Stimen er brudt efter 4.949 dage
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
zidane2650 skrev: Nu skal både spillerne og træneren få overstået sæson hurtigt som muligt. Så de kan snakke alvorligt sammen og det store spørgsmål må være om Mourinho vil virkelig gerne blive, og om spillerne og træneren kan blive gode "venner" igen, hvis Mourinho vil blive.
Sæsonen går ikke hurtigere end kampkalenderen tillader ;) Der er ingen, som skal være "gode venner" med hinanden. Der skal være et professionelt forhold med indbyrdes respekt.
- falle
- Gæst
-
Dios skrev: Pressen har altid være kritisk overfor Real Madrid, og det skal den fortsat blive ved med og være. Det samme ser du herhjemme, hvor vores aviser altid stiller sig kritisk overfor politiske valg etc. som du selv siger, så lever vi i 2013 ;).
Jeg synes også det er fint, at træneren har fået den manager rolle. I mine øjne skulle det bare ikke blive Mourinho som fik den magt.
Så du mener det er helt fair, at Mourinho bænker Pepé, fordi Pepé synes det er uretfærdigt overfor Casillas? Nu bliver jeg helt i tvivl. Var det et diktatur du savnede, eller lever vi bare i 2013?.
Pepé svinede på ingen måde Mourinho til, og han sagde bare, at han synes "hetzen" imod Casillas var gået for vidt. Hvilken kommentar var det Pepé fik retur? Sikke et modent og lederagtigt svar.
Det er mit problem med Mourinho.
Enten er du med ham, ellers er du hans fjende.
Hvis jeg er kritisk overfor min chef, eller forsvarer en kollega, så håber jeg da for guds skyld ikke, at min chef fryser mig ude. Det viser mangel på lederegenskaber, og total idioti. Måske skulle Pepé have holdt sin kæft, men det ændre jo ikke på, at Mourinho synker ned på samme niveau, hvor en dreng i 3 klasse viser mere stil.
Hvis træneren påtager sig al ansvaret, hvem skal så have skylden? Det skal Mourinho sjovt nok, og det mange mener er en hetz, er i virkeligheden bare hans elendige taktiske evner, som rammer ham direkte i røven.
Spillerne skal beskyttes i et vis omfang, enig, men hvad nytter det så, når han i pressen kalder Casillas for en Segunda målmand (hans udtalelser om Adan er en bedre målmand), eller den direkte sviner Pepé fik, eller hans konflikt med Toril, som højst sandsynligt har kostet Jesé en chance på førsteholdet.
Mourinho bliver pigefornærmet, og bærer utrolig meget nag, og det er altså ikke en træner værdigt på nogen måde.
Nytænkning og nytænkning. Ferguson, Wenger etc. er vel et godt eksempel på begrebet nytænkning :)
1. Der er forskel på at stille sig kritisk overfor en klub og decideret køre en hetz mod den.
2. Gu' fanden er det iorden at Mourinho bænker Pepe for hans latterlige udbrud i pressen. Har Pepe et problem med Mourinho omkring Casillas, så burde Pepe være gået til Mourinho med det og ikke verdenspressen. Selvfølgelig får Pepe en straf for det af Mourinho, for ellers står han som fjolset ved at lade sin spillere snakke sådan, for hvem sætter holdet? Mourinho, ja. Det har ikke en skid at gøre med diktatur. Lad vær med at gøre det til noget, som det ikke er!
3. Som spiller skal man være med træneren, uanset trænerens beslutning. Begynder alle at stille spørgsmål til trænerens opgaver, så vælter korthuset, og træneren fyres på baggrund af inkompetence. Hvis spillerne mener at de kan stille holdet bedre end træneren, så kunne man ligeså godt lade være med at ansætte en og dermed spare en løndudgift. Det er jo det samme vi har set med tidligere trænere - de kan ikke styre spillerne og så går det galt til sidst. Mourinho har klaret de situationer glimrende. Vi har ikke beviser på at Casillas, Ramos, Higuain, osv. har luftet deres utilfredshed; alt er spekulationer. Sjovt nok er de navne også dem, som er fra "den gamle skole".
4. Har aldrig hørt Mourinho sige at Casillas er en Segunda målmand, men kan nok have overset det. Han har sagt at Adan er bedre dog, men betyder det at Adan blot har niveau til Segunda Division? Det er noget værre vrøvl du lukker ud. Og kunne det ikke blot tænkes at Mourinho kører sådan på Casillas så han opper sig? Det tror jeg, og det kan virke utroligt effektiv, hvis ikke pressen gjorde det til noget utroligt negativt.
