Landsholdsfodbold
JimmyBroe skrev: Skal man pr. definition bare være pisse grim, hvis man skal spille i det Uruguay'iske angreb?
Suarez og Cavani..... KÆMPE nej tak herfra.
Ja, for det er jo udseendet der bestemmer hvor god en fodboldspiller man er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Diego Forlan er dog en flot, flot mand. I hvert fald hvis man stiller ham op overfor Modric, Özil, Shrek eller ham franskmanden med den håbløse Harry Potter-tatovering (må man godt sige det om en mand, som er kommet slemt til skade i en bil ulykke?).
- Rubæk
- Gæst
-
Diego Forlan er da et skår. Den manke altså..JimmyBroe skrev: Skal man pr. definition bare være pisse grim, hvis man skal spille i det Uruguay'iske angreb?
BBB skrev: Desto oftere Alves slår sig på en mand, desto kønnere bliver manden. Cavani er blevet pænere i løbet af denne halvleg.
Diego Forlan er dog en flot, flot mand. I hvert fald hvis man stiller ham op overfor Modric, Özil, Shrek eller ham franskmanden med den håbløse Harry Potter-tatovering (må man godt sige det om en mand, som er kommet slemt til skade i en bil ulykke?).
Hahah absolut, de er jo offentlige personer, så sig alt hvad du vil... De har jo selv valgt det:P
Jeg er her stadig XOXO
mortenj skrev:
JimmyBroe skrev: Skal man pr. definition bare være pisse grim, hvis man skal spille i det Uruguay'iske angreb?
Ja, for det er jo udseendet der bestemmer hvor god en fodboldspiller man er.
Den sidste af mine kommentarer har intet med deres udseende at gøre (selvom det godt kunne ha' været derfor:P)... Næææh du, jeg ønsker dem ikke til klubben af utallige årsager, at de ikke er for kønne kan dårligt være en af dem, da vi (som en anden bruger skriver) har nogle forfærdeligt grimme mennesker løbende rundt i Madrid i forvejen.:)
I RM er der plads til alle typer. -bare ikke Suarez eller Cavani.
Jeg er her stadig XOXO
- Raúl 7
- Gæst
-
Hold da op hvor må Flemming Toft have set meget dårlig serie fodbold, hvis det er hvad der skal til for at noget er verdensklasse.
E;
Fuldstændig enig med Raul 7!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Bliver spændene at se hvad han kan mod Spanien
Jeg vil gøre alt for at dette kommer til at ske.
mortenj skrev: Hvad skal der til for at TV2 får udskiftet samtlige journalister der har med fodbold at gøre?
Jeg vil gøre alt for at dette kommer til at ske.
Ja skarpe er de sku ikke:D. Men man får sku nogle gode grin af toft.