Endrick: Elsker at opleve dette vanvid

Endrick formåede at udnytte en af de få muligheder han får, da han i går aftes startede inde og scorede imod Real Sociedad, og efter kampen var det en glad brasilianer, der udtalte sig til realmadridtv.

Her sagde han:
- Jeg elsker at opleve dette vanvid, selvom jeg helst vil vinde så hurtigt som muligt og fejre det med fansene og bænken. Jeg er begejstret for, at vi er i finalen. Vi vil give alt for at vinde denne titel. Jeg er her for at hjælpe, enten ved at score mål eller forsvare og vinde trofæer. Vi gør det godt, vi har nået en finale, og vi vil også i Champions League-finalen og blive ved med at vinde titler.

Om Vinícius’ guddommelige assist og sit eget elegante lob over målmanden:
- Da Vinícius spillede bolden til mig, tænkte jeg først på at sparke hårdt til den, men så kiggede jeg på målmanden, der gik ned, og den eneste mulighed, jeg havde, var at chippe den ind. Det lykkedes godt. I første opgør gav han mig samme aflevering, og det fungerede også dengang.

Om at udnytte sine chancer:
- Jeg er meget glad for målet. Jeg skal tage mine chancer. Jeg ved, hvor svært det er at spille, fordi vi har de fire bedste angribere i verden: Bellingham, Mbappé, Vinícius og Rodrygo. De er utrolige spillere, der altid vil spille. Når jeg får min chance, giver jeg alt for holdet, både ved at score og forsvare. Jeg er meget tilfreds med mit mål og over at kunne hjælpe holdet.

Seneste artikler...