Landsholdsfodbold
- Brylle
- Gæst
-
Jeg var ikke klar over, at Coentrao allerede kan spille igen? Han har i hvert fald spillet en udmærket kamp :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Brylle skrev: Ronaldo dukker op når det er vigtigt!
Jeg var ikke klar over, at Coentrao allerede kan spille igen? Han har i hvert fald spillet en udmærket kamp :)
Det har han nemlig, men til gengæld bliver jeg stadig overrasket over, hvor dårlig Nani egentlig er.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men er der nogen der kan svare mig på hvorfor Varane ikke engang var i kamptruppen for Frankrig? Var han lidt småskadet eller?
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Ronaldo spiller egentlig ikke en god kamp de første 80 min., men igen viser han bare målnæsen og dukker op på det helt rigtige sted, imponerende.. Synes dog hans opførsel er pinlig.. Bliver aldrig fan af hans evige gestikulering til sine medspillere.. Og det klæder ham sgu ikke og nikke ud efter den svenske tosse.. Men det virkede som om, at den episode tændte ekstra op under ham og BUUUMMM, så lå bassen i kassen.. Så kan man sgu ikke forlange mere..
Spiller Sverige ligeså uinspirerende på tirsdag er det stensikkert videre avancement til Portugal.. Så lad os håbe det, da Ronaldo SKAL med til VM.. Men lad forhelvede Nani blive hjemme..
Ribery - Ballon D´or???? - Arhhh var..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Hierro 2.0 skrev: Hold kæft mand, hvor var Portugal dog ineffektive.. De burde jo have lukket den kamp i første halvleg.. Sverige var godt nok ringe og Zlatan total usynlig - selvom han dog ikke fik meget at arbejde med.. Det er utroligt, at Nani overhovedet får spilletid i United, for hold da op, hvor er han pivringe.. Jeg bliver lige skuffet hver gang..
Ronaldo spiller egentlig ikke en god kamp de første 80 min., men igen viser han bare målnæsen og dukker op på det helt rigtige sted, imponerende.. Synes dog hans opførsel er pinlig.. Bliver aldrig fan af hans evige gestikulering til sine medspillere.. Og det klæder ham sgu ikke og nikke ud efter den svenske tosse.. Men det virkede som om, at den episode tændte ekstra op under ham og BUUUMMM, så lå bassen i kassen.. Så kan man sgu ikke forlange mere..
Spiller Sverige ligeså uinspirerende på tirsdag er det stensikkert videre avancement til Portugal.. Så lad os håbe det, da Ronaldo SKAL med til VM.. Men lad forhelvede Nani blive hjemme..
Ribery - Ballon D´or???? - Arhhh var..
Er fuldstændig enig mht. Nani. Det er rystende så dårligt han spiller, gang på gang. Forstår ikke hvorfor Paulo Bento ikke valgte at sende Silvestre Varela på banen i stedet for Nani. Synes at Varela er en spændende spiller, og det undrer mig lidt hvis ikke Paulo Bento vælger at starte med Varela på banen på tirsdag. Alt andet ville da i hvert fald være fuldstændig til grin.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Cristiano Ronaldo has equalled his best mark for goals in a calendar year: 63. In 2012 he did it in 71 games; this time he's done it in 54.
Altså, man ved jo ikke hvornår han når sit højeste punkt i karrieren. Lige når man skulle tro at han ikke kan gøre det bedre som 28 årig, så imponerer han sku stadig. Vanvittigt.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- DonSelf
- Gæst
-
Jese er dsv. ikke en del af den trup længere men hans ven fra Barcelona Deulofeu laver 4 assist og 1 kasse.