Optakt: Bayern München - Real Madrid, CL, kvartfinale, 2. kamp

Der venter en svær kamp, når Real Madrid i aften gæster Allianz Arena til returkampen i CL-kvartfinalen mod Bayern München.

Det er hele sæsonen, der står på spil, når man skal forsøge at vende et nederlag på 1-2 til samlet sejr og det skal ske mod Europas måske stærkeste hold i øjeblikket. De har foreløbig gjort kort proces i deres fem foregående hjemmekampe, som er resulteret i fem overbevisende sejre og en målscore på 16-3, altså mere end tre mål i snit pr. kamp.

I den første kamp var Michael Olise den store oplevelse for Bayern München og han gjorde livet svært for Carreras. Til aftenens kamp står han over for Ferland Mendy, som er blevet sine mange skader kvit og det fortæller næsten alt om Real Madrids fortrædeligheder, at venstrebacken bliver kaldt en talisman til aftenens kamp.

Han kommer til at udgøre et forsvar med Trent, Militao og Rüdiger og de skal altså forsøge at stå imod en tysk offensiv, som foreløbig er noteret for 153 mål i denne sæson, fordelt på de forskellige turneringer.

Det hjælper ikke på Real Madrids chancer, at holdets bedste midtbanespiller, Tchouaméni, er ude med karantæne. Egentlig var Camavinga udset til at få afløser-rollen, men Arbeloa har besindet sig og i stedet kommer Fede Valverde og Thiago Pitarch til at danne midtbane med Güler og Bellingham, mens Vinícius og Mbappé skal forsøge at finde lidt træfsikkerhed frem i front.

Real Madrid er dog på ingen måde en velkørende maskine og i de seneste 11 kampe er det blot blevet til seks sejre, hvilket har bragt klubben på randen af total deroute, som kan blive fuldbyrdet i aften, hvis ikke man vender nederlag til samlet sejr.

Det vil kræve en hidtil uset indsats fra samtlige spillere, men der er en indædt tro på, at man kan skabe resultatet.

Der er kampstart kl. 21 og kampen kan ses på 3+.

Real Madrids forventede hold: Lunin, Trent, Militao, Rüdiger, Mendy, Fede Valverde, Thiago Pitarch, Güler, Bellingham, Vinícius, Mbappé.

Log-på for at kommentere

Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #1 4 måneder 6 dage siden

Madridista02 post=195786 skrev:

elle44 post=195785 skrev: Altså vi har jo grundlæggende ændret vores transferstrategi uden at ændre vores sportslige strategi, hvis det giver mening?

Vi henter ikke længere verdensstjerner på hver position, da det jo heller ikke er muligt, men vi spiller stadig som om vi har en verdensstjerne på hver position. Så kan det da kun blive middelmådigt.

Så køber vi unge spillere som vi ikke rigtigt har en plan for, hvor mange af vores unge spillere har udviklet sig nævneværdigt over tid? Det er vel Nærmest kun Vinicius der har lært at skyde 30% bedre til bolden, ellers kører han jo stadig på de spidskompetencer han havde da han var 18.

​God pointe!
Læg dertil, at de stjerner vi købte for 10år siden, var blevet skolet og disciplineret, inden de ankom hos os, derfor kan man antage, at det var nemmere at have en hygge træner, fordi spillerne allerede havde været på skolebænken. Tag for eksempel CR7 der blev disciplineret af Ferguson, Keane, Giggs, Ruud og andre gigantiske personligheder. Kroos kom med tysk disciplin, Ramos blev oplært af Iker og Raul. 
Nu bliver der signet unge spillere men der er ikke nogen til at skole dem. Vini nåede at have 2-3 år med Ramos inden han smuttede. Der var år med Kroos og Modric men det er ikke lige dem jeg ser som typer der sætter unge på plads og skoler dem. Selv hvis de gør, så er de væk nu, og der er ikke nogen type længere, der sætter folk på plads. Det er en børnehave uden nogen pædagoger omkring dem. Så er det dømt til at gå galt.

​God pointe.

Og jeg tror det er et generelt problem i dagens fodboldverden.
Spillerne bliver alt for hypet alt for ungt og får ikke de der år, hvor de er nederst i hierakiet og skal lære fra de rutinerede.

Idag bliver du millionær fra dag ét og så har du et team omkring dig, der fortæller dig hvor fed du er og hvordan du skal spille smart på sociale medier.
Det er f.eks. steget Vinicius fuldstændigt til hovedet. Manden tror han ER Real Madrid og han vil skide på trænerens instrukser eller hvad hans holdkammerater beder ham om at gøre.

Garnacho kunne været et andet eksempel.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #2 4 måneder 6 dage siden

TcRedondo post=195784 skrev: Problemet på den korte og den lange bane er jo som det altid har været:

Den overordnede sportslige strategi og dens implementering er under stor indflydelse af folk mere eller mindre uden fodboldfaglig viden, der følger folkestemninger og tænker for meget på økonomiske målsætninger.

Det er derfor, der ikke er nogen gennemgående spillestil på seniorniveau i klubben med en tilhørende indkøbspolitik.
Man ser  i disse år se en indkøbsstrategi der hedder gratis etablerede spillere og superdyre unge talenter, hvor man vel håber at ramme den nye Ronaldo eller lignende. Men det er også en indkøbsstrategi der er helt løsrevet fra nogen form for rød tråd i spillestil og kultur.

Det er derfor at spillerne er over klubben og de trænere der ansættes, det gode spil og den genkendelige kultur udebliver i sidste ende sammen med de resultater der kunne være opnået. Den onde cirkel er dermed komplet...

Det er bare en håbløst umoderne og dårlig ledet organisation.

Det er gået mere mindre godt førhen, men i vore dage er det ikke nok, er jeg bange for. Sportslig strategi er nødvendig og det kan kun opnås ved en større adskillelse mellem den økonomiske og sportslige sektor. Ansæt fodboldfolk i den sportslige sektor, der har forstand på tingene.

Indtil da kommer det kun til at blive værre er jeg bange for. 

Nu vinder de nok 4 pokaler næste år... 

Men det vil ikke ændre mit grundlægende argument.

​Spot on.

Og det har været sådan lige siden Florentinos første periode som præsident. Man stræber efter at have så mange store stjerner som muligt, og træneren er den der er længst nede i fødekæden. Han skal bare få holdet til at præstere og hvis han ikke gør, så er det *hans* job der er på spil. Ikke spillernes.
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #3 4 måneder 6 dage siden

Ramos4 post=195783 skrev: Generelt har vi jo mange spillere at bygge på.

Militao var fantastisk i går. Selv efter en længere skadespause. Huijsen har visse kvaliteter. Carreras også.

Tchouameni er blevet god. Valverde kender vi. Jude har et stort potentiale, men skal finde sin plads på holdet og coaches.

Güler er virkelig steppet op.

Mbappé er verdensklasse.

Og alle har de mange år endnu på topplan.

Og det er jo det der er så frustrerende nogle gang. Hvordan ville det ikke se ud hvis man bankede en ordentlig mentalitet ind i de her spillere, lavede de rette (men små) justeringer i truppen og accepterede en træner som Xabi/Kompany/Klopp i et længerevarende projekt. Man har økonomien og en enorm tiltrækningskraft overfor spillere og trænere, men det er som om ledelsen hænger fast i fortiden og er ude af stand til at tage et skridt fremad. 
Madridista02's profilbillede
Madridista02 svaret på emne: #4 4 måneder 6 dage siden

elle44 post=195785 skrev: Altså vi har jo grundlæggende ændret vores transferstrategi uden at ændre vores sportslige strategi, hvis det giver mening?

Vi henter ikke længere verdensstjerner på hver position, da det jo heller ikke er muligt, men vi spiller stadig som om vi har en verdensstjerne på hver position. Så kan det da kun blive middelmådigt.

Så køber vi unge spillere som vi ikke rigtigt har en plan for, hvor mange af vores unge spillere har udviklet sig nævneværdigt over tid? Det er vel Nærmest kun Vinicius der har lært at skyde 30% bedre til bolden, ellers kører han jo stadig på de spidskompetencer han havde da han var 18.

