Stimen er brudt efter 4.949 dage
- falle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
rezamadridista skrev:
Mourinho: "This year's campaign was a failure but my first two seasons were successful."
Please fortæl mig, at manden ikke er seriøs?
Jeg beder alt og alle at de skal fortælle mig han ikke sagde det i virkeligheden og at citatet er falsk.
Det jeg ligger mest mærke til udover det, det er hans ord. MIG MIG MIG MIG. Han snakker kun om sig selv, som om han ikke er en del af klubben.
Præcis. Selv 18-årige mig kan svare bedre end ham...
"Yes, we had very bad luck today. Three hits at the post should say it all. Alt Madrid deserved to win the trophy today, some players had a really unacceptable behavior and this will not be forgotten easily, they will be held responsible for damaging Real Madrids image."
Bumm.... sådan tjener du respekten fra alt og alle!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Noget at tage med fra kampen, Xabi Alonso fungerede meget bedre i en 3 mands midtbane, flere spil muligheder, han har mere plads. Det var ret tydeligt at se hvor tynd vores midtbane blev efter Modric gik ud. Problemet her er at Özil ikke fungere nede i en tremandsmidtbane det kræver en løbepensum som han ikke besidder, og han kan ikke spille længere oppe, han er ikke god i højre kant..
- Fawadnz
- Gæst
-
nogle med ronaldo andre imod, nogle med casillas andre imod, nogle med ukendt spiller(sæt selv navn ind) andre imod
der er ingen sammenhold her, såvel som på banen
hvori ligger kontinueteten? :)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Mourinho blev hentet til Spanien for at vinde titler, hvilket var en vej, som kun kunne køres, hvis man kom forbi Barcelona.
Det lykkedes med stor catalansk hjælp at få Barcelona til at se svagere ud, men samtidig har 'verdens bedste' træner på tre år blot hentet en liga-titel og to pisseligegyldige trofæer - med andre ord har Mourinho ikke leveret, hvad han blev hentet hertil for, og bør derfor fyres inden weekenden er omme.
Derudover var det skønt at se, hvor sikkert lynhurtige Albiol med sine sikre fødder fik lukket ned for Falcao, så han ikke kunne lægge en aflevering frem mod Diego Costa, der så heldigvis ikke kunne score til 1-1.
Pepe siger jeg bare, Pepe! Mourinho fik vist hvem der bestemmer, og vi fik et dårligere produkt på banen.
Elegant din #()¤/!!!!-portugiser!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Fawadnz skrev: I er alle lige så splittet som selve holdet, nogle med mourinho andre imod
nogle med ronaldo andre imod, nogle med casillas andre imod, nogle med ukendt spiller(sæt selv navn ind) andre imod
Problemet er ikke om folk er for eller imod, det vil naturligvis altid være sådan uanset resultater. Vi bakker op når holdet lider og kæmper så spillerne får den hjælp de har brug for. Problemet i Real Madrid er at man ik har haft en strategi og rød tråd i maaaasnge år nu. Det ville man heller ik få med mou. Real Madrid er dog så småt på rette vej hvis de kommende trænere får samme plads som Mou.
Men der er stadig nogle beslutninger klubben må tage sig. Det nytter ik bare noget at losse 300 millioner euro sammen med en type som Mou. Det er igen en af perezs tåbeligheder ligesom da man troede Thomas Gravesen kunne fylde Makeleles tomrum ud sammen med Pablo Garcia.
Hvorfor er Neymar og Bale sommerens indkøb ? Jeg har mine holdninger til hvorfor. Dog mener jeg ik at vi går den rette vej via disse indkøb. Vi har brug for spillere der ik kun fokuserr på egen dagsorden og disse spillere finder vi for det meste kun i spanien. Samme gælder træner.
Har valgt at takke af på forum!
- Fawadnz
- Gæst
-
Hugol skrev:
Fawadnz skrev: I er alle lige så splittet som selve holdet, nogle med mourinho andre imod
Problemet er ikke om folk er for eller imod, det vil naturligvis altid være sådan uanset resultater. Vi bakker op når holdet lider og kæmper så spillerne får den hjælp de har brug for. Problemet i Real Madrid er at man ik har haft en strategi og rød tråd i maaaasnge år nu. Det ville man heller ik få med mou. Real Madrid er dog så småt på rette vej hvis de kommende trænere får samme plads som Mou.
Men der er stadig nogle beslutninger klubben må tage sig. Det nytter ik bare noget at losse 300 millioner euro sammen med en type som Mou. Det er igen en af perezs tåbeligheder ligesom da man troede Thomas Gravesen kunne fylde Makeleles tomrum ud sammen med Pablo Garcia.
Hvorfor er Neymar og Bale sommerens indkøb ? Jeg har mine holdninger til hvorfor. Dog mener jeg ik at vi går den rette vej via disse indkøb.
Madrid fejlede der hvor de gav en person som Mourinho som aldrig dedikerede sig 100% til real madrid så meget magt! det har altid været kendt at okay manden smutter før eller senere men meget sandsynligt FØR! og det var der de fejlet ved give en person som ham den magt, han fortjener den sku ikke, så afhændes må han blive hurtigst muligt og i min optik er selv en hund fra gaden bedre træner med det hold end mourinho med hans pigefornærmelser skandaler og "du er uenig med mig dig sætter jeg lige af holdet også er jeg pisse ligeglad med om i taber eller ej for jeg smutter alligevel videre og har intet følelse for denne her klub..10hi fn99zz".. det er sku da sår nen 4. klasse opføre sig
IKKE MADRID værdigt
det er ikk ebare endnu et job i real madrid det er dedikation 100%
Skik følge eller land fly.. adios mourinho
Jeg vil ikke pådutte Mourinho skylden for gårsdagens fadæse. Taktikken var ganske fint sat op, men spillerne manglede skarpheden; chancer var der trods alt nok af! Nej, spillerne bærer det største ansvar..... vores tyske kreatører skylder et hattrick.
Jeg er bitter. Det går over og jeg er overbevist om, at Real Madrid er tilbage med fuld styrke i næste sæson. Jeg forstår stadigvæk ikke, hvorfor Mourinho blev vist ud - er der en konsekvent heksejagt mod ham?
- juntospodemosmas
- Gæst
-
Efter en rigtig uheldig sæson for vores tropper må det nu være tid til, at reflektere over sæsonen. Både for ledelsen, trænerne, spillerne og selvfølgelig os fans, som bruger lang tid på denne klub.
En af de første ting jeg vil diskutere er det forhold Mourinho har arbejdet under i Spanien. Man kan sagtens give ham hele skylden for ikke, at holde sin kæft og ikke gå imod hele den spanske presse, men jeg har i det seneste år savnet en virkelig professionel tilgang fra vores ledelse, som for længst skulle have nedskudt alle rygter, sande eller ej! Dermed kunne både spillerne og især Mourinho fokusere på at præstere på højt niveau, istedet for at blive forfulgt af diverse journalister, som tilmed regner ud hvor meget mange timer man arbejder pr. dag eller om ens søn er med til stede under diverse kampe (hvor absurd det end lyder!!!).
Vi ved alle, at det følger med i livet som fodboldspiller, og træner, i verdens mægtigste klub, men ligegyldigt hvordan jeg vender og drejer sæsonen i hovedet kommer jeg frem til en konklusion: Vi har i klubben KUN en mand, som tør at være en mand (med alt hvad det indebære!) MOURINHO. Manden har taget alle skud, der blevet rettet mod klubben, han har arbejdet under de værste hetz, og beskriver selv sin sæson, som en katastrofe. Og når det endelig kommer til fansene, så er en stor del af fansene selv begyndt, at køre en hetz mod ham, og her er nogle af kritik-punkterne: Manden er taktisk elendig, han ødelægger klubben, han skaber splittelse, han klæder ikke Real Madrid, han har ikke gjort hvad han er blevet ansat til, han er ikke madridismo-værdig.
Det er for mig et mysterium, at man som fans kan acceptere disse kritik punkter, der i mine øjne helt basalt stammer fra sportsaviser! Altså pengemaskiner, der for det meste skider på indholdet, sålænge der kan tjenes penge.
For næsten et år siden valgte man at forlænge med Mourinho, og ligegyldigt hvad der er sket siden, hvis vi altså har en professionel ledelse(!), har de forhåbentligt tænkt længere end bare "La Decima" i 2013! Nu må ledelsen overbevise Mourinho, at man ønsker ham til at blive, med eller uden Casillas på banen, for det er suverænt Mourinhos beslutning. Ingen kan benægte, at vi pt. befinder os i en selvforskyldt krise, men hvor er det dog mærkeligt, at kun Mourinho er villig til at kæmpe for klubbens farver, og det er ligegyldigt hvilken modstand han møder! Alt imens har vores kære ledelse travlt med at hente anden-rangs trænere, og spillere (Neymar), til klubben!
I forhold til den nye Pepe-konflikt må det da være rimelig simpelt: Man KAN, og det kan ikke understreges nok, som spiller ikke deltage i en konflikt mellem en anden medspiller og træner når man selv har spillet elendigt! Og det skal tilføjes, at pepe selv har en broget historie, som vi alligevel har tilgivet, og støttet ham, igennem alle episoderne. Når man offentligt forsøger, at sætte sin egen træner på plads, så skal det koste, især når hans niveau på banen (spørg evt. Levandowski) har været på niveau med gode gamle Oleguer. Og det skal samtidig tilføjes, at den spanske landsholdspiller (!) Albiol, har gjort det fremragende i fraværet af Pepe, og Varane.
