakker om at klubben er latterlig - DET er fandme en taberindstilling!!!

Min indstilling i øvrigt, siden du nævner det, er at holdet vil rejse sig i næste sæson. Det tror jeg fuldt og fast på. Og det er i øvrigt en vinder-indstilling.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Jelle

13 år 2 måneder siden #24 af Steen
Uha!

Since José Mourinho arrived at Real Madrid in the summer of 2010, Atlético have won 4 trophies to Real Madrid's 3.

Leveret af Kunena Forum