Landsholdsfodbold

10 år 9 måneder siden #85 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Jeg mener 100%, at Isco er bedre ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #86 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Landsholdsfodbold
Messi og Neymar skal nok kunne sammen, han er slet ikke en Ibra-type. Han har godt nok spillet godt i dag, tror desværre han bliver et kæmpe aktiv for Barcelona i fremtiden!

Og DG, der er altså forskel på U21 EM og CC..
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Casper HN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista91
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #87 af Madridista91
Besvaret af Madridista91 på emne Landsholdsfodbold
Neymar er en fantastisk spiller, synd at han ikke valgte Madrid! Jeg tror sagtens, at han kan med Messi, men spørgsmålet er vel mere om Barca passer til Neymar? Vi har set hvad de har gjort ved Sanchez, han var jo en dygtig dribler før han kom til Barca, men det ser ud til han ikke rigtig må drible mere. Glæder mig til at se, om det samme sker for Neymar. Madrid havde passet bedre til hans spillestil, drible alt det han vil, som han er så dygtig til!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #88 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Og den brasilianske liga er slet ikke La Primera!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #89 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Landsholdsfodbold

DarioGomez skrev: Og den brasilianske liga er slet ikke La Primera!!


Nej, men min pointe er at jeg ikke mener man kan lave en 100% sammenligning, hvor man 100% konkluderer at Isco>Neymar.
Neymar har fuldstændig domineret en ringere liga. Icso har spillet godt i en bedre liga, men stadig en liga der er præget af en svag bund og midte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #90 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

Casper HN skrev: Messi og Neymar skal nok kunne sammen, han er slet ikke en Ibra-type. Han har godt nok spillet godt i dag, tror desværre han bliver et kæmpe aktiv for Barcelona i fremtiden!

Og DG, der er altså forskel på U21 EM og CC..


Jeg tror (gud forbyde det) at du har ret. Han bliver stor i Barcelona, og ville sikkert også ha blevet det i Madrid. Men jeg ønskede ham hverken til cirkusartisterne eller til De Hvide.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #91 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold

Casper HN skrev:

DarioGomez skrev: Og den brasilianske liga er slet ikke La Primera!!


Nej, men min pointe er at jeg ikke mener man kan lave en 100% sammenligning, hvor man 100% konkluderer at Isco>Neymar.
Neymar har fuldstændig domineret en ringere liga. Icso har spillet godt i en bedre liga, men stadig en liga der er præget af en svag bund og midte.


Jeg har set Neymar spille, skal vi sige, halvanden god kamp - og jeg har vel set ham 10 gange eller noget i den stil. Bevares han viser glimt, men jeg har stadig at se, at han er bedre end Alexis Sánchez var, da han blev hentet, at Isco er ringere, at Hazard er dårligere, at Ribery/Robben/dí María/Götze/og så videre/og så videre er det samme.

Med andre ord lad nu være med at falde i svime over, at han har spillet 45 gode minutter ved Con Fed Cup - han har stadig meget at bevise, før jeg medgiver, at han er en verdensstjerne. Alt andet er jo bare fjollet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #92 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Landsholdsfodbold
Hernanes. Lige blevet skiftet ind så jeg gerne i madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #93 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Ah Alves dit fucking svin! Indbegrebet af hvor nederen spilletyper Barcelona har ...

Og med Neymars udsøgte evner til at smide sig, så passer han jo også fint ind i klubben. De behøver ikke en gang at lære ham op ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #94 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Fik helt gåsehud over den aktion af Neymar..
Følgende bruger(e) sagde tak: Casper HN, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #95 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Landsholdsfodbold
DG, vi taler om en spiller Barcelona(du kan mene hvad du vil om dem, men det er en professionel klub med en kæmpe fodbold kapacitet) har givet 400+ mio for, tror det er realistisk at sige at han er dygtig(Real ville have givet et lignende beløb) og at han har spillet mere end 1½ god kamp. Som din seneste udtalelse med alt tydelig viser, så forstår jeg godt hvis dine skyklapper dækker for en mere nuanceret holdning til tingene. Alle klubber har nederen spillere og selvom jeg ikke kan lide Alves, så er han jo vand i forhold til fx Pepe.

I øvrigt, virkelig fantastisk assist af Neymar her på falderebet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #96 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Landsholdsfodbold
Ville hellere betale 700 mio. kr på Neymar end Bale.

Ville dog helst undgå at betale 700 mio. kr. På en spiller (udover Messi - selvfølgelig)


Edit: Håber at Real beholder Coentrao da Marcelo er skræmmende elendigt defensivt!
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce