Landsholdsfodbold

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #229 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Landsholdsfodbold

Sebberg skrev: Jeg kan seriøst ikke forstå hvordan de kan sidde og sige sådan noget. Der må sku da være nogle fra redaktionen der havde hevet fat i dem efter sidste gang.

Det er jo grinagtigt at sige han er verdens anden bedste. Helt forrykt. Desuden er det pisse irriterende at høre på at de SAVLER over at han laver en helt grundlæggende retningsbestemt brysttæmning, eller fordi han slår et fint hjørnespark.

Han spillede en helt igennem standard kamp i dag, men alligevel bliver han hypet for vildt.


Sådan er det desværre bare. Der er en nyhedsværdi i, at en ny brasilianer er på vej frem. Medierne går i selvsving. At medierne og visse kommentatorer hyper Neymar til at være bedre end han er, det svarer til skrigende teenagepiger der tror at Justin Bieber er verdens bedste sanger. Det handler om nyhedsværdi, branding og image.

Men ja, det er til at få lange nosser af at høre på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #230 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Landsholdsfodbold
Jeg tror efterhånden, at tiden er inde til, at jeg skriver et klagebrev til tv2 og brokker mig over deres fuldstændig upartiske og håbløst uvidende dækning. Jeg skal også lige nå at berøre emnet Morten Bisgaard, og høre hvordan tv2 føler at de kan tillade sig, at sætte en åbenlyst mentalt forvirret og ustabil person, der ved 2 separate lejligheder, helt uopfordret, formår at proklamere, at Neymar (åbenbart) allerede er verdens næstbedste fodboldspiller, til at kommentere en professionel fodboldkamp. Skræmmende...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #231 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Landsholdsfodbold

Jaken skrev: Jeg tror efterhånden, at tiden er inde til, at jeg skriver et klagebrev til tv2 og brokker mig over deres fuldstændig upartiske og håbløst uvidende dækning. Jeg skal også lige nå at berøre emnet Morten Bisgaard, og høre hvordan tv2 føler at de kan tillade sig, at sætte en åbenlyst mentalt forvirret og ustabil person, der ved 2 separate lejligheder, helt uopfordret, formår at proklamere, at Neymar (åbenbart) allerede er verdens næstbedste fodboldspiller, til at kommentere en professionel fodboldkamp. Skræmmende...


Det er alt for langt ude. Det ene øjeblik snakker de om, at Neymar endnu ikke har bevist sit værd i Europa, det andet øjeblik er han åbenbart verdens 2. bedste spiller! Hvor var de for dumme at høre på! Desuden talte de om Neymar i ca. 90% af tiden selv i situationer, hvor han overhovedet ikke var involveret i noget som helst! Man skulle næsten tro, at kampen hed Neymar vs. Uruguay.

Det er utroligt, hvor meget had der er til Madrid blandt danske kommentatorer - og det er jo også fint nok, det skal de have lov til. Vi forventer bare, at de udviser en vis grad af professionalisme, og tager de farvede briller af, når de kommenterer kampe. Det er jo ikke Barcelona TV de arbejder for! Sikke en flok amatører.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #232 af madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #233 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Landsholdsfodbold

madrid2000 skrev: Neymer eller Filmer?


Han har jo allerede teknikken. Typisk Barcelona

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #234 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Landsholdsfodbold
Han vil passe rigtigt godt ind i Barca den lille primadonna. Han kommer forhåbentligt også til at miste en del sympati hos alle, der ikke er barca fans.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #235 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Landsholdsfodbold
Er du syg en tøsse neymar er man ramte ham slet ikke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #236 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Landsholdsfodbold

Real Madrid 7 skrev: Er du syg en tøsse neymar er man ramte ham slet ikke


Er du sikker?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #237 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Landsholdsfodbold

Fred P og de slemme frø skrev:

Real Madrid 7 skrev: Er du syg en tøsse neymar er man ramte ham slet ikke


Er du sikker?

Ja
Men man ramte ham næsten ikke sikke en primadona han er være en masse spiller jeg tror han vil passe ind I barca det er jo fc hollywood
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #238 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Landsholdsfodbold
Ingen tvivl om at Neymar og nogle andre spillere i nogle situationer overspiller hvad der er sket, men samtidig synes jeg at dommerne fint kunne slå hårdere ned på spillere der gentagne gange går efter manden så man tidligere i kampene får slået ned på svinestreger. Jeg kan godt forstå at de spillere der er driblestærke og gang på gang udfordrer får nok, når man bliver sparket i akillesene mv. gentagne gange, og derefter begynder at smide sig tidligere eller springer længere for at beskytte sig selv.
Jeg har selv haft en heftig diskussion med en kammerat omkring dette emne, og kigger man på Ronaldo og Messi, så var vi begge enige om at Ronaldo nogle gange smider sig let så han kan opnå et frispark og udnytte hans skudstyrke efterfølgende, men generelt for begge spillere så modtager de et hav af spark mv. og vi er begge forundret over de ikke engang imellem koger mere over og mister besindelsen. Så pointen er at man selvfølgelig skal slå ned på film, bare man ikke dræber lysten i spillerne til at udfordre en mod en, da jeg personligt netop elsker disse enere der tør udfordre og skille sig ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #239 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Landsholdsfodbold
Jeg synes man burde give bøder og evt. karantæner på efterbevilling for overdrevent skuespil. Det klæder ikke de enkelte spillere, deres klubber eller sporten som helhed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #240 af madrid2000
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum