Landsholdsfodbold
- Mlarco
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håber godt nok at han vinder verdens bedste fodboldspiller i år, hvis han ikke kan vinde den her i 2013, så ved jeg ikke hvad der skal til!
Især en lækker detalje at da Sverige var ved at komme ovenpå og Zlatan scorede til 2 - 1 og Portugal så ud til at svigte, så tager Ronaldo sagen i egen hånd og 2 - 2 målet der virkelig er smukt, der klapper Zlatan af kongen! Stort af Zlatan, men hvor har han også bare fortjent det!
Over to kampe hedder det jo Ronaldo VS Zlatan 4 - 2
Mlarco skrev: Skal vi virkelig til at tage noget fra den rekord selvom han måske scorede i Super-cup kampene eller pokalen? :)
Nej, sådan er der ingen grund til at formulere det. Men alle mål skal ses i en kontekst - og der kan da være nogle væsentlige nuancer, når du eks. tæller diverse mål i Japan osv. med. Især når det drejer sig om turneringer, som ingen (eller få) andre klassespillere deltager i.
- Mlarco
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hans mål fordeler sig med:
5 i Copa del Rey
59 i Liga BBVA
13 i CL
2 i Spansk Super Cup
5 VM-kval for Argentina
7 i internationale venskabskampe for Argentina
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Venskabskampe for landshold tæller med, men ikke venskabskampe for klubhold.
Hans mål fordeler sig med:
5 i Copa del Rey
59 i Liga BBVA
13 i CL
2 i Spansk Super Cup
5 VM-kval for Argentina
7 i internationale venskabskampe for Argentina
Mucho gracias;)
Fedt at se Benzema tanke selvtillid - Sjældent at han går sådan amok;)
Ja, så vægtede 6-0 sejren over Malta lige så højst som forventet ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: politiken.dk/sport/fodbold/ECE2157523/mo...llernes-foerstevalg/
Ja, så vægtede 6-0 sejren over Malta lige så højst som forventet ;)
Jeg er fint tilfreds med forlængelsen.
Han har sikret Danmark kvalifikation til 3/6 slutrunder. Det er vel accepteret med ringe spillermateriale.
Jeg er dog ikke fan er alt manden foretager sig.
Men hvad var alternativerne for DBU egentlig?
Mathiaska skrev: Jeg er fint tilfreds med forlængelsen.
Han har sikret Danmark kvalifikation til 3/6 slutrunder. Det er vel accepteret med ringe spillermateriale.
Jeg er dog ikke fan er alt manden foretager sig.
Men hvad var alternativerne for DBU egentlig?
Ja, det er spørgsmålet. Eftersom DBU er så forhippet på danske trænere, er det meget svært at finde frem til en oplagt afløser, når nu Michael Laudrup ikke er på det punkt i sin karriere. Jeg havde dog gerne set, at de ikke fuldstændig havde afvist muligheden for en udenlandsk træner.
Derudover er jeg også bare lettere utilfreds med Morten Olsen og havde gerne set noget fornyelse på posten. Den seneste kvalifikationsgruppe var en af de lettere, men ebbede alligevel ud i en af de større skuffelser i de seneste år (for ikke at tale om den værste kamp i dansk landsholdshistorie...). Og så skal det også siges, at jeg aldrig har været en tilhænger af Morten Olsens spilkoncept, som jeg finder håbløst umoderne, ineffektivt og kedsommeligt.
En yngre træner havde haft 2,5 år til at bygge på sit niveau, og falde til i rollen som landstræner. For godt nok er Olsen ganske dygtig, men landsholdet har et image-mæssigt problem, og der skal ske noget nyt!
Men okay - Det nye kan så blive, at nogle af de store talenter bliver kørt i stilling til EM 16;)
M_linding skrev: Taget i betragtning at Danmark allerede er "sikret" deltagelse ved EM 2016, og at der er mange store talenter på vej frem, så synes jeg at man havde råd til at satse lidt. Derfor er det lidt trist, at man vælger Olsen...
En yngre træner havde haft 2,5 år til at bygge på sit niveau, og falde til i rollen som landstræner. For godt nok er Olsen ganske dygtig, men landsholdet har et image-mæssigt problem, og der skal ske noget nyt!
Men okay - Det nye kan så blive, at nogle af de store talenter bliver kørt i stilling til EM 16;)
Fuldstændig enig. Der var en oplagt mulighed for at påbegynde et tilsvarende generationsskifte på trænerposten, som i truppen. Mange store talenter skal køres i stilling til fremtidens landshold, og med en mislykkedes kvalifikation, og en mulighed for at ændre stemningen omkring det danske landshold, havde det været det ideelle tidspunkt, at køre en ny træner i stilling.