Landsholdsfodbold
Kom så Milan, køb ham ASAP.
/off topic
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
www.dbu.dk/Nyheder/2013/Juni/DK_Island_ref.aspx
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jaetinh skrev: Kæft hvor uheldigt af Japan. Honda har et halvt år tilbage af sin kontrakt med CSKA, de store klubber SKAL slå til nu for at købe ham, ellers forlænger han kontrakten med CSKA hvilket ville være en kæmpe skam.
Kom så Milan, køb ham ASAP.
/off topic
Er det Honda klædt i en Real Madrid trøje, på dit profilbillede?? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Fuck, jeg ville seriøst overveje selvmord, hvis den mand satte foden i kongeklubben. Kald mig endelig en falsk fan, men min glæde over at se Real Madrid spille hver weekend falder med stor grad, hvis Suarez kommer...
Jeg forguder Cavani og Torres i forhold til den torsk.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Tja, og Cavani stritter med albuerne i hver eneste hovedstødsduel..rezamadridista skrev: Nogen der så Suarez spille igår? Hvor mange gange brokker han sig og slår ud med armene per kamp, er der ikke en statistik for det?
Fuck, jeg ville seriøst overveje selvmord, hvis den mand satte foden i kongeklubben. Kald mig endelig en falsk fan, men min glæde over at se Real Madrid spille hver weekend falder med stor grad, hvis Suarez kommer...
Jeg forguder Cavani og Torres i forhold til den torsk.
Jeg ved godt det har været en lang sæson og at spillerne er ved at være brugte, men Cavani har spillet fuldstændig elendigt de sidste to kampe. Han har intet bidraget med, og været helt vanvittig uskarp. Hvis man kan dømme Neymar og hans pris, kan man vel også dømme Cavani og hans påståede pris, og konstatere at det ikke har været godt i hvert fald.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Edit: Og mht. Cavani og hans albuer, så burde det være klokkeklart at Suarez' attitude ikke kan sammenlignes med Cavanis.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Mou94
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Dog har det muligvis noget at gøre med man ønsker alle holdene succes. Jese er 93'er, mens Munian er 92'er. Mange af dem som spiller på u/20 eller u/21 har sandsynligvis spillet sammen siden u/15 tiden, med få undtagelser. Det er vigtigt at bevare den gode stemning på ungdomshold, det ville være dumt at skille dem ad - medmindre der er en god grund. :-)
Om Jese er bedre end Muniain må tiden vise :-)