Landsholdsfodbold

12 år 1 måned siden #553 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Landsholdsfodbold
Ret skal være ret. Neymar er på den landsholdet lige præcis den spiller, Barcelona håbede de kunne få til Catalonien. Hurtig, driblestærk, toneangivende og ekstremt målfarlig. Sagen er bare, at det låste system med meget lidt individuel frihed ikke bekommer hans uomtvistelige evner vel.

Man så det samme med Alexis, der gik fra at være Serie A's med afstand bedste dribler til at blive en halvskræmt fodttudse, der stort set kun magter at aflevere bagud i banen.

Man kan godt frygte, at judas vil gå bort fra Tatas, Peps og Titos låste system og give mere individuel frihed til Neymar, for så får vi et meget farligere Barcelona-hold at se næste sæson...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #554 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Landsholdsfodbold

DarioGomez skrev: Ret skal være ret. Neymar er på den landsholdet lige præcis den spiller, Barcelona håbede de kunne få til Catalonien. Hurtig, driblestærk, toneangivende og ekstremt målfarlig. Sagen er bare, at det låste system med meget lidt individuel frihed ikke bekommer hans uomtvistelige evner vel.

Man så det samme med Alexis, der gik fra at være Serie A's med afstand bedste dribler til at blive en halvskræmt fodttudse, der stort set kun magter at aflevere bagud i banen.

Man kan godt frygte, at judas vil gå bort fra Tatas, Peps og Titos låste system og give mere individuel frihed til Neymar, for så får vi et meget farligere Barcelona-hold at se næste sæson...

God pointe. Jeg har en del kollegaer dermener at luis enrique er for usikkert et blad mv. til en klub af Barcas størrelse, men det kan netop være en type som ham der tør ændre systemet og udnytte spillernes fulde potentiale. Hvis Barca forstår at få Messi, Neymar og Alexis til at fungerer optamlt sammen (hvis ikke Alexis bliver solgt), kombineret med en bedre defensiv, så kan de godt blive svære nok at have med at gøre. Dog kan det nemt koste dem en sæson at skulle kører en del nye spillere samt system ind.

12 år 1 måned siden #555 af BBB
Besvaret af BBB på emne Landsholdsfodbold

Jaken skrev:

BBB skrev: Hvis Benzema får den gyldne støvle, så opkalder jeg min førstefødte efter Siempre eller Dios (I må selv slås om æren). Jeg tror på ingen måde på det, og det selvom urostifteren med det vansirede ansigt er sendt retur til Frankrig.

Jeg tør slet ikke at vide hvilke konsekvenser det fik for dig, da Milan Baros blev EM-topscorer ;-) Ej, Benzema er da heller ikke den mest oplagte som en Suarez, Messi eller Ronaldo, men det er topscorerne til slutrunderne sjældent. Dertil er der for mange faktorer udover talent der spiller ind. Holdet, modstanderne, formen, etc..

Jeg tror heller ikke på Ronaldo som topscorer. Mest af alt fordi han forlod træningen med en skade i går ;-)

Jaken skrev:

BBB skrev: Deres angreb har over en længere periode været tandløst, og det er først begyndt at fungere for dem, efter at Benzema ikke agerede ene angriber.

De vandt da ellers 3-0 over Ukraine i den vigtige playoff-kamp og 2-0 over Holland med Benzema alene på toppen.

Du hentyder til kampen, hvor Ukraine fik en mand udvist og Benzema scorede i klar offsideposition? ;-)

Jaken skrev:

BBB skrev: Mht. Frankrigs opblomstring ved hvert andet VM... Zidane? Zidane tog over efter Cantona, før VM i '98. Han var syg i de to første kampe i '02, og mod Danmark var han i hvert fald ikke sig selv. I '06 gjorde han comeback, og fik rettet op på Frankrigs elendige hold. I '10 var han væk igen... Skal vi ikke næsten gå ud fra, at Zizou har haft en effekt på det franske landshold (spillemæssigt og socialt) over en ret lang periode, fremfor at tilskrive Frankrig specielle tendenser i VM-sammenhæng? ;-)

Jo, jo, det er da også en bedre og mere rationel forklaring (selvom Desailly, Thuram, Makelele, Vieira, Trezeguet, Henry og hvad de ellers hedder, ikke ligefrem er dårlige spillere), men skal du slå min tro på tendenser, traditioner og det overnaturlige helt til jords? ;-)

Jeg nævnte Zidane, hvor jeg ellers kunne have nævnt Herkules eller en anden gud. Det overnaturlige lever!

11 år 9 måneder siden #556 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Landsholdsfodbold
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholds...d/article5203742.ece

Hvad de danske landsholdsspiller ikke har i benene, har de da heldigvis i hovedet :-)

Mon ikke det er det generelle billede mellem Messi og Ronaldo pt.?

11 år 9 måneder siden #557 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Landsholdsfodbold

Daniel skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholds...d/article5203742.ece

Hvad de danske landsholdsspiller ikke har i benene, har de da heldigvis i hovedet :-)

Det tror jeg. Men faktisk bør det slet ikke være en debat, for lige nu er Cristiano Ronaldo et godt stykke foran en ikke ueffen Lionel Messi.

Og må CR7 så have en fantastisk aften i Parken, tak!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

11 år 9 måneder siden #558 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Landsholdsfodbold
6-3 til Danmark.

Bendtner og Cristiano scorer samtlige mål!;)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #559 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Landsholdsfodbold

Siempre Madrid skrev:

Det tror jeg. Men faktisk bør det slet ikke være en debat, for lige nu er Cristiano Ronaldo et godt stykke foran en ikke ueffen Lionel Messi.

Landsforræder ;)

11 år 9 måneder siden #560 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev:

Siempre Madrid skrev:

Landsforræder ;)

Hehe, i første omgang blot Madridista, men følger den anden titel med også, så finder jeg en plads til den ;-)

11 år 9 måneder siden #561 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Landsholdsfodbold

M_linding skrev: 6-3 til Danmark.

Bendtner og Cristiano scorer samtlige mål!;)

Nu overdriver du!

Mit bud er 6-3 til Portugal og Lord Bendtner scorer alle mål ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

11 år 9 måneder siden #562 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Landsholdsfodbold
Wauv, de to seneste U21 EM slutrunders mestre fra Spanien røg ud...til Serbien. Pænt sløjt!

11 år 9 måneder siden #563 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Landsholdsfodbold
Kroos med herligt langskudsmål for Tyskland her til aften. Forhåbentlig begynder han snart på de samme takter for os :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 9 måneder siden #564 af Siempre Madrid
Grande CR7!!!!

Leveret af Kunena Forum