Landsholdsfodbold
Der er nu heller ingen som skyder hans præstation ned, men har du set hans teknik? Ja, jeg læste godt, at du mente hans teknik var fantastisk i et tidligere indlæg, men der skyndte jeg mig og slukke min computer, så mit indlæg ikke blev censureret i flere lande :D
4 mål i 5 kampe, er perfekt, det er hans teknik og boldomgang bare ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: M_linding.
Der er nu heller ingen som skyder hans præstation ned, men har du set hans teknik? Ja, jeg læste godt, at du mente hans teknik var fantastisk i et tidligere indlæg, men der skyndte jeg mig og slukke min computer, så mit indlæg ikke blev censureret i flere lande :D
Nu er teknik jo flere ting.
Okay, jeg overdrev - det er ikke dér hans styrker er:)
Men indlægget ved det første mål er sgu flot slået (med venstre poten), ligesom det også var mod Barcelona. Den form for boldbehandling er jo også "teknik"... Og den slags kunne en type som Jan Koller dog ikke finde ud af;)
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg må ærligt indrømme, at det er hjertet jeg skriver og tænker med, når snakken går på Morata. For er du sindssyg hvor er han ringe med bolden. Alle hans træk er ukontrolleret, og han fumler utrolig meget. Det er ofte tilfældigheder og hans hurtighed han lever på.
Jeg er villig til og give ham den chance, men det skal også betyde, at han sover med den fodbold i benenden af sengen, for bare det og tæmme en bold ser vanskeligt ud for ham. Han har målinstinktet, som er den sværeste egenskab, som angriber.
Man sagde det samme om Zlatan i starten af hans kariere I Malmø ;)
(Og det er ikke engang løgn)
Jeg har tillid til knægten!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Jeg må ærligt indrømme, at det er hjertet jeg skriver og tænker med, når snakken går på Morata. For er du sindssyg hvor er han ringe med bolden. Alle hans træk er ukontrolleret, og han fumler utrolig meget. Det er ofte tilfældigheder og hans hurtighed han lever på.
Jeg er villig til og give ham den chance, men det skal også betyde, at han sover med den fodbold i benenden af sengen, for bare det og tæmme en bold ser vanskeligt ud for ham. Han har målinstinktet, som er den sværeste egenskab, som angriber.
Man sagde det samme om Zlatan i starten af hans kariere I Malmø ;)
(Og det er ikke engang løgn)
Jeg har tillid til knægten!
Præcis, og derfor skrev jeg også, at jeg var villig til og give ham chancen :) Der skal bare ske noget med den boldbehandling.
M_linding skrev:
Dios skrev: M_linding.
Nu er teknik jo flere ting.
Okay, jeg overdrev - det er ikke dér hans styrker er:)
Men indlægget ved det første mål er sgu flot slået (med venstre poten), ligesom det også var mod Barcelona. Den form for boldbehandling er jo også "teknik"... Og den slags kunne en type som Jan Koller dog ikke finde ud af;)
Teknik er mange ting, men jeg håbede du fangede jeg hentydede til hans boldomgang :) Jeg så desværre ikke det første mål, så kan jeg ikke udtale mig om. Hele kampen igennem lignede han ihvertfald bare en, som ikke var venner med bolden, og sådan har billedet set ud alle de kampe jeg har set ham i. Jeg tror vi er på den anden side af 40-45 kampe nu, så det er heller ikke fordi jeg kun har set uheldige kampe med ham.
Daniel skrev: Neymar igen - dygtig afslutter!
lidt heldigt, rammer den ikke rent, men mål er mål
asp3200 skrev:
lidt heldigt, rammer den ikke rent, men mål er mål
Smukt smukt fodbold af Brasilien. Skulle til at sige at Marcelo har været fantastisk, men så dummer han sig lige. Nu er Thiago Silva halv skadet, dumt af Marcelo.
Men Neymar skulle have været endt i Real på den venstre kant med Marcelo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Det er så PISSE irriterende, at han ikke kunne vælge en anden klub:/
Jeg er her stadig XOXO