Landsholdsfodbold

12 år 11 måneder siden #157 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Landsholdsfodbold

Jaetinh skrev:

BBB skrev:

Real Madrid skrev:

Realmadrid94 skrev: Marcelo med assist. Fandme en vild aflevering!

Ikke een gang har de nævnt Marcelo's assist...

Men til gengæld fik han en del af skylden ved Italiens mål til 3-2 - et mål som han vitterligt ikke havde noget at gøre med, og Neymar blev krediteret for en assist af de danske værter ved det første mål.

Haha ja, det var da fuldstændigt utroligt det de kom med der. "Se lige den aflevering fra Neymar, KUN pga. en perfekt aflevering fra Neymar scorer Brasilien" eller noget i den stil. Haha.

Haha præcis. Og det var et helt normalt inderskruet frispark. Fint sloget, men intet vildt. Det var næsten komisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #158 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold
Jeg føler lige pt. så stor en glæde ved at obsevere Real Madrid / Barcelonas ageren i transfervinduet, at jeg kan tage TV2's propaganda med ro.

Rollerne er byttet om - Real Madrid kan nu være de kloge, imens Rossell leger marketingschef. Neymar er fantastisk, men ingen Barcelona-spiller på sigt.... Det kan hurtigt ende som så mange andre store angribere i Barcelona...: Henry, Zlatan, Villa, Eto'o....

Jeg er i hvert fald helt rolig omkring den hype. Imens kan Real Madrid i ro og mag, sammensætte et utroligt stærkt hold, som bliver styrket igennem køb til kollektivet, frem for kæmpestjerner.

12 år 11 måneder siden #159 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Landsholdsfodbold

Sebberg skrev: Jeg skyndte mig ind for at skrive værternes syge citat, men kan se jeg er blevet overhælet inden om.

Jeg er VOLDSOMT træt af Flemming Tofts, men åbenbart også Morten Ankerdals næsten besættelse af Neymar. Manden spillede jo ringe i dag, og så scorer han et frispark, som aldrig burde været gået ind, og så er han pludselig verdens bedste. Shit.

Det er jo lige før ham her, er behageligere at høre på, sammenlignet med toft og Bisgaard:
m.youtube.com/#/watch?v=SyUP2KtIrZM&desk...ch%3Fv%3DSyUP2KtIrZM

12 år 11 måneder siden #160 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Jeg er mest træt af at se på, hvordan Nikki Minajs spinkle tvillingebror filmer. Konstant!
Sikkert noget man jubler over inde på den danske sigøjnerfanside.

Jeg håber dog, han laver samme nummer overfor Pepe, Ballesteros eller Mathieu en dag!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 11 måneder siden #161 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold

DarioGomez skrev: Jeg er mest træt af at se på, hvordan Nikki Minajs spinkle tvillingebror filmer. Konstant!
Sikkert noget man jubler over inde på den danske sigøjnerfanside.

Jeg håber dog, han laver samme nummer overfor Pepe, Ballesteros eller Mathieu en dag!

Apropos look a like ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #162 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Landsholdsfodbold

M_linding skrev: Det kan hurtigt ende som så mange andre store angribere i Barcelona...: Henry, Zlatan, Villa, Eto'o....

Mener bestemt ikke at Eto'o fortjener at være i den gruppe :-)
Altså Neymar spiller ikke nogen god kamp men formår stadig at være effektiv med en enkel dåse. Men kommentatorne må satme lære at en kamp er 90 minutter og lade vær med at køre alle situationer over i noget som Neymar skabte selvom han ingenting gjorde!
Fandme trættende at høre på!

12 år 11 måneder siden #163 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Landsholdsfodbold
Jeg synes absolut Flemming Toft er Danmarks pt bedste kommentator, hans skarpe observationer og perfekte udtale af navne sidder i mine øjne lige i skabet.

I gårsdagens kamp mellem Spanien og Tahiti omtalte han Jesus Navas som en kommende stjerne i den spanske defensiv, og konstaterede at Azplicueta spillede fordi man sparede den normale startende højreback, Dani Alves. Svært at være uenig i.... Ligesom det er svært ikke at være enig i at Farbræææægas har en stor fremtid i Barcelona hvor han har spillet en fantastisk sæson... TV2's sportsredaktør må efterhånden være den eneste der endnu ikke har indset at manden er dement.. Det er tåkrummende pinligt at lytte til ham kommentere en fodboldkamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, Halamadrid1411, Steen, Jaken, mortenj, andreashn, MMM og 1 flere

12 år 11 måneder siden #164 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold

Mlarco skrev:

M_linding skrev: Det kan hurtigt ende som så mange andre store angribere i Barcelona...: Henry, Zlatan, Villa, Eto'o....

Mener bestemt ikke at Eto'o fortjener at være i den gruppe :-)
Altså Neymar spiller ikke nogen god kamp men formår stadig at være effektiv med en enkel dåse. Men kommentatorne må satme lære at en kamp er 90 minutter og lade vær med at køre alle situationer over i noget som Neymar skabte selvom han ingenting gjorde!
Fandme trættende at høre på!

Eto'o røg lige med fordi han viste, at der kun er plads til ét stort ego i Barcelona's angreb; Lionel Messi.

Men inden Eto'o blev solgt, havde han gjort det glimrende, ja;)

12 år 11 måneder siden #165 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Landsholdsfodbold
Jeg har en underlig fornemmelse i maven; det kan være kvalme efter at have set Spaniens startopstilling. Fy forhelvede...... hvad ser Del Bosque dog i alle de teatralske Barcelona-spillere? Visse er berettiget, men.......

Edit: Godt Barcelona-mål, men alligevel ;)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 11 måneder siden #166 af Dios
Besvaret af Dios på emne Landsholdsfodbold
Valdes, Pedro og Fabregas burde slet ikke være inde omkring landsholdet. Pedro har tilgengæld gjort det fremragende på landsholdet, og har efterhånden bevist sit værd, men ser man udelukkende på spillermaterialet, så er der langt bedre spillere end de 3.
Kan godt forstå man vælger Barca trioen på midten, men man ville sagtens kunne bytte Busquets ud med Alonso uden det vil skade holdet. Omvendt ville det måske give nogle andre strenge og spille på.

Det er ligesom om, at Del Bosque bare gør det sikre. Jeg forstår tilgengæld ikke hvorfor Mata ikke er i startopstillingen til hver kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

12 år 11 måneder siden #167 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold

Daniel skrev: Jeg har en underlig fornemmelse i maven; det kan være kvalme efter at have set Spaniens startopstilling. Fy forhelvede...... hvad ser Del Bosque dog i alle de teatralske Barcelona-spillere? Visse er berettiget, men.......

Edit: Godt Barcelona-mål, men alligevel ;)

Jeg har en tendens til altid at sidde og håbe på at Spanien taber, uanset hvem de spiller imod.:-S -og idag er ingen undtagelse.

Jeg krydser fingre for at Ramos og Arbeloa scorer 5 mål hver, men at Nigeria samlet vinder 12-11:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real Madrid, baggins

12 år 11 måneder siden #168 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Han sagde Dani Alves igen!!! Are you F*cking kidding me?!?

"Arbeloa, der hvor Dani Alves normalt spiller, men han er skadet"

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, Steen, JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum