Landsholdsfodbold
Jeg forstår ikke helt hvordan vi kan være så ekstremt uheldige med de skide landskamps pauser. Jeg frygter dem gang på gang og med god grund
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridistao
- Junior bruger
-
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Landsholdfodbold er sgu kun for folk, der ikke har råd til den store TV-pakke.. Føjjjj..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
"Fortunately, Del Bosque confirmed in a post-match interview that there was no lasting damage for Alonso, declaring "it's nothing serious, just a knock".
Kilde: as.com/diarioas/2013/11/17/english/1384644602_257192.html
Heldigvis!
Bliver spændende at se hvad Ancelotti fisker op med til vores midtbanekonstellation - som jeg ser det er der 3 mulige scenarier: isco-xabi-modric | modric-xabi-casemiro | modric-xabi-illarmendi.
1 alternativ: Kunne jeg sagtens forstille mig kunne fungere fint mod modstandere der ikke udgøre den store trussel. I større kampe har jeg min tvivl.
2 alternativ: En spændende løsning, på nuværende tidspunkt vil jeg dog undlade at udtale mig om hvorvidt casemiro er mand nok til at udfylde rollen som arbejdshest/hårdt arbejdende spilfordeler.
3 alternativ: Rent spilmæssigt kunne jeg sagtens se det fungere fint, hvis man ønsker at holde og flytte rundt på bolden. Defensivt virker denne konstellation forholdsvis fornuftigt, jeg kan dog godt stille spørgsmåltegn ved om man lægger en dæmper på holdets offensive kræfter, eftersom at man ikke har en khedira til at følge med op i angrebet, dog kunne modric måske overtage en mere offensiv rolle?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Er jeg den eneste der finder det underligt at Bartra er nummer 10 for Spaniens landshold?
Jaa? nr. 10 bliver normalt givet til en bærende spiller på holdet, hvis kompetencer typisk er i det offensive spil. Normalt en playmaker-type, så det giver meget god me.....wait a second...Marc Bartra?!!!!
Mit stærkest mulige argument i hele universet må være, at hvis Lass kunne, så kan alle ;)
Kom på chatten og spis valgflæsk, drik' fadøl og se landskamp med mig:D
Jeg er her stadig XOXO