- falle
- Gæst
-
Raúl Madrid skrev: Jeg er enig med Dios!
Den største fejl i mine øjne var at fyre Pellegrini, og ikke give ham samme magt som Mourinho har fået.
Han ville eksempelvis have Cazorla, men ham ville ledelsen ikke købe, også kunne han jo ligesom ikke udfører sine planer på samme måde som Mourinho har.
Pellegrini stod for mange af de ting, som Real Madrid søger og mangler. Bare ærgerligt, de ikke selv kunne se det.
Men igen, det er Perez' naivitet.
Ingen fejl at fyre Pellegrini. Hvis det var mere magt han søgte, så burde han have taget magten, istedet for at lade andre bestemme over ham.
- falle
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Eller er det ikke lige din kop te Siempre?
Du behøver ikke at lægge dig ud med dine med-fans.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Undskyld Falle. Mourinho er den første som får magt på den måde. Du kan ikke bare tage magten. I Madrid har de som regel været trænere og ikke som i England - managers. Havde Pellegrini fået den samme magt som mou, så tror jeg altså at han havde vundet mindst ligeså meget, med færre brugte penge. Han skaber et hold, som holder sammen. Øv øv øv.
Magt er aldrig noget man får. Det er noget man tager - og sjældent uden kamp (Valdano).
- falle
- Gæst
-
Realmadrid94 skrev: Undskyld Falle. Mourinho er den første som får magt på den måde. Du kan ikke bare tage magten. I Madrid har de som regel været trænere og ikke som i England - managers. Havde Pellegrini fået den samme magt som mou, så tror jeg altså at han havde vundet mindst ligeså meget, med færre brugte penge. Han skaber et hold, som holder sammen. Øv øv øv.
Du behøver ikke at undskylde ;)
Jeg ved godt at man ikke bare kan tage magten, som Mourinho gjorde; men han gjorde det altså.
Du kan dog ikke sidde og sige at Pellegrini havde vundet noget hvis han havde magten. Det er en what-if-scenario, og jeg tror ikke at Pellegrini kunne håndtere det pres.
Siempre Madrid skrev:
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Eller er det ikke lige din kop te Siempre?
Jeg har ikke nået at få skrevet nyheder endnu, men den er jo helt oplagt, så den kan du være sikker på kommer. Vi har ingen interesse i at holde hånden over Mourinho, men på den anden side skal en Real Madrid- ansat heller ikke udsættes for den gennemført latterlige hetz, som tilfældet har været med Mourinho i spansk presse.
Lidt holdt hånden over mou har i, det kan vi vist ik komme uden ;)
Har valgt at takke af på forum!
1. Der er forskel på at stille sig kritisk overfor en klub og decideret køre en hetz mod den.
2. Gu' fanden er det iorden at Mourinho bænker Pepe for hans latterlige udbrud i pressen. Har Pepe et problem med Mourinho omkring Casillas, så burde Pepe være gået til Mourinho med det og ikke verdenspressen. Selvfølgelig får Pepe en straf for det af Mourinho, for ellers står han som fjolset ved at lade sin spillere snakke sådan, for hvem sætter holdet? Mourinho, ja. Det har ikke en skid at gøre med diktatur. Lad vær med at gøre det til noget, som det ikke er!
3. Som spiller skal man være med træneren, uanset trænerens beslutning. Begynder alle at stille spørgsmål til trænerens opgaver, så vælter korthuset, og træneren fyres på baggrund af inkompetence. Hvis spillerne mener at de kan stille holdet bedre end træneren, så kunne man ligeså godt lade være med at ansætte en og dermed spare en løndudgift. Det er jo det samme vi har set med tidligere trænere - de kan ikke styre spillerne og så går det galt til sidst. Mourinho har klaret de situationer glimrende. Vi har ikke beviser på at Casillas, Ramos, Higuain, osv. har luftet deres utilfredshed; alt er spekulationer. Sjovt nok er de navne også dem, som er fra "den gamle skole".
4. Har aldrig hørt Mourinho sige at Casillas er en Segunda målmand, men kan nok have overset det. Han har sagt at Adan er bedre dog, men betyder det at Adan blot har niveau til Segunda Division? Det er noget værre vrøvl du lukker ud. Og kunne det ikke blot tænkes at Mourinho kører sådan på Casillas så han opper sig? Det tror jeg, og det kan virke utroligt effektiv, hvis ikke pressen gjorde det til noget utroligt negativt.
Når man angriber en Marca journalist, så skal man ikke regne med andet, eller tager jeg helt fejl? Lad os vende den om. Har Mourinho ikke altid lagt sig ud med pressen? Nu er det snart på tide man tager hinke-brillerne af, og kigger indad.
Er det så præsidentens opgave og bænke Mourinho? Jeg har som fan mistet al respekt for Mourinho's opførsel, og jeg forstår til fulde, hvis spillerne også har.
Jeg er dybt dybt uenig.
Jeg vil dog stadig mene, at Mourinho står tilbage som fjolset. Den største falliterklæring for en træner, må vel være, hvis opbakningen i truppen ikke er der længere. Ramos og Özil sagaen siger det hele synes jeg.
Også selvom Mourinho vil fører hellig krig imod Barcelona? Der ligger også noget moralsk i det. Det hele startede jo, da Casillas og Ramos tog kontakt til Barca lejren, og undskyldte for Real Madrid's opførsel. Det følte Mourinho var et svigt, og siden er det kun gået én vej.
Det har intet og gøre med om spillerne kan sætte holdet bedre end træneren, men de moralske værdier, som Mourinho ikke kender til. Undskyld det grove eksempel, men det lader jo til han er villig til og spytte på sin egen mor, for en skide sejr.
De tidligere trænere kunne ikke styre præsidenten, eller Perez rettere sagt. Det har altid været hans problem. Vi har ikke beviser for en skid, men man skal være mere end naiv, hvis man ikke tror på splid imellem spillerne og træneren. Den eneste som har taget det som en mand, er Casillas. Han er blevet svinet til i pressen af Mourinho, men han siger intet tilbage. Så kan alle Pro-Mourinho, så danne deres eget indtryk af, at Casillas er muldvarpen, og han har ødelagt klubben indefra osv. men den gider vi ikke igen.
Nu mente jeg det, du selv var inde på. Han kaldte Adan en bedre målmand, og efter min vurdering, så skal Adan godt nok være glad for en reserve rolle på et midterhold i Spanien. Han er langtfra en god nok målmand til Getafe for eksempel. Derfor blev det til en Segunda målmand :).
Så du tror psykisk terror giver den modsatte effekt? Det kan nogle gange hjælpe, hvis man giver lidt modspil, men det Mourinho har gang i med Casillas, har intet og gøre med, at Casillas skal oppe sig. Så skal man godt nok være blåøjet!. Og hvis ordet hetz skal bruges, så er det da i den sag.
Men du synes ikke det er negativt, at Mourinho kalder Adan for en bedre målmand, for derefter og sige at Lopez er en bedre målmand, og hans største fejl var, ikke og købe Lopez allerede i første sæson. Nu bliver Casillas også gjort dårligere end han var. Man har aldrig været vant til og se Casillas droppe, og når det så sker flere gange i løbet af et år, så reagere man selvfølgelig på det, men det er lige i overkanten, og lade Casillas rådne op på bænken, imens han får den ene sviner efter den anden i pressen.
Mourinho udtalte jo også, at Lopez står på mål, så længe han er træneren, og med 3 kampe igen, så tyder det langtfra at din noget naive tankegang om, at Mourinho kun gør det for og oppe sig, er en decideret hetz i stedet for.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- falle
- Gæst
-
Jeg vil blot lige pointere en ting eller to alligevel.
Du skriver således:
"Mourinho udtalte jo også, at Lopez står på mål, så længe han er træneren, og med 3 kampe igen, så tyder det langtfra at din noget naive tankegang om, at Mourinho kun gør det for og oppe sig, er en decideret hetz i stedet for."
Jeg skrev at situationen med Adan over Casillas kunne tyde på at Mourinho ville have at Casillas skulle oppe sig. Jeg nævnte ikke noget om Lopez, så lad endelig være med at putte ord i munden på mig :) Men kunne det egentligt ikke tænkes at Mourinho synes Lopez er bedre end Casillas? Jeg var tilhænder af Lopez i hans første periode i Madrid, og blev rigtig glad da han kom tilbage. Jeg har altid ment han var dygtig.
- falle
- Gæst
-
Jeg mener ikke at Mourinho er en helgen og har bare gjort alt det bedste for Madrid i hans tid, men man kan simpelthen ikke tage hans gode gerninger for klubben fra ham. Og så længe at Perez har ham i klubben, så vil jeg fortsat give min støtte til ham. Ligenu har han også brug for den, sådan som såkaldte fans er klar til at give ham en flybillet "hjem" til England, pressen vender og drejer hvert et ord til deres fordel og dommerne.. jah.. I så jo selv igår aftes.. og tidligere gange.