Landsholdsfodbold

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #193 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne Landsholdsfodbold

M_linding skrev: Der er heller ikke plads til Pepe og di Maria.

Jeg mindes da ellers, at du var eksponent for en overbærende holdning overfor Pepe, da han trådte Lionel Messi over hånden tilbage i januar 2012. Det var i hvert fald ikke grund nok til at sælge ham, men du har måske ændret mening siden da? I så fald kunne det da være interessant at høre, hvad der har fået dig til at skifte mening. Forstå mig ret; det er ikke for at køre en hetz mod dig eller noget i den dur. Jeg er blot interesseret i at høre, hvad der, for dit vedkommende, var dråben i forhold til Pepe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #194 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Landsholdsfodbold

Dionysos skrev:

Jeg mindes da ellers, at du var eksponent for en overbærende holdning overfor Pepe, da han trådte Lionel Messi over hånden tilbage i januar 2012. Det var i hvert fald ikke grund nok til at sælge ham, men du har måske ændret mening siden da? I så fald kunne det da være interessant at høre, hvad der har fået dig til at skifte mening. Forstå mig ret; det er ikke for at køre en hetz mod dig eller noget i den dur. Jeg er blot interesseret i at høre, hvad der, for dit vedkommende, var dråben i forhold til Pepe.

Der er ikke plads til dem, vi kan bare ikke komme af med dem desværre.

12 år 11 måneder siden #195 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold

Dionysos skrev:

Da han faldt drastisk i niveau, og nu kun er Real Madrid 4. bedste forsvarsspiller (efter min mening). Samtidig med at han er blevet ved med at være for overtændt og unødvendigt voldsom i sit spil - Det ene med det andet...

Jeg mener stadig ikke, at man skal sælge en spiller, hvis det kun er fordi at han bevidst/ubevidst træder en modspiller over fingrene.

• Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #196 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne Landsholdsfodbold

M_linding skrev: Jeg mener stadig ikke, at man skal sælge en spiller, hvis det kun er fordi at han bevidst/ubevidst træder en modspiller over fingrene.

Men mener du heller ikke, at der er plads til Alba? Jeg har i så fald svært ved, at få dine holdninger til at hænge ordentligt sammen.

I øvrigt er det alligevel blåøjet, hvis du oprigtigt er i tvivl om, hvorvidt Pepes lille nummer var bevidst eller ubevidst.

12 år 11 måneder siden #197 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Landsholdsfodbold
Marcelo i form er klasser bedre end Alba. Selv Coentrao på god dag er bedre end Alba ;)

12 år 11 måneder siden #198 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold

Dionysos skrev:

M_linding skrev: Jeg mener stadig ikke, at man skal sælge en spiller, hvis det kun er fordi at han bevidst/ubevidst træder en modspiller over fingrene.

Men mener du heller ikke, at der er plads til Alba? Jeg har i så fald svært ved, at få dine holdninger til at hænge ordentligt sammen.

I øvrigt er det alligevel blåøjet, hvis du oprigtigt er i tvivl om, hvorvidt Pepes lille nummer var bevidst eller ubevidst.

Jeg vil ikke se Alba i den hvide trøje - For min skyld kan Barcelona gøre med ham hvad de vil. Hvis de er galde for ham, så er alt jo fint;)

Jeg tror at Pepe gjorde det bevidst, men jeg kan ikke vide det. Jeg forholder mig til hvad jeg kan vide og hvad der kan bevises, og jeg gider ikke sidde 3000 km. væk og sige, at jeg ved hvad en person tænker i en given situation.

Du kan jo spørge dig selv om, hvad du mener om at Messi sparker en bold i hovedet på uskyldige tilskuere... Var det bevidst? Og bør han sælges?
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 11 måneder siden #199 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Landsholdsfodbold
Jesé, Derik, Rubén Yáñez, Diego Llorente og resten af det spanske U20-landshold spiller i aften deres anden gruppekamp ved U20-VM. Modstanderen er Ghana. Kampen bliver sendt på Eurosport fra klokken 20:00.

Spaniens formodede startopstilling (samme som mod USA): Sotres (Racing); Manquillo (Atl. Madrid), Derik, Israel Puerto (Sevilla), Bernat (Valencia); Saúl Ñíguez (Atl. Madrid), Campaña (Sevilla); Suso (Liverpool), Óliver Torres (Atl. Madrid), Deulofeu (Barcelona); Jesé

Her fra klokken 17:00 spilles den anden kamp i Spaniens gruppe. Et opgør mellem Frankrig og USA. Frankrig, der sammen med Spanien, er blandt de helt store favoritter til at gå hele vejen. Hos Frankrig skal man især holde øje med målmand, Alphonse Aréola (PSG), venstre backen, Lucas Digne (Lille), de to midtbane-motorere, Paul Pogba og Geoffrey Kondogbia, samt deres to stærke offensive kort, Yaya Sanogo (Auxerre, meldes på vej til Arsenal) og Bahebeck (PSG - udlejet til Valenciennes). Ligeledes centerforsvareren Kurt Zouma (St. Etienne), men han tager plads på bænken.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

12 år 11 måneder siden #200 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Landsholdsfodbold
Opgøret er startet. Spanien stiller op således: Sotres (Racing); Manquillo (Atl. Madrid), Derik, Israel Puerto (Sevilla), Bernat (Valencia); Saúl Ñíguez (Atl. Madrid), Suso (Liverpool), Óliver Torres (Atl. Madrid); Deulofeu (Barcelona), Jesé, Denis Suárez (Man. City)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.

12 år 11 måneder siden #201 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Landsholdsfodbold
Den knægt bliver god! Fin forståelse for spillet.

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #202 af Huss
Besvaret af Huss på emne Landsholdsfodbold
Er der nogen der kan fortælle mig hvornår og hvad tid der er Confederations Cup finale.?

12 år 11 måneder siden #203 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Mandag d. 1 Juli klokken 00:00 - 02:00 på TV2.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Huss

12 år 11 måneder siden #204 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold
Skal man pr. definition bare være pisse grim, hvis man skal spille i det Uruguay'iske angreb?

Suarez og Cavani..... KÆMPE nej tak herfra.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum