Stimen er brudt efter 4.949 dage
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Ja de fester hårdt i Madrid lige nu, desværre i den forkerte ende.
Hehe, den kan jeg godt få noget frækt ud af. Men er det ikke altid sådan, at Atlético Madrid og Barcelona holder fest i den forkerte ende?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Eller er det ikke lige din kop te Siempre?
Kan du ikke lige smide linket til den nyhed. Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder......og jeg har ikke sat kikkerten for det blinde øje! ;-)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
falle skrev: Men kunne det egentligt ikke tænkes at Mourinho synes Lopez er bedre end Casillas? Jeg var tilhænder af Lopez i hans første periode i Madrid, og blev rigtig glad da han kom tilbage. Jeg har altid ment han var dygtig.
Nej, det kan ikke tænkes. Det er selvfølgelig mere troværdigt end da han forsøgte sig med Adan, men det er jo slet ikke dette det handler om.
Diego Lopez er bestemt dygtig og har også gjort sig fortjent til en startplads. Men når hans konkurrent er verdens nok bedste målmand, så lever han på lånt tid, med mindre man blander personligt fnidder ind i det.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Eller er det ikke lige din kop te Siempre?
Kan du ikke lige smide linket til den nyhed. Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder......og jeg har ikke sat kikkerten for det blinde øje! ;-)
Jeg kan ikke huske hvor det var, men det var en twitter profil jeg så det fra, så det kan godt være det ikke passer. I have no clue.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Realmadrid94 skrev: Siempre: defensacentral. Sidder på mobilen så kan ikke finde den frem lige nu - men har du tid og overskud så finder du den nok :D
Der kunne jeg heller ikke finde den. Hvis dine øjne er bedre end mine, vil du så ikke sende linket, når du kommer på computeren igen?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Godt nok har han trænet madrid i 23 kampe kun (så få kampe i så mange år?), men "nyheden" var falsk alarm.
Jeg undskylder :)
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev: Ja de fester hårdt i Madrid lige nu, desværre i den forkerte ende.
Hehe, den kan jeg godt få noget frækt ud af. Men er det ikke altid sådan, at Atlético Madrid og Barcelona holder fest i den forkerte ende?
hahahahaha-
Det skulle ikke undrer mig. Det var dog dejligt at gå hjem fra hospitalet med årets madridista !, så alt om en tabt pokal finale er gået i glemme bogen. Ser nu frem til næste sæson.
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Realmadrid94 skrev: Siempre: defensacentral. Sidder på mobilen så kan ikke finde den frem lige nu - men har du tid og overskud så finder du den nok :D
Der kunne jeg heller ikke finde den. Hvis dine øjne er bedre end mine, vil du så ikke sende linket, når du kommer på computeren igen?
Selvfølgelig, hvis jeg husker det :D
RM centralen har postet nyheden inde på facebook med samme kilde(hvis det skulle hjælpe). :)