Stimen er brudt efter 4.949 dage
Se efter 2:58:
Ikke, at jeg lægger noget i det. Jeg lagde bare lige mærke til det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zidane2650
- Gæst
-
Ikke, at jeg lægger noget i det. Jeg lagde bare lige mærke til det ".
Det lagde også mærke til. Det er godt nok vildt, Benzema må være virkeligt skuffet af Ronaldo. Hvis han (benzema) var træneren, så ville han nok være den koldeste træner nogensinde pga. blikket, hahaha.
Nu skal både spillerne og træneren få overstået sæson hurtigt som muligt. Så de kan snakke alvorligt sammen og det store spørgsmål må være om Mourinho vil virkelig gerne blive, og om spillerne og træneren kan blive gode "venner" igen, hvis Mourinho vil blive.
Jeg håber bare ikke med at de laver mange store indkøb og en stor udrensning af holdet, så skal de starte om igen osv. (typisk Perez).
Jeg tror selv personligt at den eneste måde at få holdet fungere til næste sæson, er ikke de store indkøb og udrensning af holdet, men det er mere at få snakket om disse problemer både internt og i banen.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Der har altid været problemer i klubben osv, men det har da aldrig været sådan her! Det her er jo til grint!
At Mourinho på denne måde holder klubben for nar er mig en gåde.
Jeg var stor Perez tilhænger under galactico æraen, men den mand kan jo ikke tænke sportsligt. Han virker så naiv og desperat.
Den her klub bliver først ordentlig igen når præsidenten forlader sin post. Ingen anden havde tilladt dette cirkus.
falle skrev: Jeg er af hel anden opfattelse. Jeg mener altid at pressen har kørt hetz mod Mourinho og Madrid, og ikke omvendt.
At han har lagt sig med ledelsen har været godt. Han er ansat til at træne et hold; han skal have fuld kontrol. Det nytter ikke at andre sætter dagsordenen for ham - hverken præsident, sportsdirektør eller kaptajn sætter holdet sammen, det gør træneren. At han bænker Pepe for hans udbrud er helt iorden. Intet skal gå ustraffet hen, og det har ikke en skid at gøre med Mourinhos ego. Hvis du stikker til din skolelærer, tror du ikke han vil give dig en eftersidning? I det mindste var Pepe udtaget, noget han ikke var efter hans straf, og sjovt nok, så har han også holdt kæft siden hans udbrud i pressen.
At en træner tager al presset på hans skuldre er det bedste og mest rigtige. Du skriver at det har været hans plan, som om at det er en negativ ting, men jeg mener det 100% anderledes. Spillerne skal beskyttes, og træneren er syndebuk. Igen, jeg mener at Mourinho gør det rigtige.
Jeg mener ikke at Mourinhos ego er større end klubben, men synes det er dejligt at vi har fået en træner, som tør at tage noget op, som ingen andre har gjort det før - vi skriver trods alt 2013 og ikke 1980. Det er altså tid til nytænkning. Vi kan ikke altid hænge os i historie og tradition.
Pressen har altid være kritisk overfor Real Madrid, og det skal den fortsat blive ved med og være. Det samme ser du herhjemme, hvor vores aviser altid stiller sig kritisk overfor politiske valg etc. som du selv siger, så lever vi i 2013 ;).
Jeg synes også det er fint, at træneren har fået den manager rolle. I mine øjne skulle det bare ikke blive Mourinho som fik den magt.
Så du mener det er helt fair, at Mourinho bænker Pepé, fordi Pepé synes det er uretfærdigt overfor Casillas? Nu bliver jeg helt i tvivl. Var det et diktatur du savnede, eller lever vi bare i 2013?.
Pepé svinede på ingen måde Mourinho til, og han sagde bare, at han synes "hetzen" imod Casillas var gået for vidt. Hvilken kommentar var det Pepé fik retur? Sikke et modent og lederagtigt svar.
Det er mit problem med Mourinho.
Enten er du med ham, ellers er du hans fjende.
Hvis jeg er kritisk overfor min chef, eller forsvarer en kollega, så håber jeg da for guds skyld ikke, at min chef fryser mig ude. Det viser mangel på lederegenskaber, og total idioti. Måske skulle Pepé have holdt sin kæft, men det ændre jo ikke på, at Mourinho synker ned på samme niveau, hvor en dreng i 3 klasse viser mere stil.
Hvis træneren påtager sig al ansvaret, hvem skal så have skylden? Det skal Mourinho sjovt nok, og det mange mener er en hetz, er i virkeligheden bare hans elendige taktiske evner, som rammer ham direkte i røven.
Spillerne skal beskyttes i et vis omfang, enig, men hvad nytter det så, når han i pressen kalder Casillas for en Segunda målmand (hans udtalelser om Adan er en bedre målmand), eller den direkte sviner Pepé fik, eller hans konflikt med Toril, som højst sandsynligt har kostet Jesé en chance på førsteholdet.
Mourinho bliver pigefornærmet, og bærer utrolig meget nag, og det er altså ikke en træner værdigt på nogen måde.
Nytænkning og nytænkning. Ferguson, Wenger etc. er vel et godt eksempel på begrebet nytænkning :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Den største fejl i mine øjne var at fyre Pellegrini, og ikke give ham samme magt som Mourinho har fået.
Han ville eksempelvis have Cazorla, men ham ville ledelsen ikke købe, også kunne han jo ligesom ikke udfører sine planer på samme måde som Mourinho har.
Pellegrini stod for mange af de ting, som Real Madrid søger og mangler. Bare ærgerligt, de ikke selv kunne se det.
Men igen, det er Perez' naivitet.
Kortet var korrekt, ingen tvivl om det. Men der er sgu ikke noget at sige til, at en spiller som Ronaldo kan koge lidt over, med den behandling han fik.... Og i den forbindelse kan man spørge, hvad fanden laver dommeren? Hvordan kan han kun serøde kort, som Ronaldo og Mou får? Og hvorfor beskytter han ikke Ronaldo noget mere - ja, det mener jeg er dommerens opgave. Der bør ikke være en spiller, som de andre må sparke efter igennem hele kampen.
Jeg så et "sjovt" billede fra en træning, den anden dag, hvor spillerne sad og fiflede med deres støvler. Ronaldos ben var gule og blå over det hele,imens man intet kunne se hos de andre. Det fik mig til at tænke på Ronaldinho, da han fik rødt for det samme som Ronaldo.
Nå - Ny træner så hurtigt som muligt, og så må vi bare glemme denne pinlige sæson!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Men for at være lidt seriøs. Der var en artikel om at Mourinho havde flere sejre end Del Bósque herinde på madridista. Defensacentral skriver i dag, at Mourinho er den træner med færrest trofæer, set over 3 sæsoner. :-)
Som jeg har skrevet tidligere. Hvad er pointen i at slå alle rekorder der findes i Spanien, hvis man ikke vinder de rigtige kampe? Ærgerligt folk bruger det argument.
Samtidig hæfter jeg mig ved dette: 2 ud af 2 gange har vi tabt efter forlænget/straffespark. Problemet: begge gange på hjemmebane! Begge gange kunne vi have vundet hvis holdet havde fortsat med at spille offensivt. Øv øv.. (Cuppen mod FCB var ikke hjemme)
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Eller er det ikke lige din kop te Siempre?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Nu er det ikke kun op til Siempre at levere nyhederne på siden, vel bassemand? Hvis du mener, at du kan bidrage med noget mere brugbart nu og fremadrettet kunne du eventuelt smide en mail og overbevise Siempre i denne om, at du er personen med noget mere nyskabende i bagagen; men........ læs korrektur på dit gylde inden, tak!
Det er ved at være trættende at se på de tomme hentydninger rettet mod madridista.dk's mest vidende person; det er vel ikke ulovligt at have en anden mening end majoriteten herinde?
Mourinho modtager støtte så længe han er træner i Real Madrid..... din provokerende forespørgsel kunne være relevant i tilfældet af, at Mourinho bliver afskediget og skal have en lille konstruktiv evaluering med sig til sin nye destination; jeg skal personligt nok opfylde din hungrende behov og kritisere Mourinho i denne. Tilfreds?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev:
rezamadridista skrev: Nu hvor vi fik "Mourinhos dårligste sæson i Real = Del Bosques bedste sæson", så forventer jeg også, at man skriver noget om Mourinho er den der har vundet færrest trofæer af alle de 7 trænere i Real Madrids historie, som har været i Real i 3+ sæsoner.
Nu er det ikke kun op til Siempre at levere nyhederne på siden, vel bassemand? Hvis du mener, at du kan bidrage med noget mere brugbart nu og fremadrettet kunne du eventuelt smide en mail og overbevise Siempre i denne om, at du er personen med noget mere nyskabende i bagagen; men........ læs korrektur på dit gylde inden, tak!
Det er ved at være trættende at se på de tomme hentydninger rettet mod madridista.dk's mest vidende person; det er vel ikke ulovligt at have en anden mening end majoriteten herinde?
Mourinho modtager støtte så længe han er træner i Real Madrid..... din provokerende forespørgsel kunne være relevant i tilfældet af, at Mourinho bliver afskediget og skal have en lille konstruktiv evaluering med sig til sin nye destination; jeg skal personligt nok opfylde din hungrende behov og kritisere Mourinho i denne. Tilfreds?
Det var nu ikke meningen, at det skulle tages så tungt, men okay.
Jeg har hellere ikke sagt det er ulovligt at have en anden mening en majoriteten - det er trods alt uenigheden herinde der gør alt det her spændende.
Og til det sidste du skrev, jo så er jeg tilfreds :)
Edit: Til det du sagde med Siempre, de fleste herinde er enige med Siempre i 90 procent af hans udtalelser (det er jeg ihvertfald), og hans viden vedrørende alt Real Madrid relateret er jo ikke andet end værdsat.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg har ikke nået at få skrevet nyheder endnu, men den er jo helt oplagt, så den kan du være sikker på kommer. Vi har ingen interesse i at holde hånden over Mourinho, men på den anden side skal en Real Madrid- ansat heller ikke udsættes for den gennemført latterlige hetz, som tilfældet har været med Mourinho i spansk presse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
mortenj skrev: Wauw, læg lige mærke til Benzema's reaktion i modsætning til de andre der giver ham et klap på skulderen.
Se efter 2:58:
Ikke, at jeg lægger noget i det. Jeg lagde bare lige mærke til det.
Tror heller ikke du skal lægge noget i det. Benzema spillede heller ikke nogen god kamp, og derfor har han da selvfølgelig ikke ret til at se sig sur på Ronaldo. Iøvrigt, så ser Benzema altid sådan der ud.