Landsholdsfodbold

12 år 8 måneder siden #433 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Landsholdsfodbold
Khedira ude i 6 måneder...

Jeg forstår ikke helt hvordan vi kan være så ekstremt uheldige med de skide landskamps pauser. Jeg frygter dem gang på gang og med god grund

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #434 af Madridistao
Besvaret af Madridistao på emne Landsholdsfodbold
Det er for latterligt - og ikke mindst utroligt synd for Khedira, som nu sandsynligvis misser VM. Et VM hvor hans hold vel at mærke er en af de store favoritter. Virkelig synd!

12 år 8 måneder siden #435 af Steen
Besvaret af Steen på emne Landsholdsfodbold
Bale og Wales spiller imod Finland nu. De går hårdt til ham, og han har allerede efter 5 minutter fået et hårdt slag, og fik behandling.. Han spiller dog videre, det ser ok ud.

12 år 8 måneder siden #436 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Landsholdsfodbold
Arhhh for pokker.. Jeg hader simpelthen de skader, der kommer i forbindelse med landsholdfodbold...

Landsholdfodbold er sgu kun for folk, der ikke har råd til den store TV-pakke.. Føjjjj..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!

12 år 8 måneder siden #437 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Landsholdsfodbold
Xabi Alonso taget ud 3 min før halvegspausen .... Det skulle ikke undre noget hvis den også er gal med ham ....

12 år 8 måneder siden #438 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Landsholdsfodbold
"It appeared as though Alonso had suffered a sprained ankle, but according to the team's medical staff, he had just received a severe knock to the ankle".
"Fortunately, Del Bosque confirmed in a post-match interview that there was no lasting damage for Alonso, declaring "it's nothing serious, just a knock".

Kilde: as.com/diarioas/2013/11/17/english/1384644602_257192.html

Heldigvis!
Bliver spændende at se hvad Ancelotti fisker op med til vores midtbanekonstellation - som jeg ser det er der 3 mulige scenarier: isco-xabi-modric | modric-xabi-casemiro | modric-xabi-illarmendi.

1 alternativ: Kunne jeg sagtens forstille mig kunne fungere fint mod modstandere der ikke udgøre den store trussel. I større kampe har jeg min tvivl.
2 alternativ: En spændende løsning, på nuværende tidspunkt vil jeg dog undlade at udtale mig om hvorvidt casemiro er mand nok til at udfylde rollen som arbejdshest/hårdt arbejdende spilfordeler.
3 alternativ: Rent spilmæssigt kunne jeg sagtens se det fungere fint, hvis man ønsker at holde og flytte rundt på bolden. Defensivt virker denne konstellation forholdsvis fornuftigt, jeg kan dog godt stille spørgsmåltegn ved om man lægger en dæmper på holdets offensive kræfter, eftersom at man ikke har en khedira til at følge med op i angrebet, dog kunne modric måske overtage en mere offensiv rolle?
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 8 måneder siden #439 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Landsholdsfodbold
Er jeg den eneste der finder det underligt at Bartra er nummer 10 for Spaniens landshold?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 8 måneder siden #440 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Landsholdsfodbold
Xabi starter inde for Spanien endnu engang, lad nu manden slappe af!

12 år 8 måneder siden #441 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Landsholdsfodbold
Håber vi snart får Carvajal, Isco, Illarramendi og Jesé at se på landsholdet. Jeg tvivler dog på vi får dem at se i den kommende fremtid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 8 måneder siden #442 af Realex
Besvaret af Realex på emne Landsholdsfodbold

Er jeg den eneste der finder det underligt at Bartra er nummer 10 for Spaniens landshold?

Jaa? nr. 10 bliver normalt givet til en bærende spiller på holdet, hvis kompetencer typisk er i det offensive spil. Normalt en playmaker-type, så det giver meget god me.....wait a second...Marc Bartra?!!!!

Mit stærkest mulige argument i hele universet må være, at hvis Lass kunne, så kan alle ;)

12 år 8 måneder siden #443 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Landsholdsfodbold
ALLE

Kom på chatten og spis valgflæsk, drik' fadøl og se landskamp med mig:D

Jeg er her stadig XOXO

12 år 8 måneder siden #444 af anes
Besvaret af anes på emne Landsholdsfodbold
Benzema får et lovligt mål annulleret for offside men bringer 5 minutter senere Frankrig på 2-0 efter et mål hvor han står offside, glæden vil dog ingen ende tage og han har virkelig fået tanket selvtillid siden der kom gang i BBC.

Leveret af Kunena Forum