​God pointe!
Læg dertil, at de stjerner vi købte for 10år siden, var blevet skolet og disciplineret, inden de ankom hos os, derfor kan man antage, at det var nemmere at have en hygge træner, fordi spillerne allerede havde været på skolebænken. Tag for eksempel CR7 der blev disciplineret af Ferguson, Keane, Giggs, Ruud og andre gigantiske personligheder. Kroos kom med tysk disciplin, Ramos blev oplært af Iker og Raul. 
Nu bliver der signet unge spillere men der er ikke nogen til at skole dem. Vini nåede at have 2-3 år med Ramos inden han smuttede. Der var år med Kroos og Modric men det er ikke lige dem jeg ser som typer der sætter unge på plads og skoler dem. Selv hvis de gør, så er de væk nu, og der er ikke nogen type længere, der sætter folk på plads. Det er en børnehave uden nogen pædagoger omkring dem. Så er det dømt til at gå galt.
elle44's profilbillede
elle44 svaret på emne: #5 4 måneder 6 dage siden
Altså vi har jo grundlæggende ændret vores transferstrategi uden at ændre vores sportslige strategi, hvis det giver mening?

TcRedondo's profilbillede
TcRedondo svaret på emne: #6 4 måneder 6 dage siden
Problemet på den korte og den lange bane er jo som det altid har været:

Den overordnede sportslige strategi og dens implementering er under stor indflydelse af folk mere eller mindre uden fodboldfaglig viden, der følger folkestemninger og tænker for meget på økonomiske målsætninger.

Det er derfor, der ikke er nogen gennemgående spillestil på seniorniveau i klubben med en tilhørende indkøbspolitik.
Man ser  i disse år se en indkøbsstrategi der hedder gratis etablerede spillere og superdyre unge talenter, hvor man vel håber at ramme den nye Ronaldo eller lignende. Men det er også en indkøbsstrategi der er helt løsrevet fra nogen form for rød tråd i spillestil og kultur.

Det er derfor at spillerne er over klubben og de trænere der ansættes, det gode spil og den genkendelige kultur udebliver i sidste ende sammen med de resultater der kunne være opnået. Den onde cirkel er dermed komplet...

Det er bare en håbløst umoderne og dårlig ledet organisation.

Det er gået mere mindre godt førhen, men i vore dage er det ikke nok, er jeg bange for. Sportslig strategi er nødvendig og det kan kun opnås ved en større adskillelse mellem den økonomiske og sportslige sektor. Ansæt fodboldfolk i den sportslige sektor, der har forstand på tingene.

Indtil da kommer det kun til at blive værre er jeg bange for. 

Nu vinder de nok 4 pokaler næste år...   Men det vil ikke ændre mit grundlægende argument.

Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #7 4 måneder 6 dage siden
Generelt har vi jo mange spillere at bygge på.

Militao var fantastisk i går. Selv efter en længere skadespause. Huijsen har visse kvaliteter. Carreras også.

Tchouameni er blevet god. Valverde kender vi. Jude har et stort potentiale, men skal finde sin plads på holdet og coaches.

Güler er virkelig steppet op.

Mbappé er verdensklasse.

Og alle har de mange år endnu på topplan.

Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #8 4 måneder 6 dage siden

Sebberg post=195781 skrev: ​For mig er det stadig næsten et mirakel, at man her dagen derpå kan sidde og skrive, at vi faktisk var tæt på avancere. Man må jo bare konstatere, at Arbeloa i hvert fald evner at sætte os op til de store kampe.

I går var tæt på en masterclass, når man tager i betragtning, hvordan vi kommer ind til kampen. Særligt fra minut 45 til 70 er jo fremragende. Bayern kreerer intet, og vi har så mange lige ved og næsten chancer.

Over to kampe må man sige, at Courtois havde forøget vores chancer for avancement voldsomt meget, og så har jeg også lyst til lige at pege pilen hen mod Kylian. Jeg er stor fan og synes, at han skal være den spiller, som vi bygger holdet op om de næste mange år.... men hvor er det bare ærgerligt, at han ikke rammer det der top-top-niveau i de her kampe, når det kommer til træfsikkerhed.

