Landsholdsfodbold

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 dage siden #25 af Champen
Besvaret af Champen på emne Landsholdsfodbold

Gåser skrev: Håber godt nok, at Barcelona kommer i samme halvdel som FCK i CL, for vil da ikke kunne holde ud at høre Per Frimann kommentere Neymar! Så går mute-knappen i stykker.

Jeg forstår slet ikke hvordan Per Frimann, kan få lov at kommentere CL-kampene. Det er jo indlysende, hvor stor en Barca-fan han er. Desuden bliver han også brugt som "ekspert", han smed tonsvis af penge væk i sin tid i Herfølge. Halvdelen af Danmarks befolkning er lige så store "eksperter" som han er. I mine øjne er han, og vil altid være en klaphat, som aldrig nogensinde skulle udtale sig om fodbold på TV.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 dage siden #26 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Spain XI vs Uruguay: CASILLAS; Arbeloa, Sergio Ramos, Piqué, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Cesc, Pedro, Soldado

Sådan, så kan Casillas også nå at komme i form.

Cavani og Suarez starter også inde for Uruguay, kampstart klokken 00:00 på TV2 Zulu.
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved Steen.

13 år 4 dage siden #27 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Landsholdsfodbold
Spændende om Cavani og Suarez kan drille Spanien. Men kunne jo håbe Suarez bider Xavi = Drømmescenarie ;)

13 år 4 dage siden #28 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Jeg er meget meget spændt på at se Cavani.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #29 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Landsholdsfodbold

asp3200 skrev: Spændende om Cavani og Suarez kan drille Spanien. Men kunne jo håbe Suarez bider Xavi = Drømmescenarie ;)

Klasse kommentar!

13 år 4 dage siden #30 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Landsholdsfodbold
Kom på chatten hvis i ser bold :)

• Azuka Gutierrez
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #31 af Azuka Gutierrez
Besvaret af Azuka Gutierrez på emne Landsholdsfodbold
@ Gåser og Champen

Grundet et moments frustration over, hvad jeg opfattede som manglende professionel tilgang til opgaven, har jeg tidligere været i kontakt med Tv3+/Viasat angående bl.a. kommentatorerne/eksperterne åbenlyse tilhørsforhold til enkelte klubber, og gentagne faktuelle fejl i optakterne til deres ChL-kampe.
Tv3+'s svar var ganske simpelt, at de ikke tog stilling til om kommentatorerne/eksperterne var fans af specifikke hold, men at de ønskede at skabe et så dynamisk og engageret kommentator-team som muligt. - Hvilket også indbærer, at kommentatorerne/eksperterne gerne må lade deres egne følelser komme frem. Således er det altså ganske acceptabelt, at Per Frimann udbasunerer diverse kærligheds gloser og tilråb til Messi og Barcelona, og at Peter Schmeichel gjorde lige så til Sir Alex og Man. Utd - i hvert fald ifølge Tv3+.
Det skal her siges, at oplægget, i min mail, var at hæve niveauet både hos kommentatorerne/eksperterne og researcherer/assistenter. Og mit forslag var blandt andet, at kommentatorerne/eksperterne skulle forholde sig neutralt og objektivt til kampen, og give seerne en "ren"(forstået som kommentator-objektiv) fodbold-oplvelse. Men som sagt er det altså ikke det, der ønskes hos Tv3+.
Af denne grund kan Frimann m.fl. få lov at komme med kærlighedserklæringer til deres idoler lige så tosset de vil - lidt lige som enhver anden fan.
Hvorvidt der bør følge en vis professionel stolthed med til et job som kommentator/ekspert kan diskuteres, men det er i hvert fald ikke nødvendigt at skille sine egne subjektive betragtninger og holdninger fra diverse kommentarer, man kommer med under kampen.

Dog skal det siges, at Tv3+ beklagede deres faktuelle fejl i optakts-programmerne, og at de ville bestræbe sig på at være mere grundige med deres forberedelse og research.
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved Azuka Gutierrez.

13 år 4 dage siden #32 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Landsholdsfodbold
Barca - Uruguay

ZzZzzzZZZzzzzZzZzzzzzZZzzz

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #33 af Champen
Besvaret af Champen på emne Landsholdsfodbold

mortenj skrev: Barca - Uruguay

Spaniens fodbold er så kedeligt, at spille bolden så meget rundt omkring midterlinjen, får man jo ikke noget ud af. Jeg havde lige glædet mig til at se Cavani, men Uruguay står bare, og kigger på Spaniens boldflytteri.

Man mister jo fuldstændig lysten til at se kampen
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved Champen.

13 år 4 dage siden #34 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold

Champen skrev:

Spaniens fodbold er så kedeligt, at spille bolden så meget rundt omkring midterlinjen, får man jo ikke noget ud af. Jeg havde lige glædet mig til at se Cavani, men Uruguay står bare, og kigger på Spaniens boldflytteri.

Der er 3000 gange bedre underholdning på TV3 Sport1...

Spanien - Uruguay, kan ikke stille noget op imod Golf! - Det siger ikke så lidt;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

13 år 4 dage siden #35 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Landsholdsfodbold

M_linding skrev:

Champen skrev:

Der er 3000 gange bedre underholdning på TV3 Sport1...

Spanien - Uruguay, kan ikke stille noget op imod Golf! - Det siger ikke så lidt;)

Kan også anbefale "Arkæologiens kunst" der starter på DK4 her om lidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

13 år 4 dage siden #36 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Spanien er stadig det bedste landshold i verden. Alt går op i en højere enhed for dem, selvom det godt kan være kedeligt at se dem spille. Spanien, Italien, Tyskland og Belgien som outsidere, dem ser jeg have størst mulighed for at vinde VM.

Leveret af Kunena Forum