Landsholdsfodbold
Casper HN skrev: Nu har jeg kun set de sidste 10 minutter, men Morata har mistet samtlige bolde han har haft...
Jeg tror det har noget at gøre med at Morata er lidt for overivrig.
¡Hala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Madrid4Life
- Gæst
-
Er der stadigvæk rygter om at vi er ude efter Thiago?
Real Madrid skrev: Hold da op hvor er Thiago også dygtig! Han bliver en kæmpe profil for Barca i fremtiden, det kan der ikke være tvivl om.
Heldigvis ikke! Han vil gerne skifte, og det bliver nok højst sandsynligt til United. Jeg kan kun takke Rosell for at inkludere den frikøbsklausul i hans kontrakt.
Det spanske U21 er så meget mere underholdene at se på, de spiller med possesion ligesom A holdet, men de er også mere direkte i deres spil og bruger ikke al for lang tid på bygge angrebet op.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Jeg er villig til og give ham den chance, men det skal også betyde, at han sover med den fodbold i benenden af sengen, for bare det og tæmme en bold ser vanskeligt ud for ham. Han har målinstinktet, som er den sværeste egenskab, som angriber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Morata laver en flot assist i dag, tager mange gode løb og er i det hele taget bare god til at komme frem til chancerne. Som Dios nævner, så er den sidstnævnte egenskab i virkeligheden den vigtigste - især fordi at den er svær at træne sig til.
Morata slog altså Rodrigo af holdet, det siger ikke så lidt. Der skal noget til, før en træner skifter ud i startelveren op til en finale.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Alternativt så skal man jo fandeme være så dumt at sælge dí María, Kaká og Callejón og hente Isco, Jesé og Thiago til førsteholdstruppen, og det ville sgu da være totalt hjern .... oh wait a second!!!!!!!!!!!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Det der skal du ikke lade Hugo høre! :0)
Jeg har mutet mit indlæg :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.