Vi skal tilbage til begyndelsen af februar, før vi finder en kamp, hvor han har overpræsteret sin xG. I går har han en på 1.32 og scorer et mål - men det er jo uden den gigantiske mulighed, som han har i første halvleg, hvor han bliver spillet fri fra siden og taber et skridt. Og så er der jo den store chance, da Trent laver den halvliggende aflevering til bagerste stolpe i anden halvleg.

Det er slet ikke, fordi han skal være syndebuk, men jeg kommer så meget til at tænke på CR7 og de sæsoner fra 15/16 og et par år frem. Kampen i går var sådan en, hvor han havde lavet et hattrick - ingen tvivl. Og hvis Mbappé havde vist sig som den uovertrufne afslutter, han egentligt er, så havde han også scoret to - måske tre kasser i går. 

​Ja det er ret skørt at et så godt Bayern hold næsten tabte til et ret tamt Madrid hold. Havde Courtois været med i begge opgør, havde vi vundet. Og ja hvis Mbappé havde været i topform eller Vini på sit tidligere niveau.

Men det havde været en gevaldig sovepude. 
Sebberg's profilbillede
Sebberg svaret på emne: #9 4 måneder 6 dage siden
​For mig er det stadig næsten et mirakel, at man her dagen derpå kan sidde og skrive, at vi faktisk var tæt på avancere. Man må jo bare konstatere, at Arbeloa i hvert fald evner at sætte os op til de store kampe.

I går var tæt på en masterclass, når man tager i betragtning, hvordan vi kommer ind til kampen. Særligt fra minut 45 til 70 er jo fremragende. Bayern kreerer intet, og vi har så mange lige ved og næsten chancer.

Over to kampe må man sige, at Courtois havde forøget vores chancer for avancement voldsomt meget, og så har jeg også lyst til lige at pege pilen hen mod Kylian. Jeg er stor fan og synes, at han skal være den spiller, som vi bygger holdet op om de næste mange år.... men hvor er det bare ærgerligt, at han ikke rammer det der top-top-niveau i de her kampe, når det kommer til træfsikkerhed.

Vi skal tilbage til begyndelsen af februar, før vi finder en kamp, hvor han har overpræsteret sin xG. I går har han en på 1.32 og scorer et mål - men det er jo uden den gigantiske mulighed, som han har i første halvleg, hvor han bliver spillet fri fra siden og taber et skridt. Og så er der jo den store chance, da Trent laver den halvliggende aflevering til bagerste stolpe i anden halvleg.

Det er slet ikke, fordi han skal være syndebuk, men jeg kommer så meget til at tænke på CR7 og de sæsoner fra 15/16 og et par år frem. Kampen i går var sådan en, hvor han havde lavet et hattrick - ingen tvivl. Og hvis Mbappé havde vist sig som den uovertrufne afslutter, han egentligt er, så havde han også scoret to - måske tre kasser i går. 
Hamid8210 svaret på emne: #10 4 måneder 6 dage siden
Dagen derpå - vi burde have været i semien !
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #11 4 måneder 6 dage siden
Jeg tror man går efter en Deschamps eller Scaloni type. Som er lidt mere hård i filten.

Men jeg tror bare det skaber flere konflikter.

Man kan selvfølgelig også gå den anden vej og hente soy-boy'en Pochettino.
Real HWL's profilbillede
Real HWL svaret på emne: #12 4 måneder 6 dage siden

El Siete post=195755 skrev:

Ramos4 post=195749 skrev: Der skal nok en tredje sæson til uden trofæer før at Florentino trækker sig.

Man kan jo næsten håbe..

​Næste år vil Perez og co. jo igen bare påpege at klubben altså har vundet Champions league 5 gange de sidste 10-11 år, plus en masse andre titler. Den bølge kan de ride længe på, så mine forventninger til store forandringer i klubben ligger på et meget lille sted. 

Der var virkelig lagt op til den helt store luftforandring i sommers da man ansatte Alonso. Men det blev som bekendt ikke til noget takket være Vinicius. Der kommer ikke til at ske en skid anderledes til sommer. Man forlængere med Vinicius, fortsætter med Arbeloa, eller hyre en ny nikkedukke ind til at holde Vinicius glad.

Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #13 4 måneder 1 uge siden
Perez' førsteprioritet var eftersigende Zidane.

Det siger jo alt. Ja lad os bringe Zidane ind for 3. gang! Endnu en lappeløsning. Endnu en forspildt mulighed for rent faktisk at komme videre og ind i det 21. århundrede.

Fordi Xabi ikke præsterede mirakler inden for et halvt år, så vil Florentino aldrig forsøge sig med en koncepttræner igen.
Lars1991 svaret på emne: #14 4 måneder 1 uge siden

Ramos4 post=195764 skrev: Jeg tænker at Trent, Carreras og Huijsen var godt castet til Xabi Alonso.

Men når vi går tilbage til at spille på kontra og vibes, så er ingen af dem atletiske og fysisk stærke nok til at passe ind.

I en udekamp imod Bayern uden taktik, så har du ret. Men i 95% af kampene vil jeg stadig vælge de tre over alternativerne i truppen.

Og ja, Carreras havde det meget svært ved at håndtere Olise alene, men lad os heller ikke glemme at han har pakket Yamal i to kampe i denne sæson. Han er nok ikke et bæst som Mendy defensivt, men han er stadig god. Og på alle andre parametre er han bedre end Mendy haha.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #15 4 måneder 1 uge siden
Jeg tænker at Trent, Carreras og Huijsen var godt castet til Xabi Alonso.

Men når vi går tilbage til at spille på kontra og vibes, så er ingen af dem atletiske og fysisk stærke nok til at passe ind.
Lars1991 svaret på emne: #16 4 måneder 1 uge siden

Ramos4 post=195759 skrev: Out of all 4 signings Real Madrid made last summer, only Trent started in the team’s biggest match of the season.

Real Madrid spent €163M in total.

-

Det er skræmmende at vi har hentet Trent og Carreras, men Carvajal og Mendy er stadig vores bedste backs. Selvom de begge basically er fodboldinvalide.

Carreras er da langt bedre end Mendy. Huijsen har startet alle de andre store kampe og blev 21 år i foregårs. Jeg ser dem begge som gode indkøb.

Trent var jeg ret meget imod, da man hentede ham, men nu hvor vi har ham synes jeg egentlig det er okay, selvom han ikke har haft den bedste første sæson, men det samtidig tydeligt han er et specielt talent. Jeg kan egentlig godt lide de der meget atypiske spillere.

Franco havde et godkendt start på sæsonen, men er siden sin skade og fyring af Alonso selvfølgelig faldet helt ud af holdet. Han er også kun 18, lad os lige give ham en chance.

Alt i alt er jeg faktisk ret godt tilfreds med sommerens transfervindue. Vi fik endelig adresseret de største problemer på holdet, forsvaret (især backs), og højrekanten. Og tre af de fire spillere har et stort udviklingspotentiale.

Problemerne ligger et helt andet sted.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #17 4 måneder 1 uge siden
Der er noget absurd over at se Mbappé og Vini være fritaget for alle defensive pligter.

Det ligner skolefodbold. Der er ingen andre hold i 2026 der bare lader deres stjerner gøre hvad de vil og lader dem stå oppe foran og fiske.

Og vi er Real Madrid...

Det er pinligt at vi lader de indsatte køre showet.

Og jeg er stadig vred over at man smed Xabi Alonso ud. For helvede en inkompetent ledelse.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #18 4 måneder 1 uge siden
Out of all 4 signings Real Madrid made last summer, only Trent started in the team’s biggest match of the season.

Real Madrid spent €163M in total.

-

Det er skræmmende at vi har hentet Trent og Carreras, men Carvajal og Mendy er stadig vores bedste backs. Selvom de begge basically er fodboldinvalide.
NachoFernández svaret på emne: #19 4 måneder 1 uge siden
​Det er jo tydeligt efter i går hvor latterligt hele vores setup er. Camavinga taber hovedet og sælger holdet - endda på blot 25 minutter. Laver lort i den som altid. Selvfølgelig skal Arbeloa ikke gå ud og smide ham under bussen, men man kunne sagtens sige at vi skal blive bedre til at bevare fatningen og kontrollen i stedet for at sætte det hele over styr. I stedet forsøger man på Barcelonask vist at plante skylden hos dommeren som godt nok aldrig havde givet kortet hvis han havde styr på historikken, men som har loven på sin side, når Camavinga både løber med bolden for fødderne, løber med den i hænderne og så kaster den lidt væk. 

