Landsholdsfodbold

12 år 11 måneder siden #217 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold
Nogen som kan fortælle lidt om ham Bernard?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #218 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Landsholdsfodbold
HAHAHAHAHA, hvad fanden var det for et mongol-spring fra Neymar??

Men okay, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #219 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Landsholdsfodbold

mortenj skrev: HAHAHAHAHA, hvad fanden var det for et krumspring fra Neymar??

Men igen, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn


Ja det er til at brække sig over. Men altså, man kan slippe af sted med meget når man siger "måske". Bendtner er også måske verdens næstbedste fodboldspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #220 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Steen, JimmyBroe, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #221 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Landsholdsfodbold
Jeg kan seriøst ikke forstå hvordan de kan sidde og sige sådan noget. Der må sku da være nogle fra redaktionen der havde hevet fat i dem efter sidste gang.

Det er jo grinagtigt at sige han er verdens anden bedste. Helt forrykt. Desuden er det pisse irriterende at høre på at de SAVLER over at han laver en helt grundlæggende retningsbestemt brysttæmning, eller fordi han slår et fint hjørnespark.

Han spillede en helt igennem standard kamp i dag, men alligevel bliver han hypet for vildt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #222 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Landsholdsfodbold
Jeg bliver godt nok mere og mere irriteret på Neymar for hver gang jeg ser ham spille. Det er jo som om knægten har fået storhedsvanvid. Jeg er glad for at vi får Isco istedet. Ham har jeg aldrig set te sig på denne måde(ret mig endelig på dette).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #223 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold

Raúl 7 skrev:

mortenj skrev: HAHAHAHAHA, hvad fanden var det for et krumspring fra Neymar??

Men igen, Morten BIsgaard redder den lige ved igen at omtale ham som verdens måske næstbedste fodboldspiller.. Klovn


Ja det er til at brække sig over. Men altså, man kan slippe af sted med meget når man siger "måske". Bendtner er også måske verdens næstbedste fodboldspiller.


Bevares knægten har trods alt imponeret mig lidt, men for helvede hvor er makkerparret Toft/Bisgaard dog frygteligt. Jeg har allerede mareridt om, at de er TV2's udsendte næste sommer også :-(

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #224 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Landsholdsfodbold

DarioGomez skrev:


Er den ikke oprindeligt lavet over Ronaldo den gif? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #225 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Husker jeg helt forkert, når jeg siger at Uruguay spillede noget fornuftigt omgang bold i Copa America 2011, hvor de også vandt trofæet? Jeg husker dem ikke som et hold der stillede sig langt tilbage og nærmest brugte Cavani, en spidsangriber, som en højreback? Jeg mindes om et fint spillende hold hvor der blev spillet offensivt bold med mange folk fremme.. Det her, det var lidt pinligt at se på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #226 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Jeg har aldrig set den før, men den er noget mere passende i det her tilfælde.

Nicki Minaj er jo en sand ekspert i at filme ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #227 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Landsholdsfodbold


Til jer der ikke så den under kampen!
Han springer så højt, at han springer helt ud af billedet. Imponerende!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #228 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Haha ... hvor er det dog elendigt, at en så god spiller opfører sig som sådan en idiot!

Jeg er spændt på at se, hvordan han reagerer, hvis han en dag virkelig bliver ramt.

(Har et billede af at Ballesteros og Mathieu slikker sig om munden lige nu!)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum