Cucurella efter sine første minutter: Jeg havde virkelig glædet mig
Marc Cucurella spillede sine første minutter for Real Madrid i går imod Schalke 04, og efter kampen udtalte spanieren sig om sin uofficielle debut for klubben til Realmadrid TV:
- Jeg er meget glad. Jeg synes, det var en fantastisk kamp af hele holdet og et rigtig godt resultat, inden La Liga begynder. Det var mine første minutter, og jeg havde virkelig glædet mig. Ventetiden føltes lang, men nu begynder jeg så småt at finde rytmen, og jeg glæder mig til, at La Liga går i gang.
De seneste uger:
- Jeg er meget glad. Der ligger rigtig meget arbejde bag alt det her, og al den indsats, jeg har lagt i det gennem årene, har været det hele værd. Jeg er meget glad for alt det, der sker for mig, og forhåbentlig fortsætter det sådan – med at vinde titler og frem for alt at kunne nyde denne oplevelse.
Holdkammeraterne:
- De er virkelig gode mennesker. Jeg synes, de gør det meget nemt for alle nye spillere at komme ind på holdet. Det vigtigste er at have en god gruppe, så man også kan mærke på banen, at vi står sammen som én enhed. Det er sådan, man vinder.
Kærligheden fra madridistas:
- Jeg har modtaget rigtig mange beskeder, og jeg vil altid forsøge at give mit bedste i hvert eneste minut, jeg får. Jeg synes, det vigtigste – og det, vi alle ønsker – er at vinde titler med denne trøje.