Det siger også en hel del at vi spiller med 10 mand men stadig vælger at beholde to spillere inde som er ligeglade med at hjælpe resten af holdet. Så bliver det jo nemt for en offensiv maskine som Bayern at score. De øver sig hver weekend på at bryde kompakte hold ned og de bevæger sig SÅ klogt i og omkring feltet, at det blot var et spørgsmål om tid. I dette tilfælde er det endda power play mod 3 spillere færre end de er vant til. Så enten må Arbeloa ikke gøre de åbenlyse ting eller også skal han ved gud ikke håbe på en trænerkarriere meget højere end den danske serie 4. 

Argumentet om at "I Real Madrid skal træneren ikke være taktisk men have styr på de store egoer" er forresten det mest forfejlet argument i hele verden uanset om det skrives herinde, kommer fra tidligere spillere eller meningsdannere i fjernsynet. 
Uanset om det er en forretning eller fodboldklub, så siger det jo sig selv, at hvis man gør noget der ikke virker og bliver ved med det fordi "sådan har det altid været" og "sådan er det her", så tager man jo en aktiv beslutning om at køre sit foretagende i sænk. 

Spring den bombe i holdet til sommer. Ansæt en træner med det koncept og de overordnede værdier som man vil læne sig op ad fremadrettet og så kender man profilen på de trænere som man skal rekruttere i de kommende år. Og så er det altså trænerens vej eller vejen ud af klubben. Kan man ikke blive solgt og nægter at følge med trænerens metode, så kan man se på. 

Sælg 1-3 store profiler for at gøre plads til de rigtige typer som køber ind på ideerne. 
Jeg er NÆSTEN ved at håbe på, at man sender Vinicius ud i Middelhavet og genansætter Alonso til sommer, selvom han nok kommer til at forvandle Liverpool i stedet. 

Det er så paradoksalt når man ser det i går. Arda Güler, Valverde, Bellingham, Rudiger og Militao er jo verdensklasse og kan jo nærmest klare sig selv i alle deres situationer. Mendy fortjener samme ros men bør ikke være en del af nogen fremtid. Trent og Brahim Diaz spiller bestemt også godkendt. Og alt det sker mod en tysk maskine som måske er det bedste hold lige nu selvom det slet ikke er lige så profilstærkt. Se lige hvad de kunne blive til, hvis Kompany til en forskel fik nøglerne til Madrid og fik lov at udføre sine ideer og komme med sin personlighed og kontante stil hos os. 
Så ville nogle af spillerne ganske vist rejse videre, men med en træner så dygtig og så tydelig i sin stil, kunne vi virkelig bygge på. 

Vi går en sort tid i møde. 
Bismo svaret på emne: #20 4 måneder 1 uge siden
Vini og Bellingham havde åbenbart et lille skænderi

www.managingmadrid.com/106559/vinicius-b...madrid-2026#comments
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #21 4 måneder 1 uge siden
​Jeg magter altså ikke det cirkus der omgiver Mourinho, der er nok cirkus og pinligheder i klubben allerede, og hans seneste udtalelser om hele racismesagen i Benfica-kampen har diskvalificeret ham fuldstændigt. 

Gareth Bale og Thierry Henry snakkede for noget tid siden om trænere i Real Madrid og påpegede at spillerne styrer showet 80-90% af tiden, og det kræver en træner der kan holde styr på de store egoer, og ikke så meget om de er taktiske genier. Det kunne Zidane og det kunne Ancelotti, selvom det ikke altid var kønt at se på. 

Så måske er Deschamps ikke så dårligt et bud, ja, det er sikkert kedeligt og konservativt spil, men når man-management er den primære funktion, er han måske ikke så dårligt et bud. Og det piner mig lidt at skrive det. Drømmescenariet er jo en træner som Klopp, der mestrer både mandskabsplejen OG det taktiske, men vilkårene i klubben er således at ledelsen sætter den sportslige retning og træneren er "bare" den der holder styr på egoerne og får det bedste ud af dem, og det tror jeg desværre ikke Klopp på nogen måde gider. 

Vi kommer ikke til at sælge hverken Vinicius eller Mbappe, så de samme problemer vi har haft de seneste to år kommer til at fortsætte. 
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #22 4 måneder 1 uge siden

Ramos4 post=195749 skrev: Der skal nok en tredje sæson til uden trofæer før at Florentino trækker sig.

Man kan jo næsten håbe..

​Næste år vil Perez og co. jo igen bare påpege at klubben altså har vundet Champions league 5 gange de sidste 10-11 år, plus en masse andre titler. Den bølge kan de ride længe på, så mine forventninger til store forandringer i klubben ligger på et meget lille sted. 
El Siete's profilbillede
El Siete svaret på emne: #23 4 måneder 1 uge siden

Bismo post=195750 skrev:

Hamid8210 post=195734 skrev: Tusind tak Vini for din smukke adfærd i det 72 min en i El Classico hvor vi var foran 2-1 og 5 point foran. Tak

​han formåede at vende en solid sejr og en af de bedste kampe vi havde spillet i årevis til en krise, og det var været ned af bakke lige siden. Han må ikke tilgives for det her. Total egoistisk idiot som slet ikke hører til i Real. Han er ikke af samme støbning som Zizou, Raul mv.. CR var også egoist men han præsterede på det højeste niveau gennem hele hans tid i Real og vil gå i historien som en af de bedste spillere nogensinde. Det kan man ikke sige om Vini. 

​Fuldstændig vanvittigt hvis han bliver belønnet med en kontrakt på 30M om året. Men det er nok det vi skal forberede os på. 
mohbar svaret på emne: #24 4 måneder 1 uge siden
​Ancelotti var jo -mildt sagt- ikke prangende hverken i Napoli, Bayern eller i Everton før han vendte tilbage til Real. 

Jeg tror på et/to Mourinho år hvor der bliver gjort hovedrent i truppen og slagtes nogle hellige køer. Det vil gøre ondt men vil gavne Real på det lange sigt.

Det her er simpelthen for giftigt og vi har et hold med total primadonnaer som tror de kan gå på vandet men ikke engang kan lave en god aflevering eller bruge lidt fodbold-IQ.

Forstår rigtig godt hvorfor Alonso brugte timevis på at lære dem inderside afleveringer og gennemgå videoer, for de kan sammenlignes med u-11 3.hold hvor alle spiller for dig selv og klumper sammen om bolden

Så ja . De sidste trænere vi har haft:
-Ancelotti. Den sidste sæson var han total laisez faire og gav al magt til holdet. Katastrofesæson
-Alonso kom ind med et krævende system og taktik. Men det viste sig han var bundet på hænder og fødder af primadonna-spillerne og fik absolut ingen magt eller opbakning fra ledelsen og blev til sidst ofret til fordel for primadonnaerne.
-Arbeloa kom ind og er total under tøflen. Kaster sig selv under bussen hver gang og giver al magt til primadonnaerne.

Alt peger på en rådden kultur hvor de 'stjerne'spillere er kulturbærere og har været det siden Ancelotti.

Klopp ville være det bedste valg men ville absolut ikke have noget imod en/to sæsoner hvor Mourinho kunne få rydtet godt og grundigt op først. Det vil nok kaste maks 1-2 titler af sig men så er der formentlig gjort klar til mange sæsoners vinderhold. Han vil nok starte med at skille sig af med Vini pga dennes ulækre mentalitet og at talentet bare ikke er mere end til hans varemærke-dribling. Og beholde Mbappé og gøre ham til en effektiv målmaskine. Lige nu brænder han alt for meget og holder/forsøger for meget på bolden. 

Hamid8210 svaret på emne: #25 4 måneder 1 uge siden
Og så et kæmpe tak til Mendy for en brandkamp. Ham Olisse blev fuldstændig pakket ned.

Seneste artikler...