Kampen igår var endnu et bevis for vores sæson; Stolpe ud. Vi havde fortjent at vinde Cupen, men sådan blev det ikke da vi brændte kolosalt mange chancer. Kun en kan score for os pt. og det er Ronaldo, sådan har det været hele sæsonen. Alligevel brokker vi fans ikke over dårlige angribere, mere end vi brokker os over Mou. Lad os nu samle tropperne, og tro på Mourinho, hvis vel og mærke han gider blive i en klub, der stikker ham i ryggen (både anfører, fans og nu også ledelsen, med deres idiotiske forsøg på at kapre Ancelotti). Skal vi i fremtiden være verdens bedste fodboldhold, og ikke bare verdens "historisk" bedstefodboldklub, må vi sørge for at holde på Mourinho, og give ham ro! Ingen andre er mand nok til at påtage sige ansvaret og gøre de rette ting, selvom det koster prestige.
Jeg håber i gider læse alt det sure gylle, hvis ikke så har jeg det ihvertfald lidt bedre, rent mentalt. Soy de Mou! ;)
- falle
- Gæst
-
For det første vil man af med Mourinho. Manden gav Real deres første liga pokal i 5 år, samtidig brød han alle rekorder med pointhøst og målscore - og så mente man at han var for defensiv.. Samme mand har givet os to pokalfinaler i hans tre sæsoner og vundet den ene.. hvornår vandt vi nu den lige sidste gang? Tre Champions League semifinaler på tre år - de foregående 15 trænere skulle være glade for at komme videre af gruppespillet.
Mouinho er resultatorienteret og dem har vi da også fået, men samtidigt må man som fan også vide at man ikke kan vinde alt hvert år. Giv manden en chance mere inden I slagter ham sådan - tror da pokker at han vil hjem til England sådan som fans, presse og dommere behandler ham på og uden for banen! Hvem fanden skulle egentligt også ersatte ham? Hverken franskmanden eller nogen har formatet.
Så læser jeg nu at enkelte vil af med Ronaldo for hans bevidste, men tydeligt frustrerede handling igår, men også for hans 3-4 røde kort i hans Madrid-karriere. Ingen kan erstatte Ronaldo i hans nuværende form og vi skal heller ikke eksperimentere med det. Han er måske den vigtigste brik vi har at gøre med, alt andet ville være tegn på fodbolddumhed. Iøvrigt, skulle vi smide Ramos på porten fordi han på rekordtid har fået flest røde kort i de hvides historie? Nej, vel.
Havde han forventet, at han ville blive hyldet efter alle de sager? Hans ego viste sig igen igår og være for stort. Han bænker Pepé, og sætter Albiol ind. Selvom jeg synes Albiol gjorde det okay igår, så er han på ingen måde bedre end Pepé.
Mourinho's plan har altid været, og tage al presset på sine skuldre. Han kendte bare ikke til presset i Real Madrid, og den størrelse. Medierne kører til tider uretfærdige hetz, men det har de nu altid gjort. Det beviser bare Mourinho ikke har sat sig ordentlig ind i tingene til og starte med.
Mourinho kan takke sig selv, ved og lægge sig ud med alle og enhver mand. Hans ego er større end klubbens, og fred være med det. Han passer bare overhovedet ikke ind på nogen måde. Ikke engang resultaterne er værd og bide mærke i.
Og falle. Gør mig en tjeneste og læs mit indlæg igen ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
At han har lagt sig med ledelsen har været godt. Han er ansat til at træne et hold; han skal have fuld kontrol. Det nytter ikke at andre sætter dagsordenen for ham - hverken præsident, sportsdirektør eller kaptajn sætter holdet sammen, det gør træneren. At han bænker Pepe for hans udbrud er helt iorden. Intet skal gå ustraffet hen, og det har ikke en skid at gøre med Mourinhos ego. Hvis du stikker til din skolelærer, tror du ikke han vil give dig en eftersidning? I det mindste var Pepe udtaget, noget han ikke var efter hans straf, og sjovt nok, så har han også holdt kæft siden hans udbrud i pressen.
At en træner tager al presset på hans skuldre er det bedste og mest rigtige. Du skriver at det har været hans plan, som om at det er en negativ ting, men jeg mener det 100% anderledes. Spillerne skal beskyttes, og træneren er syndebuk. Igen, jeg mener at Mourinho gør det rigtige.
Jeg mener ikke at Mourinhos ego er større end klubben, men synes det er dejligt at vi har fået en træner, som tør at tage noget op, som ingen andre har gjort det før - vi skriver trods alt 2013 og ikke 1980. Det er altså tid til nytænkning. Vi kan ikke altid hænge os i historie og tradition.