Landsholdsfodbold

  • Champen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #37 af Champen
Besvaret af Champen på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev: Spanien er stadig det bedste landshold i verden. Alt går op i en højere enhed for dem, selvom det godt kan være kedeligt at se dem spille. Spanien, Italien, Tyskland og Belgien som outsidere, dem ser jeg have størst mulighed for at vinde VM.


Som du skriver er det VM og ikke EM. Så hvordan i alverden kan du nævne Belgien, når du hverken nævner Brasilien eller Argentina?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #38 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Landsholdsfodbold
Tyskland eller Spanien vinder VM. Synes også Belgien er spændende. Det fungerer for Belgierne i hvert fald! Tror dog ikke rigtigt på Italien. Jeg har dog også Argentina som favoritter... :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #39 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Landsholdsfodbold
Slet
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #40 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold

Champen skrev:

Steen skrev: Spanien er stadig det bedste landshold i verden. Alt går op i en højere enhed for dem, selvom det godt kan være kedeligt at se dem spille. Spanien, Italien, Tyskland og Belgien som outsidere, dem ser jeg have størst mulighed for at vinde VM.


Som du skriver er det VM og ikke EM. Så hvordan i alverden kan du nævne Belgien, når du hverken nævner Brasilien eller Argentina?


Fordi at jeg slet ikke er imponeret over det Brasilien og Argentina viser. Belgien har ud af 7 kampe fået 19 point, 0 nederlag. Ja måske er deres gruppe ikke så god, men se på deres spillermateriale. De har et virkelig godt hold, Fellaini, Hazard, Benteke, Lukaku, Kompany, Vertonghen, Kevin de Bruyne, Courtois og Dembele, er blandt nogen af deres spillere. De har altså et helt vildt stærkt hold, og vigtigt af alt, når de spiller, så spiller de som en enhed og er meget koncentreret.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #41 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Portugal vinder VM, Cristiano bliver topscorer og turneringens bedste spiller. Han vil på den måde altid være et skridt foran Messi, og gå over i historiebøgerne for at have vundet VM til Portugal ;)

Derudover så er jeg ret sikker på, at Tyskland vil klaske Spanien fremover.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #42 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev:

Champen skrev:

Steen skrev: Spanien er stadig det bedste landshold i verden. Alt går op i en højere enhed for dem, selvom det godt kan være kedeligt at se dem spille. Spanien, Italien, Tyskland og Belgien som outsidere, dem ser jeg have størst mulighed for at vinde VM.


Som du skriver er det VM og ikke EM. Så hvordan i alverden kan du nævne Belgien, når du hverken nævner Brasilien eller Argentina?


Fordi at jeg slet ikke er imponeret over det Brasilien og Argentina viser. Belgien har ud af 7 kampe fået 19 point, 0 nederlag. Ja måske er deres gruppe ikke så god, men se på deres spillermateriale. De har et virkelig godt hold, Fellaini, Hazard, Benteke, Lukaku, Kompany, Vertonghen, Kevin de Bruyne, Courtois og Dembele, er blandt nogen af deres spillere. De har altså et helt vildt stærkt hold, og vigtigt af alt, når de spiller, så spiller de som en enhed og er meget koncentreret.


Helt enig! Belgien har fået et fantastisk landshold, og jeg ser dem også som outsider.

Courtois

Alderweireld Kompany Vertonghen Vermaelen

Fellaini Dembele Witsel

Hazard Lukaku Benteke

Bænk:
Defour, Chadil, De Bruyne, Mignolet, Mertens, Mirallas,

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #43 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Er stort set enig i din opstilling, eneste forskel er Kevin de Bruyne ind i stedet for Witsel, han har haft en rigtig god sæson for Werder Bremen, Mourinho har også sagt at han næste sæson kommer til at være en del af deres førsteholdet ligesom Lukaku vil være det. Hvis han kan få Hazard til at være mere kynisk i sit spil som vi så med Ronaldo, og han samtidig giver Lukaku og De Bruyne masser af spilletid som mange forventer, så kommer de til være vilde. Jeg spår dem til at nå minimum semifinalen, til VM!
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #44 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Skuffende kamp, Spanien var bare alt for gode.. 71 % boldbesiddelse, 7 skud på mål mod Uruguay's 2..
Cavani var godt nok doven, Suarez prøvede i det mindste på noget.. Godt nok en vild kasse han lavede!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #45 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Landsholdsfodbold
Cavani ska glemmes, suarez ligeledes.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #46 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Landsholdsfodbold

Steen skrev:

Siempre Madrid skrev: 7) Vær med til at holde forum overskueligt. Begræns antallet af tråde ved at overveje om dit indlæg hører til i en af de eksisterende tråde.


Hvilken tråd høre dette da under? Det kunne måske godt være i om vores rivaler, men jeg mener at det er mere overskueligt på denne måde, hvor man så kan bruge den anden tråd til klubnak. De sidste par dage har landshold snak kørt i 3 forskellige tråde,så hellere samle det et sted. Hvis du mener andet, så er du altid velkommen til at slette denne tråd :)


Steen - Siempre Madrid 1-0.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #47 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Nigeria har 69 % boldbesiddelse mod Tahiti, tør slet ikke tænke på Spanien's boldbesiddelse mod Tahiti haha. Bliver årets kedeligste kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #48 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Ifølge AS så starter Morata inde til finalen, klokken 18. Spændende!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce