Landsholdsfodbold
- Raúl 7
- Gæst
-
Sebberg skrev: Jeg kan seriøst ikke forstå hvordan de kan sidde og sige sådan noget. Der må sku da være nogle fra redaktionen der havde hevet fat i dem efter sidste gang.
Det er jo grinagtigt at sige han er verdens anden bedste. Helt forrykt. Desuden er det pisse irriterende at høre på at de SAVLER over at han laver en helt grundlæggende retningsbestemt brysttæmning, eller fordi han slår et fint hjørnespark.
Han spillede en helt igennem standard kamp i dag, men alligevel bliver han hypet for vildt.
Sådan er det desværre bare. Der er en nyhedsværdi i, at en ny brasilianer er på vej frem. Medierne går i selvsving. At medierne og visse kommentatorer hyper Neymar til at være bedre end han er, det svarer til skrigende teenagepiger der tror at Justin Bieber er verdens bedste sanger. Det handler om nyhedsværdi, branding og image.
Men ja, det er til at få lange nosser af at høre på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jaken skrev: Jeg tror efterhånden, at tiden er inde til, at jeg skriver et klagebrev til tv2 og brokker mig over deres fuldstændig upartiske og håbløst uvidende dækning. Jeg skal også lige nå at berøre emnet Morten Bisgaard, og høre hvordan tv2 føler at de kan tillade sig, at sætte en åbenlyst mentalt forvirret og ustabil person, der ved 2 separate lejligheder, helt uopfordret, formår at proklamere, at Neymar (åbenbart) allerede er verdens næstbedste fodboldspiller, til at kommentere en professionel fodboldkamp. Skræmmende...
Det er alt for langt ude. Det ene øjeblik snakker de om, at Neymar endnu ikke har bevist sit værd i Europa, det andet øjeblik er han åbenbart verdens 2. bedste spiller! Hvor var de for dumme at høre på! Desuden talte de om Neymar i ca. 90% af tiden selv i situationer, hvor han overhovedet ikke var involveret i noget som helst! Man skulle næsten tro, at kampen hed Neymar vs. Uruguay.
Det er utroligt, hvor meget had der er til Madrid blandt danske kommentatorer - og det er jo også fint nok, det skal de have lov til. Vi forventer bare, at de udviser en vis grad af professionalisme, og tager de farvede briller af, når de kommenterer kampe. Det er jo ikke Barcelona TV de arbejder for! Sikke en flok amatører.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev: Er du syg en tøsse neymar er man ramte ham slet ikke
Er du sikker?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
JaFred P og de slemme frø skrev:
Real Madrid 7 skrev: Er du syg en tøsse neymar er man ramte ham slet ikke
Er du sikker?
Men man ramte ham næsten ikke sikke en primadona han er være en masse spiller jeg tror han vil passe ind I barca det er jo fc hollywood
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har selv haft en heftig diskussion med en kammerat omkring dette emne, og kigger man på Ronaldo og Messi, så var vi begge enige om at Ronaldo nogle gange smider sig let så han kan opnå et frispark og udnytte hans skudstyrke efterfølgende, men generelt for begge spillere så modtager de et hav af spark mv. og vi er begge forundret over de ikke engang imellem koger mere over og mister besindelsen. Så pointen er at man selvfølgelig skal slå ned på film, bare man ikke dræber lysten i spillerne til at udfordre en mod en, da jeg personligt netop elsker disse enere der tør udfordre og skille sig ud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
