Landsholdsfodbold
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men okay, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn
- Raúl 7
- Gæst
-
mortenj skrev: HAHAHAHAHA, hvad fanden var det for et krumspring fra Neymar??
Men igen, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn
Ja det er til at brække sig over. Men altså, man kan slippe af sted med meget når man siger "måske". Bendtner er også måske verdens næstbedste fodboldspiller.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det er jo grinagtigt at sige han er verdens anden bedste. Helt forrykt. Desuden er det pisse irriterende at høre på at de SAVLER over at han laver en helt grundlæggende retningsbestemt brysttæmning, eller fordi han slår et fint hjørnespark.
Han spillede en helt igennem standard kamp i dag, men alligevel bliver han hypet for vildt.
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Raúl 7 skrev:
mortenj skrev: HAHAHAHAHA, hvad fanden var det for et krumspring fra Neymar??
Men igen, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn
Ja det er til at brække sig over. Men altså, man kan slippe af sted med meget når man siger "måske". Bendtner er også måske verdens næstbedste fodboldspiller.
Bevares knægten har trods alt imponeret mig lidt, men for helvede hvor er makkerparret Toft/Bisgaard dog frygteligt. Jeg har allerede mareridt om, at de er TV2's udsendte næste sommer også :-(
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raúl 7
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nicki Minaj er jo en sand ekspert i at filme ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er spændt på at se, hvordan han reagerer, hvis han en dag virkelig bliver ramt.
(Har et billede af at Ballesteros og Mathieu slikker sig om munden lige nu!)